
Eva у 2024 році: виторг 27 млрд грн, майже відновили кількість магазинів до довоєнної


Компанія продовжує розвивати новий формат точок видачі. Цього разу брендований автомобіль розмістився на парковці магазину WineTime за адресою вул. Регенераторна, 4.
Цей матеріал доступний російською мовою
Найбільший інтернет-магазин України в жовтні минулого року почав тестування нового способу офлайн-взаємодії з клієнтами з двох мобільних точок видачі замовлень на Лівому березі: на парковках Novus за адресами Здолбунівська, 7 Г, і Броварський проспект, 17. Потім до них додалася точка по адресою вул. Гришко, 3, біля метро Позняки і ось тепер – на Регенераторній, 4.
Мобільна точка являє собою, по суті, брендований міні-бус. Клієнти можуть отримати своє замовлення прямо з автомобіля з 10 до 21 години, як при доставці, але з умовою, що їм доведеться самим прийти до цієї точки видачі.
Судячи з усього, новий формат довів свою ефективність і тиражується далі. Всього планується розмістити близько 50 бусів в Києві і області.
Нагадаємо, зараз Rozetka управляє сім’ю торговими точками в Україні – чотирма в Києві (три на правому березі Дніпра -Главпочтамт, Smart Plaza Politech, пр-т Степана Бандери – і одна на лівому – на вулиці Кіото), а також трьома в Одесі. Раніше в столиці працював також магазин/пункт видачі на Костянтинівській, 71, в ТОЦ Шоколад, але його закрили, оскільки об’єкт не справлявся із навантаженням.
Читайте також –
Владислав Чечоткін, Rozetka: У Польщі компанія коштувала б більше $1 млрд