Lacoste відкриває гейміфікований магазин у метапросторі

Lacoste відкриває гейміфікований магазин у метапросторі

02.12.2022 08:00
  1770
Дарія Осіїк

Французький модний бренд, найбільш відомий своїм логотипом у вигляді крокодила, відкриває свій перший в історії віртуальний магазин напередодні різдвяних свят.

Lacoste використовує технологію розробника рішень віртуальної реальності для роздрібної торгівлі та моди Emperia для управління метапросторовим торговим середовищем, яке включає в себе елементи гейміфікації. Після входу в метапростір покупці потрапляють у “пащу крокодила”, де вони опиняються у віртуальному шоу-румі з п’ятьма сезонними товарами, які можна придбати, з оглядом на 360 градусів.

Друга кімната метаверсійного магазину пропонує функцію гейміфікації, яка дозволяє покупцям взаємодіяти з більшою кількістю товарів різдвяного асортименту. Третя і остання кімната в кінці магазину, закрита токенами, призначена виключно для VIP-клієнтів, які є членами спільноти Lacoste UNDW3 Web 3.0, що володіють NFT Lacoste.

Модний бренд створив цю ексклюзивну кімнату, використовуючи токен-орієнтовану технологію від Arianee. Протягом грудня 2022 року Lacoste буде скидати віртуальні скриньки для клієнтів UNDW3, і щодня п’ять користувачів, вибрані випадковим чином, будуть виграти призи.

“Завдяки цьому унікальному віртуальному досвіду Lacoste долає розрив між святковим шопінгом та гейміфікацією. Використання різних приміщень і асортименту продукції дозволяє Lacoste залучити широкий спектр демографічних груп, – сказала співзасновник і генеральний директор Emperia Ольга Догадкіна. – Присутність в метапросторі під час такого значного шопінг-сезону і практичне використання NFT, що створює відчуття спільноти, виведе Lacoste на новий рівень, дозволивши їм використовувати електронну комерцію та інновації Web 3.0 як ніколи раніше, позиціонуючи бренд як першопрохідця в світі моди”.

“Залучення Web 3.0 не починається з карбування монет, – сказав генеральний директор і співзасновник Arianee П’єр-Ніколас Хурстель. – Персоналізація досвіду покупок, будь-то фізичні, цифрові або захоплюючі, є ключем до майбутнього клієнтської подорожі Web 3.0. Ми раді продемонструвати, що наші готові рішення на основі токенів можуть бути реалізовані в такому середовищі, як Emperia”.

Довідка. Lacoste – міжнародний бренд групи компаній MF Brands Group, що налічує 1100 магазинів у 98 країнах світу.

ДжерелоChain Store Age 

Читайте також – 

Новини ТРЦ: Ocean Plaza, Lake Plaza, Riviera, Nikolsky та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку