Кейси Vodafone і L’Oréal: як автоматизація збільшує продажі, збирає дані й економить час
Генеральний директор німецької агенції Eprofessional про досвід автоматизації Vodafone і L’Oréal, а також про переваги впровадження інновацій.
Томас Насс – генеральний директор німецької агентції Eprofessional, яка розробляє гнучкі автоматизовані рішення для міжнародних брендів. У колонці для Think with Google він поділився досвідом впровадження нових технологій автоматизації, які допомагають компаніям досягати бізнес-результатів. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.
В 2021 році маркетологи вже не можуть дозволити собі негативно сприймати автоматизацію. Вона необхідна в світі, де digital розвивається семимильними кроками. При цьому є багато психологічних досліджень про невдоволення алгоритмами. Люди засмучуються через їхню недосконалість і не можуть пробачити машині то, що легко пробачать колезі. У підсумку фахівці намагаються робити все вручну і допускають масу помилок.
Однак дані та мій досвід показують – автоматизація допомагає компаніям досягати результатів. Згідно із дослідженням BCG, бренди, які використовують алгоритми для показу релевантних оголошень, часто за кілька тижнів збільшують продажі на 20%. А якщо запускати автоматизовані кампанії з ручним керуванням, продажі можуть вирости ще на 15%.
Наступний рівень автоматизації
У нашій агенції інструменти автоматизації завжди контролюють фахівці. Це дає нам конкурентну перевагу та допомагає вирішувати проблеми клієнтів. Ми постійно вчимося і експериментуємо. Наприклад, недавно ми запустили пілотний проект з новою автоматизованою функцією ще до її міжнародного запуску в квітні.
Мова про автоматичне застосування рекомендацій Google Реклами. Замість того щоб щодня вручну перевіряти сторінку рекомендацій, можна налаштувати автоматичну оптимізацію кампаній. Система сама вносить зміни при першій можливості.
Німецька філія L’Oréal – один з перших клієнтів пілотного запуску. Ми автоматично застосовуємо для бренду деякі типи рекомендацій, скорочуючи час ручного керування налаштуваннями. Наш директор з пошуку й автоматизації Франциска Єгер була приємно здивована реакцією команди L’Oréal: «Багато клієнтів не хочуть відмовлятися від управління оптимізацією важливих налаштувань. В L’Oréal ж були готові пробувати нове».
Результати стали помітні одразу. Ми заощадили багато робочого часу – 25 годин тільки за березень 2021 року. Заощаджений час ми витратили на велику стратегічну задачу – зібрали дані про взаємодію з аудиторією на сайтах L’Oréal.
За останні місяці ми впровадили в кампанії своїх клієнтів безліч рішень, заснованих на автоматизації та машинному навчанні. Про висновки розповім нижче.
Vodafone: зростання числа нових фоловерів
Vodafone – міжнародна телекомунікаційна компанія. У неї була проблема: люди починали оформляти договори на обслуговування, але далеко не всі закінчували. Ми разом з командою бренду проаналізували їх дані про шляхи до покупки і про атрибуції. Потім додали цю інформацію в стратегії автоматичного призначення ставок.
Також в Vodafone змінили стратегію оптимізації в Google Рекламі – в якості мети вони вказали чистий дохід. Ще вони збільшили бюджет ключових слів, які приносили платних користувачів, і скоротили бюджет тих, які приводили до скасувань. Результат – кількість нових фоловерів зросла на 32%, а кількість реєстрацій, що не приносять платних клієнтів, скоротилося.
Hapag-Lloyd: управління попитом
Hapag-Lloyd – міжнародна німецька компанія, яка займається перевезенням вантажних контейнерів. Для неї ми створили й протестували 67 пошукових кампаній в 67-ми країнах. Мета – знайти клієнтів по всьому світу. Кампанії проводилися в різних часових поясах, на різних мовах і для різних аудиторій. Автоматичне встановлення ставок допомогло розподіляти бюджет і обробляти всі потрібні сигнали – вручну це було б неможливо.
Ми розробили просту стратегію, щоб залучити на сайт Hapag-Lloyd максимум кліків, а потім поліпшили її, переключившися на модель з ціною за конверсію. Через шість місяців кількість конверсій зросла на 63%, а ціна за конверсію знизилася на 14%.
Зараз у компанії вже вдвічі більше країн, де використовується ця стратегія. «Ми б не змогли вручну управляти кампаніями в різних часових поясах, на різних мовах і з різними аудиторіями в 144-х країнах, – пояснює директор з маркетингу в Hapag-Lloyd Джені Грюнер. – Автоматизація дозволяє робити все це й оптимізувати бюджет».
Переваги автоматизації
Машини допомагають працювати якісніше і швидше. Щоб перевірити на собі всі плюси, ось кілька порад:
1. Спирайтеся на власні дані
Вводите в системи автоматизації власні, а не сторонні дані. Вони містят інформацію про ваших клієнтів, якої більше немає ні у кого. Це буде корисно і в довгостроковій перспективі – сторонні файли cookie більше не відповідають вимогам конфіденційності.
2. Збирайте точні дані
Оскільки в систему потрібно вводити свої дані, переконайтеся, що ви правильно їх збираєте. Тільки з точною інформацією ви отримаєте повну картину ефективності кампаній і сайтів. Зокрема рекомендую просунуті методи атрибуції. Вони допоможуть грамотно перерозподілити ресурси в канали, які приносять більше прибутку.
3. Будьте гнучкими щодо бюджету
Рекомендації в Google Рекламі часто пропонують збільшити бюджет однієї кампанії і скоротити – інший. Користуйтеся ними і не обмежуйте себе жорсткими правилами по бюджету.
4. Присвятіть заощаджений час стратегіям
Час, заощаджений завдяки автоматизації, можна присвятити розробці нових ідей і пошуку стратегічних можливостей. З цим вже точно не впорається ніхто, крім людей.
Читайте також –
Як доповнена реальність змінює рітейл: аналітика, метрики і кейси