Топ-9 товарів, які точно будуть популярні в інтернет-магазинах у 2020 році

Топ-9 товарів, які точно будуть популярні в інтернет-магазинах у 2020 році

21.08.2019 08:10
  6207
rau

Експерти склали список найпопулярніших товарів в мережі і врахували українську специфіку інтернет-торгівлі в 2019 році.

Цей матеріал доступний російською мовою

Оглядач популярного ресурсу Shopify Ніколь Ферейра щороку складає перелік товарів, попит на які стабільно зростає. Цього року його вибір EVO Business адаптував для України за допомогою даних маркетплейса Prom.ua за липень 2019 року. Деякі товари навряд чи найближчим часом будуть надпопулярними серед наших співвітчизників, але вивчення коливань попиту дозволяє спрогнозувати: які саме тенденції визначають майбутній попит.

1. Одяг у спортивному стилі
  • кількість замовлень — 34 606
  • середній чек — 915 грн

Одяг спортивного типу – модна тенденція, яка потрапляє в топ-продажів другий рік поспіль. З огляду на те, що спортивний стиль вважається доречним і в офісі, і на вечірці, в рамках цієї категорії можна продавати все: толстовки, спортивні штани, легінси, спортивні бюстгальтери, майки, пов’язки на голову, брюки-капрі і навіть кросівки на платформі.

2. Дрібниці для кухні

  • кількість замовлень — 25 495
  • середній чек — 320 грн

Симпатичні стелажі або підставки для посуду міцно утримують лідируючі позиції в пошукових запитах. Залежно від моделі, цей товар можна просувати через найрізноманітніші канали: більш креативні через Pinterest і Instagram, а найпростіші – через рекламні оголошення.

3. Товари для домашніх тварин

  • кількість замовлень — 24 424
  • середній чек — 800 грн

Очікується, що до 2025 року оборот індустрії по догляду за домашніми тваринами тільки в США становитиме $3,58 млрд. Щоб знайти свою нішу на цьому перспективному ринку, запропонуйте розширений асортимент для однієї з категорій, наприклад, товари для догляду за шерстю довгошерстих кішок або для певної породи собак. До речі, більшість господарів готові викласти пристойну суму за лежак, в якому їх вихованцеві буде особливо зручно відпочивати.

4. Захисне взуття (Safety shoes)

кількість замовлень:

  • категорія «взуття» — 22 114
  • середній чек — 875 грн
  • категорія «спецвзуття» — 13 162
  • середній чек — 632 грн

Взуття з посиленим захистом давно перекочувало зі спецодягу в повсякденне. Черевики зі сталевим носком захистять ноги від гострих підборів жіночих туфель, а в кросівках з посиленою підошвою можна спокійно бігати навіть в занедбаному парку. У нашій країні ніша перспективна, тим більше що за прогнозами експертів, до 2023 року ринок взуття буде рости щорічно приблизно на 8,1%.

5. Смарт-годинники і фітнес-браслети

  • кількість замовлень — 12 037
  • середній чек — 590 грн

Щорічно у всьому світі продається близько 1,2 млрд годинників. І це число продовжує зростати. У 2014 році увійшли в моду аксесуари в мінімалістському стилі, і продажі смарт-годинників впевнено пішли вгору. У 2019-му ця тенденція зберігається, запит «смарт-годинник купити» один з найпопулярніших в пошукових системах.

6. Ювелірні прикраси в стилі мінімалізм

  • кількість замовлень — 7 117
  • середній чек — 715 грн

Новий виток популярності цього стилю почався в 2014 році і продовжує набирати обертів. Дизайн інтер’єрів, одяг, і ось тепер мінімалізм панує і в ювелірній справі. Вибравши для свого магазину товар в стилі «нічого зайвого!», можна набагато швидше домогтися успіху, ніж пропонуючи покупцям яскраві розкішні прикраси. Але потрібно враховувати, що на фото такі речі виглядають не дуже вражаюче, так що для просування їх краще знімати на моделі або хоча б на руці, щоб покупець побачив реальний розмір.

7. Аксесуари для ванної та туалету

  • кількість замовлень — 4 811
  • середній чек — 425 грн

Якщо магазин пропонує покупцям побутові дрібниці, які крім нього продає ще десяток конкурентів, можна спробувати урізноманітнити асортимент чимось незвичайним. Наприклад, крім звичних наборів для ванни і тримачів для рушників, запропонувати покупцям табурет для ванни або підставку під ноги для унітазу. Просувати ці товари може бути трохи ніяково, тому підключайте гумор і отримуйте від цього задоволення.

8. Стягуюча білизна

  • кількість замовлень — 1 950
  • середній чек — 320 грн

Ця категорія товарів другий рік поспіль потрапляє в список найбільш затребуваних. З огляду на стабільність попиту і те, що до 2022 року очікуваний обсяг продажів на американському ринку виросте до $5,6 млрд, експерти рекомендують цю нішу починаючим підприємцям як одну з найбезпечніших.

Комбідреси, шортики з відкритими сідницями, довгі шорти, боді, напівграції, стягуючі майки, трусики-корсети – все це користується стабільним попитом.

9. Коректор постави

  • кількість замовлень — 893
  • середній чек — 225 грн

Дослідження, проведене Колумбійським університетом, показало, що люди, крім сну, в середньому проводять близько 77% свого життя в сидячому положенні. До того ж, більшість людей, що працюють в офісі, використовують ноутбуки, через що вони дивляться вниз, а не прямо перед собою. В результаті, кількість пошукових запитів по цьому ключовому слову зростає, а разом з ними і рівень продажів.

Джерело EVO Busine

Читайте також –

Аналітика EVO: як зростають продажі, середній чек та інші показники маркетплейсів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  112
Усі новини ринку