Ваш клік важливий для нас: ТОП-5 рішень персоналізації в торгівлі

Ваш клік важливий для нас: ТОП-5 рішень персоналізації в торгівлі

17.11.2017 08:45
  777
rau

Які технології за допомогою персоналізації підходу до споживача та його вибору допоможуть збільшити продажі і конверсію.

Персоналізація, або підвищена увага до потреб кожного клієнта – один з головних трендів в сучасній електронній комерції. Завдяки штучному інтелекту і можливості обробляти великі масиви інформації враховувати побажання кожного покупця стало простіше і тепер унікальний сервіс більше не сприймається як привілей для покупця. Швидше, це необхідність для продавця, який хоче утримати своїх клієнтів в цифрову епоху.

На виставці Shoptalk Europe було представлено багато рішень, які спростять задачу персонального підходу до клієнтів для онлайн і офлайн-магазинів. Редакція PaySpace Magazine підготувала огляд найцікавіших з них.

Scala

Інтерактивні манекени, які знають, який розмір одягу вам потрібен

Американський виробник мультимедійних екранів розробив нову систему вибору одягу. Покупцеві досить доторкнутися до речі на манекені – і вона відразу ж відобразиться на дисплеї. Там же з’явиться додаткова інформація про товар. Вбудована в екран камера дозволяє розпізнавати вік, стать і статуру покупця. І відразу запропонувати йому відповідний за розміром товар.

IBM

Система відстеження дій покупця

Платформа IBM дозволяє інтернет-магазинам в реальному часі відстежувати, чим цікавляться клієнти, і виходячи з цих даних, пропонувати їм додаткові сервіси та товари.

За допомогою інструменту можна відстежити, який товар був переглянутий недавно, а який – покинутий в кошику і т. д. Система може також підрахувати і показати покупцеві, скільки часу буде потрібно на доставку замовлення в його місто.

Certona

Індивідуальні рекомендації прямо під час шопінгу

Продукт, який пропонує ця компанія, схожий на інші рішення персоналізації покупок. Розробники пропонують налаштовувати систему підказок таким чином, щоб покупець отримував додаткові пропозиції як онлайн, так і офлайн, наприклад, перебуваючи в традиційному магазині бренду

Також в Certona пропонують не обмежуватися моделлю поведінки одного покупця. А відстежувати тенденції шопінгу всієї клієнтської бази. Наприклад, товари, які часто купують разом. На основі цих спостережень можна формувати пропозиції для інших споживачів.

Rakuten FitsMe

Віртуальна примірювальна

Віртуальна примірювальна, яка була розроблена японським онлайн-маркетплейсом Rakuten, дозволяє будь-якому інтернет-магазину запропонувати своєму покупцеві персоналізований досвід шопінгу, інтегрувавши це рішення зі своєю платформою.

Зареєструвавшись в програмі, покупець вказує параметри своєї фігури. Пізніше сервіс використовує ці дані, щоб оцінити, наскільки та чи інша річ підійде йому за розміром.

Також програма може самостійно підібрати речі, які можуть сподобатися покупцеві.
З боку продавця, такий сервіс дозволяє знизити відсоток повернень, підвищити лояльність клієнтів і навіть запланувати поповнення асортименту товарів наперед виходячи з попиту на них.

Shop Assistant

Сервіс пошуку товару виходячи з інтересів споживача

Рішення, яке розробили підприємці з Ізраїлю, дозволяють покупцям легко орієнтуватися в широкому асортименті товарів інтернет-магазинів. Замість того, щоб гортати нескінченні сторінки каталогу і вибирати рубрики, покупцеві потрібно тільки вказати товар, який йому потрібен, і вибрати, як він збирається його використовувати. Наприклад, програма може вибрати з розмаїття кросівок в каталозі саме ті, які найкраще підійдуть для бігу по асфальту. Покупцеві залишиться тільки оплатити їх.

На питання про те, чи готові виробники цього ПО запускати свої рішення в Україні, більшість відзначило, що не бачать перешкод для розвитку своїх продуктів. Головне – знайти рітейлерів, зацікавлених в подібних послугах.

Джерело: PaySpace Magazine

Читайте також –

All for sale: які інновації чекають роздрібну торгівлю


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку