Rozetka об’єднується з АТБ і Нова пошта для доставки продуктів додому
Інтернет-супермаркет Rozetka разом з АТБ і Нова пошта запускає доставку продуктів харчування додому.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про це на своїй сторінці у Facebook написав засновник Rozetka Владислав Чечоткін. «Сьогодні (20 березня – прим. ред.) ми разом з АТБ і Нова пошта запускаємо доставку продуктів харчування додому. Починаємо з пілота в Дніпропетровській області – за кілька днів сподіваємося протестувати формат, зрозуміти наскільки те, що ми пропонуємо, підходить людям, чи будуть вони користуватися такою пропозицією. Це також можливість на відносно невеликому обсязі усунути потенційні труднощі, які можуть виникнути», – написав бізнесмен.
За його словами, цей проект став наслідком прохання президента України Володимира Зеленського організувати доставку всього необхідного додому, щоб люди дотримувалися карантину, не виходили з дому і при цьому могли закривати свої щоденні потреби.
Бізнесмен також зазначив, що функції в партнерстві між Rozetka, АТБ та Нова пошта розподілилися наступним чином:
- АТБ формує пакети і продає всі продукти за мінімально можливою ціною;
- Rozetka надає свій сайт для їх розміщення і обробляє всі замовлення безкоштовно, тому що у АТБ є роздрібна мережа, але немає онлайну;
- Нова пошта за собівартістю доставляє замовлення додому.
«За планом від моменту замовлення до моменту отримання набору повинно пройти 3-5 годин. Якщо все вийде, найближчим часом ми запустимо проект по всій країні. В рамках пілотного проекту ми пропонуємо три різних продуктових набори: маленький, середній, великий. Вони включають в себе яйця, молоко, крупи, цукор, макарони, воду, фрукти та овочі, печиво, консерви, туалетний папір, мило, серветки. Все, що може знадобитися. Вартість набору від 400 до 700 гривень. Я радий, що Rozetka може бути корисною Україні в цей непростий час», – підкреслив Чечоткін.
Читайте також –
Епіцентр буде щомісячно виділяти 40-50 млн грн на медобладнання при роботі в штатному режимі