
Varus підпише договір з ЄБРР щодо фінансування розширення мережі


Діджіталізція брендів сприятиме наступної хвилі розвитку в офлайні.
Відповідно до нового звіту від JLL, на який посилається Chainstoreage.com, учасники американського ринку електронної комерції планують відкрити 850 магазинів в найближчі п’ять років. У доповіді наводяться такі приклади, як компанія-виробник матраців та постільних речей Casper Sleep, яка відкриє 200 магазинів протягом трьох років, або магазин нижньої білизни Adore Me, який оголосив, що відкриє до 300 додаткових магазинів через п’ять років. Еко-бренд взуття All Bird також відкривають магазини.
JLL проаналізувала історії та плани розширення 100 кращих онлайн-магазинів, оцінила їх стратегії, і виявила, що Нью-Йорк залишається головним містом для відкриття pop-uр форматів. Також популярні локації в Лос-Анджелес і Сан-Франциско. Більше половини (59,5%) інтернет-компаній, які мають намір виходити в офлайн відкрили точки формату “pop-uр” в Нью-Йорку, і більше третини (41,3%) відкрили постійні офлайнові магазини.
Манхеттенський район Сохо був одним з головних місць рітейлерів для тестування нових концепцій. Майже половина роздрібних торговців для своїх pop-uр в Нью-Йорку обрали саме його.
Інші висновки зі звіту JLL «Як бренди електронної комерції переходять в офлайн», перераховані нижче.
«Логічно, що гравці електронної комерції, які продають одяг і товари для дому, хочуть переміститися в фізичні магазини, тому що їх продукти вибирають люди, яким подобається особисто перевіряти, – сказав Джеймс Кук, директор JLL з досліджень в області рітейлу в США. – У міру того, як омніканальні рітейлери дозрівають для виходу в офлайн, ми вважаємо, що ті, хто працює в сегменті одягу і вдома, будуть продовжувати переходити в роздрібний формат».
Джерело: Chainstoreage.com
Покрокова інструкція: як ритейлеру ефективно продавати онлайн і офлайн