Digital-тренди 2017: чого хочуть споживачі (інфографіка)
У яких технологіях найбільше зацікавлені споживачі та чим не планують користуватися в 2017 році.
Бренди, можливо, більше натхнені останніми digital-трендами, аніж споживачі. Виявляється, користувачі вважають найкращими відомі їм поліпшені продукти й сервіси, ніж новинки. Як пише портал MMR, такі дані інфографіки, складеної digital-агентством Code Computerlove. Примітно, що в рейтингу технологій мобільні платежі зайняли перше місце, а віртуальна й доповнена реальність, лідери за кількістю згадок у медіа, викликають холодні відгуки у користувачів.
Digital-тренди 2017: ключові висновки
- Мобільні платежі (40%) і голосовий пошук (30%) – дві технології, у яких зацікавлені споживачі.
- 85% некомфортно почувають себе із замовленнями, що здійснюються не через екран (наприклад, кнопка Amazon Dash). 98% зауважили, що не мали справи з цією технологією.
- Близько чверті опитаних зазначили, що чули про VR і AR, але не розуміють їхньої суті. Майже 9 з 10 заявили, що не використовуватимуть AR у 2017 році.
- Майже половина зауважили, що хочуть поліпшені послуги і продукти, якими вже користуються.
- Проте, значна частка опитаних старше 55 років зацікавлені в мобільних платежах (24%), голосовому пошуку (22%) і навіть віртуальній реальності (17%), незважаючи на те, що їх не переконали боти і доповнена реальність.
- Кожен п’ятий хоче зменшити час, проведений перед екранами в 2017 році. Це бажання властиве 25-34 річним.
Інновації важливі для брендів, які бажають зберегти конкурентну перевагу в стрімкому digital-світі, але вони не повинні відволікти від удосконалення вже існуючих продуктів і послуг. Якими б чудовими не були ваші продукти, завжди є можливості для тестування і оптимізації. digital-тренди
Голосовий пошук має бути в фокусі онлайн-брендів у 2017 році. Якщо офлайн-рітейлер не приймає мобільні платежі, користувачі незабаром підуть в інше місце. З урахуванням того, що користувачі будуть проводити менше часу перед екранами, важливо, щоб вони отримали користь зі взаємодій. Можна втратити споживача через поганий початковий досвід.
Читайте також –
Як стати Digital Fox’ом: секрети digital-маркетинга розкриває Микита Коваленко