Тренди digital маркетингу на 2018 рік

Тренди digital маркетингу на 2018 рік

23.10.2017 01:21
  1320
Ukrainian Retail Association

Нативна реклама, персоналізований контент та інші актуальні тренди майбутнього року.

Маркетинг, здебільшого, має справу зі змінами. Успішний маркетинг передбачає слідування за трендами і своєчасне коректування стратегії. Портал MMR підібрав основні тренди digital маркетингу в наступному році.

Відео

Всюдисущість інтернету означає, що люди весь час оточені словами. І хоча текстова реклама все ще цінна, маркетинг, в основному, орієнтований на залучення уваги, а онлайн-відео – це прекрасний спосіб виділитися з натовпу. Ідеальним прикладом є відео, яке було представлено на конференції ONESOURCE компанією Thomson Reuters. Відео зібрало понад 206000 переглядів.

Зростання онлайн-відео приголомшливе. За даними The Wall Street Journal, споживання онлайн-відео зросло кратно 10 між 2011 і 2016 роками, і це стрімке зростання не сповільниться. Більш того, онлайн-відео випереджає кабельне ТБ серед підлітків і молодих глядачів. Компаніям, націленим на молоде покоління, просто необхідна стратегія по відеомаркетингу, щоб досягти успіху.

Нативна реклама

Pop-up реклама вже давно дратує користувачів, але все ще жива, так як більш результативна, ніж традиційна банерна реклама. Але в 2018 році з’явиться новий тренд: нативна реклама. Реклама, органічно вбудована в контент, має більше шансів на прочитання користувачем, так як здається більш природною для нього.

Більш того, дослідження показали, що нативна реклама особливо ефективна на розумних девайсах, які продовжують замінювати традиційні десктопи і лептопи. У 2018 році digital маркетологи повинні сфокусуватися на створенні нативної реклами. Нижче два приклади вдалої і невдалої нативної реклами:

Персоналізований контент

Контент завжди був в центрі ефективного digital маркетингу, але в 2018 році контент повинен бути більш персоналізованим, щоб впливати. Заклики до дії більш ефективні, коли враховують індивідуальний підхід. Продажі онлайн-майданчика по покупці і продажу квитків StubHub, що належить eBay, зросли на 42%, коли користувачам надали персоналізований заклик до дії.

Розумна реклама з великими даними

Big data завжди грала роль в рекламі з часу своєї появи, але розвиток великих даних дозволив більшій кількості рекламодавців скористатися перевагами інсайтів про потенційних покупців, які раніше не були доступні. Big data дозволяє рекламодавцям більш точно визначити свою аудиторію, витратити менше грошей на рекламу, спрямовану на тих користувачів, що не відгукнуться на неї. Прикладом служить проксіміті-маркетинг. Завдяки сервісам визначення місця розташування проксіміті-маркетинг відстежує знаходження потенційного покупця за допомогою його мобільного девайсу і відправляє пропозиції або рекламу, виходячи з його інтересів.

Більш того, big data дає можливість здійснювати сильніший аналіз, допомагаючи рекламодавцям точніше відстежувати рівень конверсії та інші фактори. Кількість інструментів великих даних також буде зростати, чим більше експерти розповідатимуть про їх переваги.

За даними IDC, ринок великих даних буде оцінюватися в більш наж  $100 млрд до кінця 2018 року.

Ось яким буде майбутнє Big Data

Розвиток спільноти

У минулому, створення спільноти навколо бренду або продукту включало в себе організацію форумів і передачу новин серед друзів і рідних. Але зараз користувачі інтернету створюють більше контенту, ніж будь-коли, і їх слова, фото, відео та інший контент може мати велике значення для вашого бренду і зростання продажів. Люди можуть створювати контент без заохочення, але підтримка допоможе створити команду лідерів думок.

Інша стратегія – оплата блогерів, влогерів та інших лідерів думок за обговорення вашого продукту або послуг. Створення євангелістів бренду може дати довгострокову вигоду в прибутку і перевершити початкові інвестиції.

Джерело: MMR

Читайте також – 

Дослідження: що працює найкраще для брендів у Facebook (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку