
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Як виглядають і що з себе представляють FMCG-рітейлери формату “магазин біля дому” у містах з населенням до 300 000 чоловік.
Незважаючи на кризу, ринок продуктових та господарських товарів в Україні з року в рік продовжує розвиватися. За даними компанії Nielsen, тільки в першому кварталі 2017 року ринок товарів повсякденного попиту (FMCG) виріс на 1,6% порівняно з таким же періодом минулого року. Борючись з конкурентами, рітейлери шукають все нові можливості залучення покупця, який би приходив з довгим списком покупок саме до них. Але не завжди масштаб і асортимент стають вирішальним перевагою.
Поки великі продуктові рітейлери борються за найкращі місця в містах-мільйонниках, перекуповують один в одного локації і всіляко креативлять з дизайном, щоб залучити більше покупців до себе, паралельно на українському ринку активно розвивається формат “магазин біля дому”. Такі торгові точки, зазвичай розташовані в житлових кварталах, часто безпосередньо в самому будинку – на його першому або цокольному поверсі.
В епоху супермаркетів об’єкти «магазин біля дому» не обмежуються тільки вдалим місцем розташування, щоб бути більш затребуваними, а продовжують успішно підлаштовуватися під реалії ринку, підвищуючи якість і слідуючи актуальним тенденціям в українському FMCG-ритейлі. Наприклад, у вигляді нових технологій, оформлення або додавання популярного асортименту (наприклад, приготуванні піци на території торгової локації). RAU вибрала кілька таких магазинів, і підготувала огляд що ж знаходиться за вивісками торгових точок формату “магазин біля будинку” в регіонах (фотографії компанії Технохолод).
Читайте також
Застій на Київщині: продуктові мережі втратили інтерес до столичного регіону