
Євген Іваниця, JYSK Україна: В компанії щомісячно оцінюється рівень сервісу на рівні регіону, дистрикту чи окремого магазину


У яких технологіях найбільше зацікавлені споживачі та чим не планують користуватися в 2017 році.
Бренди, можливо, більше натхнені останніми digital-трендами, аніж споживачі. Виявляється, користувачі вважають найкращими відомі їм поліпшені продукти й сервіси, ніж новинки. Як пише портал MMR, такі дані інфографіки, складеної digital-агентством Code Computerlove. Примітно, що в рейтингу технологій мобільні платежі зайняли перше місце, а віртуальна й доповнена реальність, лідери за кількістю згадок у медіа, викликають холодні відгуки у користувачів.
Інновації важливі для брендів, які бажають зберегти конкурентну перевагу в стрімкому digital-світі, але вони не повинні відволікти від удосконалення вже існуючих продуктів і послуг. Якими б чудовими не були ваші продукти, завжди є можливості для тестування і оптимізації. digital-тренди
Голосовий пошук має бути в фокусі онлайн-брендів у 2017 році. Якщо офлайн-рітейлер не приймає мобільні платежі, користувачі незабаром підуть в інше місце. З урахуванням того, що користувачі будуть проводити менше часу перед екранами, важливо, щоб вони отримали користь зі взаємодій. Можна втратити споживача через поганий початковий досвід.
Читайте також –
Як стати Digital Fox’ом: секрети digital-маркетинга розкриває Микита Коваленко