
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Що потрібно знати про зміни в соцмережах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».
Весну 2018 для соцмереж можна охарактеризувати двома подіями. Перша – це раптове осяяння всіх і вся, що будь-які дані користувачів в інтернеті можна знайти і використовувати, як мінімум, в рекламних цілях. З-за чого вже два місяці користувачів спамлять різними повідомленнями про умови “Політики конфіденційності”, нагадуючи, що користувачі самі діляться особистою інформацією в інтернеті, а інтернет і конфіденційність – речі не пов’язані. Друге – це активний розвиток Stories. Сьогодні вже важко собі уявити просування бренду без “історій” в Instagram і Facebook, і левова частка всіх цінних оновлень в соцмережах за останній час припадає саме на Stories.
У травні Facebook вперше оприлюднив кількість користувачів Stories, акцентуючи на них увагу громадськості і рекламодавців: 150 млн людей на день у травні створювали свої “історії” в Facebook і 300 млн в Instagram. Зараз Facebook активно тестує рекламу в Stories, дозволяючи рекламодавцям додавати рекламне відео тривалістю від 5 до 15 секунд (у нас поки що не доступне), і прикручує нові фішки для залучення користувачів і створення нових зручностей для адміністраторів офіційних сторінок. Про такі оновлення і багато іншого – в нашому травневому огляді.
За допомогою нього власники бізнес-сторінок можуть стежити за основними метриками на вкладці Огляд, завжди тримати під рукою статистику, звіти, в тому числі, формуючи їх, і отримуючи з важливих питань попередження. Додаток вже доступний в бета-версії для iOS і Android-пристроїв.
Дане нововведення RAU анонсувала ще в березні, тепер функція доступна для всіх – досить натиснути на значок паперового літачка під публікацією і вибрати варіант «Додати публікацію в вашу історію». До репостів можна додавати свої коментарі. Публікація буде доступна в Stories протягом 24 годин. Додаємо відео-інструкцію.
Найближчим часом в “історіях” Facebook з’явиться можливість публікувати голосові повідомлення, завантажені поверх фотографії або просто кольорового фону. Також, за аналогією з Instagram, раніше опубліковані “історії” більше не будуть пропадати. Їх можна знайти в архіві, доступному тільки користувачеві. З інших “фішок” з Instagram перенесли “бумеранги”, опитування та інші дрібниці.
Меню для публікацій в Facebook також істотно розширилося – ще більше можливостей для креативу та комунікації з клієнтами.
У найближчому майбутньому оплачувати товари і послуги можна буде, не переходячи на сайт продавця. Нову функцію вже випробували в американських ресторанах Resy і салонах краси Victoria Belle Salon.
Новий стікер зі слайдером дозволяє проводити голосування в Stories-опитуваннях. Давати відповідь на запитання можна за допомогою пересування слайдера, який, по мірі руху бігунка, буде збільшувати смайлик. Власник Stories, в свою чергу, має можливість бачити середню оцінку користувачів і голос кожного користувача окремо. Emoji – слайдер можна знайти в параметрах Stories там же, де доступні gif-ки, хештегі та інше.
У користувачів Instagram незабаром з’явиться можливість прикріплювати до Stories фрагменти відомих музичних треків. Всі необхідні ліцензійні угоди з найбільшими звукозаписними лейблами Sony, Warner і Universal вже підписані. Реалізований функціонал буде за аналогією з іншими стікерами. Як скоро можна буде прикріпити до своєї Stories який-небудь з останніх хітів Imagine Dragons, – поки не уточнюють.
Оновлений Ads Reporting («Звітність по рекламі») у Ads Manager дозволить рекламодавцям порівнювати, які елементи реклами забезпечують найкращі результати в кампаніях. Як повідомляє Marketing Land, звітність по рекламі буде включати нову “креативну метрику”, а також дозволить глибше аналізувати вік аудиторії, стать, геолокацію і інші критерії. Ads Reporting буде відображатися у вигляді бічної панелі, в якій можна буде редагувати оголошення на одному екрані зі сторінкою кампанії, без необхідності переміщатися з однієї вкладки до іншої.
Нова функція стала доступна користувачам через два тижні після анонсування її на початку травня на конференції для розробників F8. Включатися в розмову може до чотирьох осіб. Чат починають двоє, ще двох можна додати, натиснувши на іконку в правому верхньому кутку. При вхідному дзвінку користувач побачить імена, аватари і номери всіх учасників відеочату. Групові дзвінки все ще працюють не у всіх і запускаються поступово, незалежно від версії програми або країни проживання.
15 травня у своєму офіційному блозі WhatsApp представив нові фішки для груп. Що нового:
І на завершення для тих, хто застрягли в “пишіть в Дірект”:
Читайте також –
Найбільш важливі оновлення для бізнесу в соцмережах в березні-квітні