Дмитро Воєвода, Varus: Як мотивувати клієнтів завантажувати та активно користуватись мобільним додатком

Дмитро Воєвода, Varus: Як мотивувати клієнтів завантажувати та активно користуватись мобільним додатком

14.09.2023 08:45
  1728
Дарія Осіїк

Head of Digital мережі Varus в своїй експертній колонці поділився досвідом залучення клієнтів до використання мобільного додатку, а також розповів які інструменти для цього використовує компанія.

За даними Kantar понад 60% українців здійснюють покупки за допомогою мобільних пристроїв. Популярність мобільних додатків в Україні щорічно зростає, а майже всі власники смартфонів користуються різними додатками. Розуміючи цю тенденцію, більшість рітейлерів активно розвивають власні онлайн-сервіси та інвестують кошти в постійне оновлення їхнього функціоналу. 

Наприклад, зараз мобільний додаток Varus — це один із основних каналів комунікації з клієнтами. Щомісяця додаток охоплює понад 200 000 унікальних користувачів, щотижня — близько 120 000, а щоденно ним користуються понад 40 000 клієнтів мережі.

Популярність цього каналу помітно зростає. Так, за останній рік кількість унікальних користувачів додатка збільшилась майже вдвічі. Кожного місяця його встановлюють близько 30 000 нових клієнтів. Як це стало можливим та які інструменти використовує компанія, щоб мотивувати покупців взаємодіяти з додатком — в експертній колонці розповідає Head of Digital мережі Varus Дмитро Воєвода.

Колаборації та партнерські програми

За останній рік вартість залучення одного користувача помітно зросла, тому команда Varus почала шукати нові формати просування своїх сервісів. Один із них — колаборації з іншими українськими компаніями.

Так, першим прикладом стала співпраця з Київстар ТБ, в рамках якої клієнти Varus отримували місяць безкоштовного користування преміальним пакетом підписки партнера за встановлення застосунку Varus. 

 

Така колаборація принесла позитивні результати та дозволила залучити мережі тисячі нових користувачів. А що найцінніше, понад 60% із тих, хто завантажив додаток вперше, активно користуються ним і надалі.

Враховуючи цей позитивний досвід, у Varus продовжили розвивати формат партнерств та запустили колаборацію з мережею Алло. Цього разу за встановлення додатків Алло та Varus клієнти мали змогу отримати цінні призи — від сертифікатів на покупки до електроскутера та смартфона. Колаборація також продемонструвала позитивну динаміку: кількість нових користувачів зросла і понад 50% з них продовжили активно взаємодіяти з мобільним додатком Varus надалі.

Наразі триває вже третя в цьому році партнерська програма Varus — з сервісом Sweet.tv, в рамках якої клієнти Varus можуть отримати понад три місяці безкоштовного перегляду фільмів. Підбивати підсумки ще зарано, але вже на цьому етапі помітний сплеск активності у мобільному додатку Varus.

Тому якщо хтось не встиг ще скористатися можливістю отримати 3 місяці безкоштовного перегляду фільмів на Sweet.tv, запрошуємо встановити мобільний додаток Varus та знайти свій промокод, ну і звичайно надалі використовувати всі переваги нашого застосунку.

Зробивши огляд кількох партнерських програм між компаніями різних сфер бізнесів, можна сказати, що формат колаборацій не тільки дозволяє збільшити кількість завантаження мобільного додатка. Це також дає змогу значно розширювати цільову аудиторію за рахунок клієнтських баз партнерів, а також залучати тих користувачів, які не взаємодіють з іншими видами реклами та формувати у клієнтів лояльність до мережі Varus та її сервісів.

Просування мобільного додатку через різні канали

Для просування партнерських програм та самого мобільного додатку мережа Varus використовує як класичні канали — зовнішню рекламу, соціальні мережі, universal app campaign тощо — та додаткові рішення.

Одним із прикладів таких ефективних рішень є реклама на OLX. Також зараз активно тестується In-app traffic та партнерські мережі в цілому, вони вже показують позитивні результати, хоча ми не так давно розпочали цей процес.

Не можна забувати й про офлайн, адже він досі залишається ефективним каналом комунікації з аудиторією. До прикладу, ми використовуємо банери, наліпки та друковані матеріали, які мотивують клієнтів встановити додаток. Не секрет, що у морозильних камерах часто буває складно знайти потрібний товар та його вартість. Тому ми додали наліпку, яка підказує, що товар можна швидко просканувати у додатку та одразу побачити його ціну, таким чином ми і навчаємо наших клієнтів функціоналу додатка та залучаємо нових активних користувачів Друковані матеріали розміщуються також у прикасових зонах. Поки клієнти чекають у черзі, вони можуть встановити додаток та ознайомитись із його функціоналом.

Комбінація різних форматів просування підтримує популярність додатку Varus та робить його одним із лідерів за частотою завантажень та відгуками користувачів. За останні два роки рейтинг мобільного додатка Varus виріс з 3.7 до 4.7 на App Store, та до 4.8 в середньому на Google Play.

А щоб досвід користувачів був максимально позитивним, у додатку Varus можна залишити побажання, зауваження або пропозицію щодо роботи всіх супермаркетів мережі. Кожне звернення реєструють в системі та розглядають, відповідь надається негайно або протягом кількох днів. За статусом свого повідомлення користувач може слідкувати у додатку. Саме там він отримає повідомлення, що його звернення опрацьоване.

Команда Varus постійно працює над покращенням роботи своїх сервісів та системно оновлює функціонал мобільного додатка. А співпраця з іншими українськими компаніями розширює цільову аудиторію та впізнаваність бренду, що збільшує кількість активних користувачів додатка.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку