
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Які інтернет-магазини були найбільш відвідуваними в Україні в червні 2020 року, з яких пристроїв на них найчастіше заходили, скільки в середньому тривав один сеанс і скільки сторінок переглядали користувачі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Редакція EVO.business проаналізувала дані сервісу SimilarWeb і підготувала список найбільш відвідуваних інтернет-магазинів України в червні 2020 року. Згідно з рейтингом видання, крім лідируючого з великим відривом онлайн-рітейлера Rozetka, в топ-5 найбільш відвідуваних інтернет-майданчиків також увійшли Epicentrk.ua, Allo.ua, Makeup.com.ua і Foxtrot.com.ua.
Укладачі рейтингу також підготували іншу цікаву інформацію по найбільш відвідуваним інтернет-магазинам України. Зокрема – за джерелами трафіку в розрізі Desktop і Mobile. В EVO.business звертають увагу, що найбільше відвідувань з мобільного на сайтах, які продають ліки – Apteka911.com.ua і Add.ua – 74% і 83% відповідно.
Що стосується тривалості сеансу, то найбільше часу користувачі проводили на сайті парфюмерно-косметичного онлайн-рітейлера Makeup.com.ua – 7 хвилин 46 секунд. Найменше – на сайті Add.ua – 1 хвилину 40 секунд.
Лідером за кількістю переглядів сторінок за один раз також став інтернет-магазин Makeup.com.ua – 8. Найменше сторінок за раз користувачі переглядали на сайті Add.ua – 2.
Джерело: EVO.business
Читайте також –
Слідом за Rozetka. Інтернет-магазин Makeup виходить в офлайн