Дослідження Meest Пошта: скільки та на що українці в середньому витратили на Чорну п’ятницю Компанія Meest Пошта проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних... E-commerceАналітика 6 Грудень 2023 921
Українці витратили на 35% більше за тиждень Black Friday цього року – аналітика Admitad За оцінками партнерської мережі Admitad Україна, цього року українці витратили на Black Friday на 35% більше, ніж торік.... E-commerceАналітика 5 Грудень 2023 756
Олександр Коробов, Netpeak Ukraine: Чому у війну найбільша мережа супермаркетів активно інвестує в direct маркетинг – кейс АТБ Team Lead команди Email & Retention маркетингу в агентстві Netpeak Ukraine Олександр Коробов у експертній колонці поділився основними... E-commerceМаркетинг 1 Грудень 2023 1752
П’ятиріччя Glovo в Україні: як змінилися поведінка та вподобання користувачів Восени 2023 року виповнилося п’ять років із початку діяльності Glovo в Україні. За цей час компанія не лише зміцнила... E-commerceАналітика 1 Грудень 2023 910
Андрій Хоменко, Meest Пошта: Як логістика може надати бізнесу додаткову цінність Заступник генерального директора Meest Пошта Андрій Хоменко у колонці для видання delo.ua розповів про співпрацю з... E-commerceДосвід 30 Листопад 2023 1003
Справді дика: результати Чорної п’ятниці в EVA.UA 24 листопада в день Чорної п’ятниці на EVA.UA надійшло більше 40 000 замовлень. Це приблизно на 250-300% більше, ніж зазвичай... E-commerceАналітика 29 Листопад 2023 1134
Що чекає на український e-commerce у 2024 році: розбираємо ключові тренди Український ринок електронної комерції продовжує зростати, незважаючи на війну. У 2023 році його обсяг склав 151 млрд грн,... E-commerceАналітика 28 Листопад 2023 4414
Як український e-commerce аналізує конкурентів – дослідження Pricer24 Команда аналітичної платформи Pricer24 вирішила дослідити виклики та перешкоди, з якими стикаються категорійні менеджери... E-commerceАналітика 27 Листопад 2023 1427
Попит на українські товари зріс на 70%: що найбільше купують у Чорну пʼятницю В останню пʼятницю листопада та напередодні в усьому світі відбувається наймасштабніший розпродаж року — Чорна... E-commerceАналітика 24 Листопад 2023 1335
Український e-commerce в 2023 році: підсумки за I півріччя та прогнози на акційний сезон від компанії Promodo Неймовірна швидкість адаптації до будь-чого, повернення маркерів сезонності та навіть зростання виторгу у гривневому... E-commerceАналітика 23 Листопад 2023 1708
Прогноз Admitad: онлайн-продажі в Україні можуть підскочити на 60% під час Black Friday цього року Партнерська мережа Admitad Україна проаналізувала онлайн-продажі під час Black Friday минулого року та оцінила тренди... E-commerceАналітика 22 Листопад 2023 955
Провідник для платежів: яку платіжну систему обрати для e-сommerce у 2023 році Інтернет-проект, присвячений електронній комерції PaySpace Magazine, описав вісім найпопулярніших варіантів платіжних систем,... E-commerceАналітика 14 Листопад 2023 1064