Вартість послуг з доставки може зрости, а розвиток ринку – сповільнитися

Вартість послуг з доставки може зрости, а розвиток ринку – сповільнитися

15.11.2016 04:22
  978
rau

Введення додаткового збору з операторів поштово-логістичних послуг та електронної комерції в 0,2% доходу може стати передумовою до прихованого ліцензуванню галузі.

До такого висновку прийшли учасники відкритого круглого столу, присвяченого дискусії про проект Закону «Про поштовий зв’язок». Захід пройшов 15 листопада в Києві, в ньому взяли участь представники всіх провідних гравців ринку поштово-логістичних послуг: Укрпошта, Нова пошта, Міст Експрес, ІнТайм, Делівері та інших компаній. Модератором виступила Ірина Холод, керівник комунікаційної платформи Ukrainian E-commerce Expert.

Учасники обговорювали, як поправки вплинуть на ринок поштово-логістичних послуг та електронної комерції. У законопроекті пропонується ввести додатковий збір на фінансування НКРЗІ в розмірі 0,2% від доходу. На думку приватних поштових операторів, таке нововведення вплине на вартість послуг з пересилання товарів кінцевому споживачеві. Фактично зміни є передумовою до прихованого ліцензуванню галузі, що може законсервувати розвиток ринку на довгий час.

«Законопроект, крім компаній-учасників ринку, вплине і на кінцевих споживачів. Українці звикли користуватися послугами доставки при купівлі через інтернет та відправлення посилок в інші міста. Також ринок доставки в великій мірі стимулює розвиток онлайн-торгівлі. У 2015 рік було зростання 35%. До кінця 2016 року очікується збільшення галузі e-commerce ще на 35%, – розповідає Ірина Холод, керівник комунікаційної платформи Ukrainian E-commerce Expert, – але непродумане зміна закону збільшить вартість послуг на доставку і може сповільнити активне зростання електронної комерції».

Читайте також –

https://rau.ua/news/news-company/problemy-dostavki-gold-ua-rezina-cc-tavriyav/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  52
Усі новини ринку