Анна Єщенко, Будинок іграшок: Як мережа почала відновлювати роботу на сьомий день війни Як мережа магазинів Будинок іграшок почала відновлювати роботу після повномасштабного вторгнення, про критерії... E-commerceДосвід 8 Грудень 2023 1553
Meest China запустила доставку з корейських маркетплейсів Meest China, дочірня компанія холдингу Meest, яка спеціалізується на доставці вантажів з Китаю, розпочала доставку із... E-commerceНовини партнерів 7 Грудень 2023 1251
Блокада кордону: можливі наслідки для e-commerce З 6 листопада польські перевізники блокують пункти пропуску на українсько-польському кордоні. Наразі заблоковано... E-commerceАналітика 7 Грудень 2023 1128
Дослідження Meest Пошта: скільки та на що українці в середньому витратили на Чорну п’ятницю Компанія Meest Пошта проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних... E-commerceАналітика 6 Грудень 2023 963
Українці витратили на 35% більше за тиждень Black Friday цього року – аналітика Admitad За оцінками партнерської мережі Admitad Україна, цього року українці витратили на Black Friday на 35% більше, ніж торік.... E-commerceАналітика 5 Грудень 2023 819
Олександр Коробов, Netpeak Ukraine: Чому у війну найбільша мережа супермаркетів активно інвестує в direct маркетинг – кейс АТБ Team Lead команди Email & Retention маркетингу в агентстві Netpeak Ukraine Олександр Коробов у експертній колонці поділився основними... E-commerceМаркетинг 1 Грудень 2023 1812
П’ятиріччя Glovo в Україні: як змінилися поведінка та вподобання користувачів Восени 2023 року виповнилося п’ять років із початку діяльності Glovo в Україні. За цей час компанія не лише зміцнила... E-commerceАналітика 1 Грудень 2023 992
Андрій Хоменко, Meest Пошта: Як логістика може надати бізнесу додаткову цінність Заступник генерального директора Meest Пошта Андрій Хоменко у колонці для видання delo.ua розповів про співпрацю з... E-commerceДосвід 30 Листопад 2023 1103
Справді дика: результати Чорної п’ятниці в EVA.UA 24 листопада в день Чорної п’ятниці на EVA.UA надійшло більше 40 000 замовлень. Це приблизно на 250-300% більше, ніж зазвичай... E-commerceАналітика 29 Листопад 2023 1223
Що чекає на український e-commerce у 2024 році: розбираємо ключові тренди Український ринок електронної комерції продовжує зростати, незважаючи на війну. У 2023 році його обсяг склав 151 млрд грн,... E-commerceАналітика 28 Листопад 2023 4989
Як український e-commerce аналізує конкурентів – дослідження Pricer24 Команда аналітичної платформи Pricer24 вирішила дослідити виклики та перешкоди, з якими стикаються категорійні менеджери... E-commerceАналітика 27 Листопад 2023 1516
Попит на українські товари зріс на 70%: що найбільше купують у Чорну пʼятницю В останню пʼятницю листопада та напередодні в усьому світі відбувається наймасштабніший розпродаж року — Чорна... E-commerceАналітика 24 Листопад 2023 1416