Миронівський Хлібопродукт відкрив перший у Києві магазин бренду М’ясомаркет
Холдинг одного з найбагатших бізнесменів України Юрія Косюка на умовах франчайзингу відкрив перший у столиці М’ясомаркет. Це вже сьомий магазин даної торгової мережі в країні.
Як пише портал NV.ua, відкриття магазину нової для столиці торгової мережі відбулося в п’ятницю, 18 вересня. М’ясомаркет знаходиться в ЖК “Софія” за адресою Софіївська Борщагівка, вулиця Миру, 36. Площа об’єкту не уточнюється. Бренд розвивається за принципом франчайзингу, і є частиною стратегії трансформації МХП в кулінарну компанію.
Особливість мережі М’ясомаркет – абсолютно новий для України підхід до обслуговування клієнтів. Тут працюватимуть «м’ясні сомельє» – експерти, які допоможуть покупцям з вибором м’яса, спецій, соусів і проконсультують, як його краще приготувати. Голова правління МХП Юрій Косюк відвідав відкриття першого в Києві магазину бренду, і підкреслив, що відкриття магазинів такого формату – це еволюційний крок розвитку компанії і відповідь на нові виклики суспільства.
Раніше торгові точки мережі відкрилися в Миколаєві, Кропивницькому, Сумах, Ковелі, Черкасах і Дубно. Всього до кінця року компанія планує відкрити близько 50-ти магазинів нового формату в різних регіонах країни. Кожен з них буде відповідати запитам місцевого споживача.
Нагадаємо, активно розвивати власний роздріб МХП почав в середині цього року: найбільший в Україні та Європі виробник м’яса птиці експериментує з форматами «магазин біля дому», «гастростудія» та «food to go». У М’ясомаркет будуть продавати курятину й інше м’ясо, асортимент якого підбирається для кожного магазину окремо, а також супутні продукти – бакалію, овочі, молочну продукцію, хлібобулочні вироби, соуси, які дозволять приготувати повноцінну вечерю.
Другий новий проект МХП – гастростудії «Секрети Шефа». Це мікс м’ясного магазину та ресторану. Їх МХП теж планує розвивати по франчайзингу. Вартість такої співпраці поки не розголошують, але вона буде вище, ніж в М’ясомаркет через необхідність обладнати кухню. Асортимент ресторану не прив’язаний тільки до курятини – там будуть представлені й інші м’ясні позиції.
Третій формат МХП – магазини-сендвічнимі «ХО перекусіті?» Цей проект веде підрозділ з розвитку ТМ Бащинський – одного з брендів МХП. Поки працює тільки один пілотне заклад, щоб оцінити, наскільки затребуваний такий формат. Тут продають напівфабрикати ТМ Бащинський, а також запустили лінійку сендвічів і обладнали зону кафетерію.
Читайте також –