
Ролики тижня: Metro x Latexfauna, Укрпошта, Нова пошта, SOVA, Епіцентр


Kantar Consulting опублікував традиційний щорічний рейтинг найбільших глобальних рітейлерів. На перших двох позиціях американські Walmart і Amazon, але в рейтингу явно простежується посилення тиску з боку китайських компаній.
Цей матеріал доступний російською мовою
Оборот в $442 млрд в 2019 році дозволив Walmart утримати почесне звання найбільшої торгової компанії в світі. Глобальний лідер майже в два з половиною рази випереджає свого найближчого конкурента – онлайн-рітейлера Amazon, оборот якого досяг $183 млрд.
У рейтингу топ-50 світових компаній, опублікованому Kantar, американські компанії поки домінують, – шість з десяти найбільших рітейлерів мають центральні офіси на території США. З них тільки Kroger діє виключно на американському ринку, він знаходиться на п’ятому місці списку.
Найбільший європейський рітейлер в рейтингу – Schwarz Group, що розвиває мережу Lidl. Їх найближчий конкурент – Aldi на сьомій позиції, французький Carrefour на дев’ятій.
У той же час китайські рітейлери вкрай активні і все міцніше закріплюються в рейтингу найбільших торгових компаній в світі. Так, JD.com буквально влетів в топ-10, а Alibaba перескочив відразу через шість рядків і виявився на 25-й позиції. Менш відома китайська Suning в цьому році дебютує в топ-50 поки на нижньому рядку рейтингу.
Виходячи з нинішнього рейтингу, Kantar спрогнозував, як в найближчі п’ять років буде змінюватися розстановка сил в глобальній структурі рітейлу. На думку аналітиків, позиції Walmart і Amazon будуть посилюватися, а китайські Alibaba і JD.com впритул наблизяться до позицій лідерів.
Аналітики Kantar також очікують прориву з боку Apple і IKEA, – компанії активно ведуть себе на локальних ринках, інвестують значні суми в нові ефективні моделі торгівлі і вміють створювати відповідні пропозиції для регіональних аудиторій клієнтів. У Kantar впевнені, що на посилення позицій на ринку не можуть розраховувати компанії, що реалізують традиційні бізнес-моделі. Особливо це стосується мереж, розвиваючих переважно формат офлайн-супермаркетів.
Джерело new-retail.ru
Читайте також –
Топ-20 найбільших FMCG-мереж світу за кількістю торговельних точок (інфографіка)