Огляд новин логістики та e-commerce за лютий: Rozetka, Glovo, Bi.ua, Varus, Велмарт та інші
Активізація сервісів по оплаті, плани Rozetka з розвитку мережі і складської логістики, Glovo в Харкові, магазин без кас у Велмарт, результати онлайн-продажів Будинок іграшок – ці та інші новини логістики та e-commerce.
Цей текст доступний російською мовою
Сервіс доставки Glovo почав роботу в Харкові
Основний конкурент Uber Eats в Україні – сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo запустився в Харкові. Про це повідомляє AIN.UA. Сервіс працює, але поки тільки в центральних районах Харкова.
Харків’яни можуть замовити їжу з ресторанів, попросити привезти продуті з довколишніх мережевих супермаркетів, а також замовити кур’єра, щоб він доставив невелику посилку на вказаний адрес.
Іспанський сервіс Glovo запустився в Україні в жовтні 2018 року. Спочатку доставка працювала тільки в межах центру Києва, тепер сервіс доступний також в декількох районах на Лівому березі.
ПриватБанк закриває сервіс iPay
ПриватБанк закриває сервіс iPay – свій безконтактний мобільний еквайринг, який дозволяв малому і середньому бізнесу приймати платежі картами просто через смартфони і планшети. Про це користувачам сервісу повідомили в розсилці. По суті iPay перетворював смартфон в POS-термінал. Остаточно його закриють 28 червня 2019 року.
У ПриватБанку повідомляли, що за останній час через сервіс проходило дуже мало транзакцій.
Його замінить альтернативний сервіс – miniPOS. Це міні-термінали, які також працюють у зв’язці зі смартфонами і планшетами.
З Apple Pay можна буде оплачувати покупки в інтернет-магазинах через WayForPay
Користувачі Apple Pay зможуть оплачувати покупки та послуги онлайн на сайтах і в мобільних додатках більш ніж 6000 магазинів і сервісів, пише AIN.UA.
Платіжний сервіс WayForPay додав Apple Pay для всіх підключених партнерів.
Можливість здійснити оплату з Apple Pay автоматично з’явиться на їх платіжних сторінках або віджети – додатково нічого налаштовувати не потрібно.
Для магазинів діє стандартна комісія WayForPay в розмірі 2,5%, яка стягується тільки за успішні транзакції, незалежно від платіжного методу (оплата картами, термінал або інші). Додаткових комісій з боку Apple Pay не застосовується.
В Україні запустять новий сервіс електронних чеків Pulsor
Естонський сервіс створення електронних чеків Pulsor допомагає проводити аналіз даних про офлайн-покупки. Перші клієнти зможуть скористатися даною послугою безкоштовно, пише All Retail.
Програму Pulsor встановлюють на POS-термінали, після чого за допомогою електронних чеків сервіс збирає інформацію про клієнтів, які здійснюють покупки. Всі покупці отримують посилання на свій електронний чек в месенджері або в sms-повідомленні. Після того, як клієнт відкриває посилання, в його профілі розміщується інформація про всі покупки в магазині.
Складська нерухомість дорожчає
Retailers пише про те, що ставки ростуть, а нових складських площ можна чекати не раніше ніж через два роки.
Ринок складської нерухомості пройшов позначку стагнації і починає відновлюватися. Попит на склади перевищує пропозицію, в результаті чого рівень вакатності фактично досяг нульової позначки. Незважаючи на дефіцит складських приміщень інвестори почнуть будувати нові об’єкти через рік-два, коли ставки оренди виростуть як мінімум на 30-50%.
Загальна площа складських приміщень в Україні становить трохи більше 2,4 млн кв. м, з яких більше 75% розташовані в Києві і передмісті. За даними NAI Ukraine, за підсумками 2018 року на ринку складської нерухомості пустувало 2,8% площ – мінімальний рівень з початку кризи.
У минулому році, у порівнянні з 2017-м, ціна оренди 1 кв. м в місяць виросла на 20-30% до $ 3,5-5, підрахували в СBRE.
Varus тестує мобільний додаток для автоматизації торгівлі
Згідно зі стратегією діджіталізаціі, мережа продуктових супермаркетів Varus більше місяця тестує власну розробку Data Terminal, яка з часом дозволить повністю відмовитися від використання терміналів збору даних (ТСД).
Користувачі програми можуть за допомогою смартфона дистанційно замовити друк цінників, перевірити асортимент товару та його наявність, працювати з темою «товарних дірок». У грудні, в рамках діджіталізаціі Varus також відкрив своє API.
Велмарт впроваджує технологію Pick&Go для самостійного сканування і оплати товарів
Технічний старт програми Pick&Go стався в лютому, а до кінця березня рітейлер підключить всі магазини мережі Велмарт, а потім Велика Кишеня і ВК Експресс.
Поки що в Google Play і і Apple Store викладена Beta версія Pick & Go. Офіційний запуск програми заплановано в 20-х числах березня. А протягом найближчого місяця в компанії планують запустити сервіс в усіх 27 магазинах Велмарт.
Rozetka планує ще один магазин в Києві і експансію в регіони
Зараз Rozetka об’єднує 8 торговельних точок в Україні – п’ять в Києві (чотири на правому березі Дніпра і одна на лівому) і три в Одесі. Також в столиці працює кілька мобільних точок видачі покупок. Як розповів Interfax засновник Rozetka Владислав Чечоткін, компанія планує відкрити ще один магазин в Києві на Лівому березі Дніпра, а також в інших містах.
Владислав Чечоткін також розповів, що компанія займається поліпшенням роботи вже діючих торгових об’єктів і шукає склад на Правому березі неподалік від столиці.
