Аналітика Adobe: світовий ринок e-commerce виріс на 38% за перші три місяці 2021 року
Згідно зі звітом Adobe Digital Economy Index, опублікованому на порталі Belretail, світова електронна комерція досягла $876 млрд за перші три місяці 2021 року – зростання в річному численні склало 38%.
При поточних темпах зростання в 2021 році глобальна e-commerce досягне $4,2 трлн.
Adobe очікує, що до 2022 року обсяг електронної торгівлі в США досягне $1 трлн. У перші три місяці 2021 роки онлайн-витрати в США виросли на 39%, до $199 млрд.
Великобританія випередила США за темпами зростання e-commerce: на 66% за той же період, до $39 млрд. Половина продажів припала на смартфони, при цьому частка витрат на мобільний зв’язок виросла на 6% в річному численні. Інтернет-трафік у Великобританії збільшився на 29% в річному численні. Розмір замовлень виріс на 9% рік до року, конверсія – на 18%, виручка за хвилину – на 23%.
В Японії онлайн-продажі зросли на 15% рік до року за перші три місяці 2021 року, досягнувши $38 млрд. На смартфони довелося 64% витрат – на 2% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Трафік виріс на 19% рік до року, розмір замовлень – на 15%, але конверсія знизилася на 16% рік до року.
Покупці в Великобританії також швидко освоїли замовлення продуктів харчування в інтернеті. Про покупки щомісяця повідомили 39% споживачів у Великобританії в порівнянні з 27% в США і 24% в Японії.
Купівля продуктів онлайн економить гроші, вважають 52% споживачів у Великобританії, 51% в США і 54% в Японії. В опитуванні більше 1000 споживачів (в кожному регіоні) 15% респондентів в Великобританії, 9% в США і 8% в Японії заявили, що ніколи не купували нічого в інтернеті до березня 2020 року.
Читайте також –