Головна > E-commerce > Сторінка 3

E-commerce

Володимир Гончаров, Епіцентр: Під час карантину онлайн-продажі зросли втричі, їх частка тепер 10%

Володимир Гончаров, Епіцентр: Під час карантину онлайн-продажі зросли втричі, їх частка тепер 10%

Директор із роздрібної торгівлі найбільшого рітейлера України в сегменті DIY розказав, як бізнес пристосовується до нових побажань покупців.

Читати далі
Ашан Україна: онлайн-продажі перевищили 10%, в планах – розвиток Pick Up Point

Ашан Україна: онлайн-продажі перевищили 10%, в планах – розвиток Pick Up Point

В ході панельної дискусії “Досягнення і розвиток міжнародних рітейлерів в Україні” на RAU Expo-2020 директор з продажів Ашан Україна Наталія Пилипенко розповіла про роботу однієї з провідних продуктових мереж країни […]

Читати далі
У відкритий космос: як сервіс Raketa вийшов на конкурентний ринок і досяг успіху

У відкритий космос: як сервіс Raketa вийшов на конкурентний ринок і досяг успіху

Засновники сервісу доставки Raketa розповіли про створення та становлення компанії, її масштабування в Україні та вихід на міжнародні ринки, а також про конкуренцію з Glovo, причини закриття Uber Eats та […]

Читати далі
Новини логістики та e-commerce: нові точки видачі Rozetka і Епіцентр, доставка з Varus і багато іншого

Новини логістики та e-commerce: нові точки видачі Rozetka і Епіцентр, доставка з Varus і багато іншого

Масовий запуск нових точок видачі Rozetka, автоматизація видачі замовлень в Епіцентр, доставка страв з Сільпо та продуктів з Varus, нове місто на мапі Bolt та інші новини сфери логістики та […]

Читати далі
Рітейл і логістика: як збільшити офлайн-продажі за допомогою онлайн-інструментів

Рітейл і логістика: як збільшити офлайн-продажі за допомогою онлайн-інструментів

Віталій Яницький, керуючий партнер компанії GОLab, розповів про проект для компанії Meest. Цей кейс – один з найбільш показових прикладів оптимізації процесів і клієнтського досвіду на українському ринку логістики.

Читати далі
Швидкий Сільпо: як за три тижні запустити інтернет-магазин і сервіс доставки

Швидкий Сільпо: як за три тижні запустити інтернет-магазин і сервіс доставки

Керівник департаменту електронної комерції Fozzy Group Ірина Румянцева поділилася досвідом оперативної організації каналу онлайн-продажів, і складнощі, які довелося долати.

Читати далі
Майстерність персоналізації: п’ять кейсів відомих компаній з рейтингу Retail Personalization Index

Майстерність персоналізації: п’ять кейсів відомих компаній з рейтингу Retail Personalization Index

Експерти вивчили кейси рітейлерів з Retail Personalization Index – щорічного рейтингу кращих e-commerce і рітейл-компаній в сфері персоналізації.

Читати далі
Краще за Amazon: Епіцентр відкрив автоматизовані центри видачі з кафе та роботизованим обладнанням

Краще за Amazon: Епіцентр відкрив автоматизовані центри видачі з кафе та роботизованим обладнанням

Національна мережа Епіцентр презентувала нові технологічні центри видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua з комфортабельною зоною обслуговування покупців та інноваційним роботизованим обладнанням.

Читати далі