Онлайн-продажі Будинок Іграшок за рік зросли з 2 до 12%
В інтерв’ю RAU директор інтернет-магазину Дмитро Бондаренко розповів про те, що останніх два роки стали для мережі Будинок Іграшок часом масштабних змін: повністю помінялися всі канали комунікації зі споживачем, оновилася команда, інтернет-магазин, мобільний додаток, переглянуті всі метрики по ефективності і багато іншого.
Всі ці зміни привели до підвищення обсягу онлайн-продажів з 2 до 12%. Топ-менеджер також поділився і планами на 2019 й: буде запуск нового сайту, першого з двох запланованих мобільних додатків, а також нових систем аналітики.
WOG інтегрував Apple Pay в свій мобільний додаток
Власники iPhone можуть використовувати Apple Pay для оплати палива, кави і покупок в онлайн-магазині. Раніше для безконтактних платежів в додатку використовувався тільки цифровий гаманець Masterpass. Тепер у клієнтів WOG є вибір, який платіжний інструмент використовувати.
Apple Pay може використовуватися при покупках з WOG PAY і в онлайн-магазині.
Джефф Безос знову очолив список мільярдерів за версією Forbes
Засновник Amazon і Blue Origin Джефф Безос другий рік поспіль став лідером рейтингу мільярдерів за версією Forbes, пише AIN.ua. Журнал оцінив його статки в $ 131 млрд, але записав лідера рейтингу як «Безос і сім’я». З огляду на процес розлучення з дружиною Маккензі Безос, подальша доля його активів і контроль над Amazon (у Безоса 16% акцій) залишаються під питанням. За рік він заробив $ 19 млрд.
Найближчим конкурентом Безоса як і раніше залишається Білл Гейтс, чиї статки оцінюються в $ 96,5 млрд. При цьому, Гейтс пожертвував більше $ 35 млрд в благодійний фонд Gates Foundation – з урахуванням цих коштів, співзасновник Microsoft обійшов би Безоса.
Україну в списку 2019 року представляють 7 мільярдерів з активами на $ 13,6 млрд. На чолі локального рейтингу (і на 272-й позиції в світовому заліку) – Рінат Ахметов, чий статок оцінили в $ 6 млрд.
Amazon запустить нову мережу продуктових супермаркетів в США
Amazon планує запустити нову мережу продуктових супермаркетів і відкрити десятки точок у великих містах США, повідомляють Vedomosti з посиланням на The Wall Street Journal. Таким чином компанія хоче розширити свою присутність на ринку продуктів харчування.
Поки неясно, як буде називатися нова мережа. Перший магазин може з’явитися в Лос-Анджелесі вже в кінці року. Відкриття перших магазинів заплановане на початок 2020 року. Amazon також розглядає можливість покупки регіональних продуктових мереж, щоб включити їх в новий бренд, розповіли джерела видання.
Нова мережа буде відрізнятися від бренду мережі супермаркетів здорової їжі Whole Foods, яку Amazon придбав в 2018-му за $ 13,7 млрд. Його магазини будуть пропонувати більш широкий асортимент товарів (Whole Foods не продає продукти з штучними ароматизаторами, барвниками, консервантами).
Ще одна особливість нової мережі – орієнтир на фізичний роздріб, а не онлайн-доставку. Бізнес Amazon з доставки продуктів показав змішані результати, і рітейлер хоче зрозуміти, як може задовольнити потреби покупців, працюючи з ними через окремі магазини.
Amazon втратив лідерство в рейтингу найзручнішого для споживачів онлайн-рітейлера
Про це пише Аllretail.ua. Рейтинг задоволеності споживачами роботою онлайн-рітейлера очолив Costco з показником 83 балів зі 100. Amazon перемістився на друге місце з 82 балами.
У Etsy, Kohl’s, Nordstrom і Nike – 81, що вище середнього показника по галузі. Target, Macy’s і Wayfair відповідають середнім по галузі показниками в 80 балів. Аналогічним чином Apple і HP Store йдуть на рівних з показником 80, а Dell з 79.
Home Depot і Lowe також набрали 79 балів, а онлайн-платформа Gap – 78. Best Buy отримав 77 балів. Walmart і Sears розташувалися в кінці рейтингу з показниками 74 і 73 відповідно.
Alibaba.com і Office Depot домовилися про співпрацю в США
Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding Ltd. уклав першу партнерську угоду в США, домовившись про спільну роботу з Office Depot Inc. – роздрібною мережею з продажу канцтоварів, оргтехніки і офісних меблів. Про це пише Аllretail.ua.
Таким чином, Alibaba.com отримає доступ до нового кола клієнтів – американських підприємств малого бізнесу. Як говориться в повідомленні компаній, партнерство забезпечує Alibaba доступ до 10 млн клієнтів – юридичних осіб і 1800 агентів з продажу Office Depot. За словами гендиректора Office Depot Джеррі Сміта, продажі малому та середньому бізнесу в США – ринок в шість разів більше споживчого сегмента.
Auchan впроваджує технологію оплати відбитком пальця
Французький рітейлер Auchan спільно з належним йому банком Oney Bank і компанією Wirecard, що займається фінансовими технологіями, впроваджують мобільний додаток Well.com, який дозволить авторизувати оплату за допомогою сканування відбитка пальця, пише Retailers.
Можливість оплатити покупки за допомогою пальця спочатку з’явиться в Румунії, де у рітейлера працює більше 30 магазинів. Реалізація проекту також планується в магазинах Auchan в інших країнах, а в планах Oney Bank – зробити технологію доступною для інших компаній. Мобільний додаток працює на платформах Android і iOS, співпрацює з дебетовими і кредитними картами Mastercard і Visa.
Читайте також –
Огляд новин логістики та e-commerce: Rozetka, Meest, Нова пошта, Uber Eats, 27.ua і інші