
Eva у 2024 році: виторг 27 млрд грн, майже відновили кількість магазинів до довоєнної


Дослідницький підрозділ Ericsson ConsumerLab представив одинадцятий випуск щорічного звіту The 10 Hot Consumer Trends 2030 – The Everyspace Plaza. Дослідження присвячене 10 споживчим трендам, які набудуть широкого поширення до 2030 року.
Окрім трендів, у звіт компанії, який опублікував портал MMR, включені дані про майбутнє шопінгу, отримані в результаті опитувань людей, що першими починають користуватися новими технологіями. У 2030 році буде популярним шопінг, заснований на поєднанні технологій з використанням підключення до мережі та об’єктів фізичного світу. Цей гібридний багатофункціональний простір отримав назву Everyspace Plaza.
У дослідженні взяли участь користувачі технологій доповненої та віртуальної реальності (AR та VR), а також цифрових асистентів із 14 мегаполісів світу. Їм було запропоновано оцінити 15 гібридних концепцій, що задіяли цифрові технології в торговому центрі. 75% опитаних вважають, що всі 15 концепцій можуть бути втілені у життя в тому чи іншому вигляді до 2030 року.
Ви можете бути і актором, і глядачем, але які емоції викличе новий досвід – захоплення чи жах? 80% опитаних вважають, що технології дозволять створити реалістичну атмосферу живого виступу артистів у концертному залі без їхньої реальної присутності.
Багато людей не проти покращити свою зовнішність, не вдаючись до допомоги пластичних хірургів. На появу косметичних салонів, які роблять людей красивими за допомогою технологій об’ємного моделювання, розраховують 7 із 10 опитаних.
Поява кравецьких експрес-послуг для користувачів та їх аватарів – справа недалекого майбутнього. На думку більш ніж 70% користувачів технологій AR/VR, у торгових центрах з’являться кравці, які за допомогою 3D-друку та роботів-швей будуть створювати дешевий одяг на замовлення за мірками клієнта.
Багато людей готові досліджувати неіснуючі світи. Дві третини опитаних вірять у можливу появу басейнів, у яких можна буде у VR-шоломі з подачею кисню поринути у атмосферу космосу без гравітації.
Хороший життєвий тонус неможливий без ментального здоров’я — у цьому впевнені багато опитаних. Приблизно 70% респондентів чекають появи фітнес-центрів для тренування розуму, в яких можна буде зміцнити ментальне здоров’я за рахунок персонально підібраних AR/VR-технологій та безлічі датчиків.
Ремонт речей та виробництво нових предметів із старих відповідно до вимог замовника будуть можливі до 2030 року. Більше половини опитаних готові купувати нові речі, виготовлені з перероблених старих.
Багато людей віддають перевагу віртуальному суспільству як менш втомливому. Половина опитаних не проти віртуально пообідати або повечеряти в якомусь із ресторанів світу в товаристві друзів, залишаючись при цьому вдома.
Людям потрібна можливість протестувати речі перед покупкою хоча б віртуально. Три чверті опитаних хотіли б наочно представляти нові речі у своїх будинках перед покупкою.
Ми звикли швидко отримувати бажане та медичні послуги не повинні бути винятком. 77% опитаних розраховують на появу медичних центрів, у яких можна буде лише за кілька хвилин оцінити стан здоров’я за допомогою технологій АІ.
Люди втомилися від міст і нудьгують за природою. 44% опитаних хочуть відвідувати парки всередині торгових центрів та за допомогою цифрових технологій відчувати близькість до природи.
Під час підготовки звіту використані дані, отримані під час опитування мешканців 14 мегаполісів: Делі, Дублін, Джакарта, Йоганнесбург, Лондон, Мехіко, Москва, Нью-Йорк, Сан-Франциско, Сан-Паулу, Шанхай, Стокгольм, Сідней та Токіо. Опитування проводилося протягом жовтня та листопада 2021 року, а його дані відображають думку 57 млн осіб, які починають користуватися новими технологіями раніше, ніж інші.
Повна версія звіту Ericsson ConsumerLab Ten Hot Consumer Trends 2030 – The Everyspace Plaza доступна для завантаження за посиланням.
Читайте також –
Deloitte назвав сім глобальних трендів у маркетингу на 2022 рік