Найкращі жарти відомих рітейлерів і брендів на 1 квітня
Креативний огляд першоквітневого гумору від компаній Samsung, Сільпо, Фокстрот, H&M, Amazon, Johnnie Walker, Mercedes, Burger King та інших.
День сміху традиційно відзначають 1 квітня в багатьох країнах світу. У Східній Європі головне святкування зазвичай проходить в українській Одесі та болгарській столиці гумору — Габрово. Осторонь не залишаються і світові, а також вітчизняні рітейлери і бренди. Rau.ua пропонує пригадати найяскравіші приклади першоквітневих жартів та розіграшів від них.
В один з попередніх днів сміху компанія Samsung анонсувала появу розумного ножа Galaxy BLADE Edge від шеф-кухаря. Такий телефон може бути як м’ясним тесаком, так і стилус-термометром для м’яса.
Іншого разу Samsung заявив про випуск смарт-джинсів, що запобігають переїданню. Повідомлялося, що завдяки вбудованому модулю ZipARTIK на них можна користуватися функцією Wi-Fly для відстеження стану ширінки на брюках – застебнута/розстебнута.
Мережа супермаркетів Сільпо в 2016 році оголосила 1 квітня Міжгалактичним днем солі і запустила продукт у новій упаковці. За легендою, 18 років, 4 місяці і 13 днів тому, перебуваючи з секретною місією на борту космічного шатла, надсекретний агент під кодовою назвою «Великий Л» підписав перший в історії міжгалактичний контракт між Україною і Всесвітом на поставку найбільш дорогої речовини за межами Чумацького Шляху.
H&M представив набір одягу Марка Цукерберга. В набір увійшли сім «звичайних» сірих футболок і одна пара блакитних джинсів — таким чином виробник одягу пожартував над гардеробом засновника Facebook.
Магазин одягу American Eagle Outfitters якось випустив першоквітневий жарт, оголосивши, що відкриває лінію одягу для тварин, і тепер господарі можуть одягатися зі своїми вихованцями однаково. Жарт оцінили і ніби забули, але через півроку виробники заявили, що отримали стільки розчарованих листів від власників собак, що над ідеєю всерйоз задумалися і навіть випустили справжню лімітовану колекцію «людських» бестселерів для собак.
Одного разу компанія HTC зробила прорив в області одягаємої електроніки, представивши “розумні” шкарпетки HTC RE Sok . Білизна постійно тримає користувача в курсі всіх справ, висвічуючи повідомлення і СМС на маленькому дисплеї. Щоб не піднімати ноги, користувач може попросити гаджет зачитати їх вголос. Шкарпетки ніколи не загубляться: їх розташування можна буде легко відстежити завдяки інтегрованому GPS-трекеру.
Найбільший онлайн-рітейлер Amazon в один з днів сміху відправив своїх відвідувачів в 1999 рік. 1 квітня сайт зустрічав їх ретро-заставкою — так виглядав сервіс з десяток років тому. Втім, звичайна версія завантажувалася відразу після натискання на будь-яке посилання.
Автогігант Volkswagen представив Caddy Maxi Mini для дуже малого бізнесу. Представлений компанією автомобіль вийшов довжиною 2,4 метра, і був призначений для переміщення по офісу. Іншими словами, у Volkswagen винайшли супер Smart.
Інший автомобільний бренд представив елітний автомобіль для водіїв маршруток – віртуальний концепт Mercedes-AMG Sprinter 63 S, оснащений чотирилітровим V8 з двома турбокомпресорами і більше 500 кінських сил.
В 1998 році компанія Burger King опублікувала рекламне оголошення на всю смугу видання «USA Today», яке анонсувало новий пункт в їх меню: гамбургер для лівші. Спеціально розроблений для 32 мільйонів американців-лівшів, новий бургер включав ті ж інгредієнти, що і рецепт оригінального гамбургера, але всі інгредієнти були повернуті на 180 градусів. Тисячі клієнтів пішли в ресторани, щоб замовити новий бутерброд, в той час як багато інших просили на касі версію «для правші».
Відзначився і бренд віскі Johnnie Walker, який оголосив, що сім’я напою поповнилася жіночим варіантом віскі. Pink Label – це несподіваний смак карамелі в поєднанні зі збитими вершками і фруктовим післясмаком. Він створений спеціально для жінок, які ніколи не зупиняються.
А Durex якось анонсував ще й презервативи зі смаком ковбаси.
Організовували розіграші на 1 квітня і всередині офісів. В один із днів сміху Ольга Синчило, керівник служби мотивації та корпоративної культури компанії «Фокстрот. Техніка для дому», вислала розпорядження про новий дрес-код в компанії. В цей день всі повинні були прийти в яскравому одязі, з банданами, великими помаранчевими чобітьми, зеленими сорочками і червоними футболками. Багато хто повірив, адже наказ був підписаний. Пізніше відділ персоналу довго пояснював свою першоквітневу витівку.
Читайте також –
Маркетологи розважаються: як креативили в рітейлі на День святого Валентина