Прогноз від Admitad: тренди цифрового маркетингу в 2022 році Голосовий пошук, комбіновані заходи, зміна системи збору даних, зростання інтересу до відеоконтенту та інше – які ще... E-commerceАналітика 21 Січень 2022 1085
EVA побудувала в Україні другий масштабний розподільчий центр для напряму e-commerce Наприкінці 2021 року лінія магазинів EVA відкрила новий розподільчий центр (РЦ) у Львові. Об’єкт призначений спеціально... E-commerceНовини партнерів 20 Січень 2022 6456
Федір Миронюк, Royal Toys: Ще ніхто не наздогнав нас за швидкістю поставок, але конкуренти вже дихають нам у спину Федір Миронюк у 2012 році запустив інтернет-магазин іграшок Royal Toys без досвіду в онлайн-продажах, а за кілька років став... E-commerceІсторії компаній 20 Січень 2022 1758
Магазин усіх товарів: історія успіху Amazon Amazon дотримується стратегії омніканальних рішень, яка дозволяє розмити кордони між онлайном та офлайном, підвищуючи... E-commerceІсторії компаній 19 Січень 2022 4147
Марцін Куксіновіч, Meest Group: Сім субстратегій, які дозволять нам наростити частку ринку Окрім іншого, Meest хоче встановити по Україні 1300 великих поштоматів поза будинками, та уже проводить пілотний проект із... E-commerceНовини 19 Січень 2022 2159
Дослідження Accenture: Соціальна комерція зростатиме втричі швидше, ніж e-commerce Зростання соціальної комерції залежатиме від споживачів покоління Z та міленіалів, які є діджитал-аборигенами. E-commerceАналітика 18 Січень 2022 2007
Фокстрот запустив сервіс трекінгу замовлень Нову опцію Фокстрот реалізував для адресної доставки кур’єрською службою компанії. E-commerceДосвід 17 Січень 2022 1844
Тренди-2022 в Digital та SMM від українських експертів: Meta-простір, війна Instagram vs TikTok, аудіосоцмережі та інше Кирилл Попов-Черкасов, Ксенія Козлова, Олена Яковенко, Олена Обухівська, Камілла Костенко та Андрій Шевчук про те, які... E-commerceМаркетинг 13 Січень 2022 2806
Олена Вдовиченко, Metro Cash&Carry Ukraine: Омніканальність дозволяє наростити частку на ринку, не відкриваючи нових торгових центрів Гібридна модель: офлайн плюс онлайн, залишиться актуальною у ритейлі ще найближчі десять років. E-commerceДосвід 12 Січень 2022 7578
Топ-10 споживчих трендів до 2030 року за версією Ericsson ConsumerLab Дослідницький підрозділ Ericsson ConsumerLab представив одинадцятий випуск щорічного звіту The 10 Hot Consumer Trends 2030 – The Everyspace Plaza.... E-commerceІнновації 12 Січень 2022 2748
Робочий телефон: тренди у m-commerce на 2022 рік За даними App Annie, 2021 став рекордним для ринку мобільних додатків. Як буде розвиватися цей ринок у 2022 році, і які нові... E-commerceАналітика 11 Січень 2022 1230
Delivery Hero купує контрольний пакет акцій Glovo за 2,3 млрд євро Німецька компанія доставки їжі Delivery Hero збільшить свою частку в іспанській компанії Glovo ще на 39,4% акцій. Компанії вже... E-commerceНовини 4 Січень 2022 988