Тренди брендів: які магазини потрібно відкривати, щоб заманити покупців (фотоогляд)

Тренди брендів: які магазини потрібно відкривати, щоб заманити покупців (фотоогляд)

31.03.2020 08:15
  1242
Костянтин Симоненко

Досвід однієї з провідних українських будівельних компаній Synergy Construction: які вимоги висувають міжнародні ритейлери до облаштування та оформлення своїх торгових точок.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як показують опитування сучасних покупців, вони все частіше шукають в магазинах нові враження і позитивні емоції від здійснення покупки. Конкуренцію за покупця виграє той, хто зможе надати кращий customer experience. При цьому навіть в Україні цінова конкуренція поступово відходить на другий план. Поки це явно помітно тільки в столиці, але поступово процес йде і в регіонах.

Досвід покупки в чималому ступені залежить від інтер’єру і комфорту перебування в магазині, а тому вкрай важливо, щоб торгова точка була красивою і функціональною. Першими трансформацію поведінки споживачів помічають міжнародні ритейлери, які і задають тон змін, традиційно пред’являючи найвищі вимоги до облаштування своїх магазинів.

Для виконання робіт залучаються українські будівельні компанії, і серед лідерів цього ринку – Synergy Construction. На прикладі багатьох зданих «під ключ» магазинів для турецьких, польських та інших брендів RAU пропонує оцінити сучасні вимоги щодо оформлення торгових точок.

Ювілейний магазин LC Waikiki в ТРЦ River Mall

Серед недавніх робіт компанії можна виділити концептуальний shop-in-shop LCW Dream в магазині турецького одежної бренду LC Waikiki. Перше, що кидається в очі, так це оформлення торгової точки бренду, яка стала ювілейною: 1000-ї в міжнародній мережі компанії. Її площа становить 1950 кв. м.

Дизайн магазину виконаний в концепції DP-B: велика кількість світла, білих стін, світлих підлог і відчуття простору. Але колір тут грає також інформаційну роль. Так, забарвлення торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: сіро-коричневі стенди в зоні чоловічого одягу, кристально-білі – в дитячому відділі. В цілому інтер’єр магазину виглядає простим і відкритим, але помітно, що багато уваги приділено деталям. Що підкреслює заявлену місію бренду: «Кожен має право добре одягатися»

Оскільки в магазині два поверхи – відразу біля входу на спеціальному табло відображається представлений асортимент, щоб покупцям було відразу легше зорієнтуватися, де шукати потрібні речі.

Прямо над полицями, біля входу в примірювальну, розміщений інформаційний стенд з різними варіантами комбінування представленого одягу.

Взагалі швидка і зрозуміла навігація по території магазину – важлива перевага для покупця.

Найбільший в світі магазин Sinsay в ТРЦ Lavina Mall

Зрозуміло, у кожного бренду є свої відмінності, але загальні правила організації простору легко читаються в усіх торгових точках міжнародних компаній. Що добре видно в найбільшому магазині польської мережі жіночого одягу Sinsay, який був відкритий в ТРЦ Lavina Mall у вересні минулого року. Він теж двоповерховий, загальною площею 2300 кв. м.

Так, наприклад, у всьому просторі покупця намагаються не “навантажувати” масивними меблями або складними конструкціями. Замість великих «квадратів-плафонів» підвісних стель – точкове світло уздовж несучих або декоративних конструкцій.

Манекени в залі спеціально розставлені так, щоб вони нагадували звичайних відвідувачів. Так легше сприймається будь-який look, коли його немовби випадково бачиш в натовпі, а не милуєшся як в музеї.

Скласти свій образ допомагають фотографії моделей на стінах і головне – на колонах, які завдяки зображенням як би розчиняються в просторі і візуально збільшують площу і об’єм приміщення. Додаткова зручність – підсвічені покажчики напрямків до каси, ліфтів тощо Плюс покупцям повинно бути зручно і легко переміщатися між невеликими острівцями одягу.

Магазин Reserved в ТРЦ Hollywood (Чернігів)

Незважаючи на спільність підходів в організації торгового простору, кожен рітейлер може створити свою незабутню атмосферу. Наприклад, гра з освітленням в магазині бренду Reserved, відкритому рівно рік тому в чернігівському ТРЦ Hollywood, створює відчуття, ніби-то знаходишся під зоряним небом.

І алея з товаром йде в нескінченність …

При цьому світло дозволяє розглянути речі у всіх деталях.

Магазин Marks & Spencer в ТРЦ Dream Town

Світлі тони оформлення магазину британського бренду Marks & Spencer, великий простір й лампи освітлення, що нагадують гірлянди, відразу створюють святковий настрій, і в той же час не відволікають від головного: представлених в магазині речей. Строгий інтер’єр підкреслює якість і вишуканий стиль бренду, а також дарує покупцям справжнє натхнення для шопінгу.

Новий магазин Marks & Spencer в ТРЦ Dream Town змінив локацію і став більше: тепер він займає площу 672 кв. м. Тут сучасний дизайн інтер’єру об’єднався з новими для бренду колірними рішеннями і декоративними елементами: все продумано для комфорту покупців.

House в ТРЦ Dream Town

Польська fashion-група LPP відкрила найбільший в столиці торговий об’єкт мережі House в торгово-розважальному центрі Dream Town. Магазин молодіжного бренду одягу зайняв площу в 600 кв. м і був реалізований в новому форматі. З відкриттям нового магазину мережу House в Україні зросла до 20 торгових точок. Бренд House, створений в 1997 році, був одним з перших серед польських торгових марок в сегменті street wear, пропонуючи одяг для чоловіків і жінок від спортивного стилю і міського casual, до класики і модного стилю вінтаж. Тому торговий зал трохи нагадує велику гардеробну в міській квартирі, де частина підлоги нагадує килим, а стіни декоровані під цеглу.

 

New Yorker в ТРЦ River Mall

ТОВ “Нью Йоркер Україна” (Київ), що розвиває в Україні німецьку мережу одягу і взуття New Yorker, відкрило магазин в ТРЦ River Mall площею 1100 кв. м. Торгова точка стала четвертою в Києві і десятою в Україні. Внутрішньо оздоблення магазину повністю занурює відвідувачів в атмосферу великого мегаполісу з купою вогнів і динамічним ритмом життя. Тому тут все повинно бути зручно і швидко: речі представлені акуратними рядами, великі цінники і гардеробні, які важко не помітити.

Читайте також –

Від ремонту квартир до створення магазинів міжнародних брендів. Кейс Synergy Construction


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку