
Михайло Миколюк, Київстар: Ми орієнтуємось на ефективне розширення мережі


Маркетплейс цифрового одягу DressX, заснований українками Дар’єю Шаповаловою та Наталією Моденовою, залучив новий раунд інвестицій обсягом $15 млн. У раунді взяли участь такі інвестори, як Warner Music, фонди Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red Dao, а очолила раунд європейська інвестиційна компанія Greenfield.
DressX – це маркетплейс цифрового одягу, що працює з серпня 2020-го. Трохи більше ніж за рік його засновниці зібрали на платформі понад 1700 вбрань від півтори сотні дизайнерів та підняли $3,3 млн венчурних інвестицій. Підприємниці продають одяг, який існує лише на екранах.
Мета засновниць – продати мільярд цифрових речей. Для цього авторки DressX уважно відслідковують усі актуальні тренди – від екологічного порядку денного до буму NFT та жіночого лідерства в IT, щоб охопити максимально велику аудиторію.
Щоб надіти обновку, потрібно відправити стартапу своє фото. За 24 години покупцеві повертають оброблений знімок з «одягненою» по його фігурі річчю. У 2021-му зʼявився додаток із доповненою реальністю. У ньому приміряти модні образи через камеру смартфону можна в режимі реального часу, а вподобані – придбати й “отримати” на фото.
В асортименті – фантастичні наряди у стилі балу Met Gala і звичайні футболки та світшоти. У топі продажів – колекція DISCOVERSE під власним лейблом DressX, футуристичний одяг німецького 3D-художника Алехандро Дельгадо й панами зі спецефектами.
Зазвичай цифрові наряди купують, щоб викласти фото чи ролик у соцмережі. Цифрова мода розрахована на покоління Z, але клієнтами DressX є й доросліша аудиторія – 25–35 років.