Найбільш важливі оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в травні

Найбільш важливі оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в травні

11.06.2018 08:15
  929
Микола Маранчак

Що потрібно знати про зміни в соцмережах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».

Весну 2018 для соцмереж можна охарактеризувати двома подіями. Перша – це раптове осяяння всіх і вся, що будь-які дані користувачів в інтернеті можна знайти і використовувати, як мінімум, в рекламних цілях. З-за чого вже два місяці користувачів спамлять різними повідомленнями про умови “Політики конфіденційності”, нагадуючи, що користувачі самі діляться особистою інформацією в інтернеті, а інтернет і конфіденційність – речі не пов’язані. Друге – це активний розвиток Stories. Сьогодні вже важко собі уявити просування бренду без “історій” в Instagram і Facebook, і левова частка всіх цінних оновлень в соцмережах за останній час припадає саме на Stories.

У травні Facebook вперше оприлюднив кількість користувачів Stories, акцентуючи на них увагу громадськості і рекламодавців: 150 млн людей на день у травні створювали свої “історії” в Facebook і 300 млн в Instagram. Зараз Facebook активно тестує рекламу в Stories, дозволяючи рекламодавцям додавати рекламне відео тривалістю від 5 до 15 секунд (у нас поки що не доступне), і прикручує нові фішки для залучення користувачів і створення нових зручностей для адміністраторів офіційних сторінок. Про такі оновлення і багато іншого – в нашому травневому огляді.

Новий додаток Facebook Analytics

За допомогою нього власники бізнес-сторінок можуть стежити за основними метриками на вкладці Огляд, завжди тримати під рукою статистику, звіти, в тому числі, формуючи їх, і отримуючи з важливих питань попередження. Додаток вже доступний в бета-версії для iOS і Android-пристроїв.

Instagram запустив функцію репостов в Stories

Дане нововведення RAU анонсувала ще в березні, тепер функція доступна для всіх – досить натиснути на значок паперового літачка під публікацією і вибрати варіант «Додати публікацію в вашу історію». До репостів можна додавати свої коментарі. Публікація буде доступна в Stories протягом 24 годин. Додаємо відео-інструкцію.

Оновлення в Facebook Stories

Найближчим часом в “історіях” Facebook з’явиться можливість публікувати голосові повідомлення, завантажені поверх фотографії або просто кольорового фону. Також, за аналогією з Instagram, раніше опубліковані “історії” більше не будуть пропадати. Їх можна знайти в архіві, доступному тільки користувачеві. З інших “фішок” з Instagram перенесли “бумеранги”, опитування та інші дрібниці.

Меню для публікацій в Facebook також істотно розширилося – ще більше можливостей для креативу та комунікації з клієнтами.

Instagram випробовує вбудовані платежі

У найближчому майбутньому оплачувати товари і послуги можна буде, не переходячи на сайт продавця. Нову функцію вже випробували в американських ресторанах Resy і салонах краси Victoria Belle Salon.

В Instagram Stories з’явився emoji – слайдер

Новий стікер зі слайдером дозволяє проводити голосування в Stories-опитуваннях. Давати відповідь на запитання можна за допомогою пересування слайдера, який, по мірі руху бігунка, буде збільшувати смайлик. Власник Stories, в свою чергу, має можливість бачити середню оцінку користувачів і голос кожного користувача окремо. Emoji – слайдер можна знайти в параметрах Stories там же, де доступні gif-ки, хештегі та інше.

Офіційна музика в Instagram Stories

У користувачів Instagram незабаром з’явиться можливість прикріплювати до Stories фрагменти відомих музичних треків. Всі необхідні ліцензійні угоди з найбільшими звукозаписними лейблами Sony, Warner і Universal вже підписані. Реалізований функціонал буде за аналогією з іншими стікерами. Як скоро можна буде прикріпити до своєї Stories який-небудь з останніх хітів Imagine Dragons, – поки не уточнюють.

Facebook поліпшить Ads Reporting

Оновлений Ads Reporting («Звітність по рекламі») у Ads Manager дозволить рекламодавцям порівнювати, які елементи реклами забезпечують найкращі результати в кампаніях. Як повідомляє Marketing Land, звітність по рекламі буде включати нову “креативну метрику”, а також дозволить глибше аналізувати вік аудиторії, стать, геолокацію і інші критерії. Ads Reporting буде відображатися у вигляді бічної панелі, в якій можна буде редагувати оголошення на одному екрані зі сторінкою кампанії, без необхідності переміщатися з однієї вкладки до іншої.

WhatsApp запустив групові відеодзвінки

Нова функція стала доступна користувачам через два тижні після анонсування її на початку травня на конференції для розробників F8. Включатися в розмову може до чотирьох осіб. Чат починають двоє, ще двох можна додати, натиснувши на іконку в правому верхньому кутку. При вхідному дзвінку користувач побачить імена, аватари і номери всіх учасників відеочату. Групові дзвінки все ще працюють не у всіх і запускаються поступово, незалежно від версії програми або країни проживання.

Нові функції для груп WhatsApp

15 травня у своєму офіційному блозі WhatsApp представив нові фішки для груп. Що нового:

  • Опис групи: коротка анотація на екрані інформації про групу, що дозволяє описати цілі, правила або теми групи. Коли в групі з’являться нові учасники, вони побачать опис групи у верхній частині екрану;
  • Функції управління для адміністраторів: тепер у адмінів буде можливість контролювати у налаштуваннях групи, хто може змінювати тему, зображення і опис групи;
  • Наверстайте згаяне: якщо учасник деякий час був відсутній у груповому чаті, він зможе швидко переглянути повідомлення, які його згадують або адресовані йому, натиснувши на нову кнопку “@”, яка знаходиться в правому нижньому кутку чату;
  • Пошук учасника: можна знайти будь-якого учасника групи, ввівши його ім’я в пошук на сторінці з інформацією про групу;
  • Тепер адміністратори можуть позбавляти права на адмінство інших учасників групи, а творців груп більше не можна буде видалити з груп, які вони створили;
  • Крім цього, компанія внесла зміни, завдяки яким, користувачі, які вийшли з групи, не зможуть бути повторно додані в цю групу. Ці опції доступні для користувачів Android і iPhone вже зараз.

І ще деякі оновлення одним реченням:

  • В десктопної версії YouTube з’явився вбудований месенджер, що дозволяє створювати обговорення відео прямо на сайті поза коментарів.
  • Instagram анонсував кнопку “mute”, якою можна відключати нові пости/Stories, не відписуючись від користувача.
  • Facebook додав нові функції для адміністраторів груп: оповіщення учасників груп про те, чому їх вміст був видалений.
  • Аудиторія YouTube зросла на 300 млн осіб за 10 місяців.
  • Facebook може випустити власну криптовалюту.
  • Google анонсував оновлення Google Maps, в результаті якого сервіс почне надавати користувачам ще більше персональних рекомендацій.
  • PornHub представив власний VPN-сервіс VPNHub.
  • YouTube запускає музичний стримінговий сервіс YouTube Music.
  • Google представив нову перероблену версію Google News, що об’єднує в собі всі новинні сервіси компанії. Правда, краще функція працювати не стала.
  • YouTube представив бета-версію нової Творчої студії і хоча перейти в новий інтерфейс можуть вже всі, деякі функції в ньому все ще недоступні.

І на завершення для тих, хто застрягли в “пишіть в Дірект”:

Читайте також –

Найбільш важливі оновлення для бізнесу в соцмережах в березні-квітні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку