Кращі ролики тижня: Leroy Merlin, Jose Cuervo, Духмяна Хата і апокаліпсис

Кращі ролики тижня: Leroy Merlin, Jose Cuervo, Духмяна Хата і апокаліпсис

26.03.2017 09:00
  799
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Jose Cuervo

Відомий бренд текіли Jose Cuervo представив відео, в якому показує, як можна насолоджуватися останніми хвилинами життя у разі Апокаліпсису. Останньою піснею на Землі героєм ролика обрана композиція Елвіса Преслі. Рекламний слоган кампанії – “Завтрашній день переоцінений” (Tomorrow is overrated). Цією фразою бренд підкреслює важливість цього моменту, закликаючи насолоджуватися життям тут і зараз, не відкладаючи задоволення на потім.

https://www.youtube.com/watch?v=6oV0jwg20H4

Leroy Merlin

Один з найбільших європейських DIY-рітейлерів Leroy Merlin зняв романтичний ролик про будинок на воді, який постійно доводиться лагодити. Мешканці раз за разом стикаються з грозою і штормом, але всі труднощі вони успішно долають. Французькій компанії вдалося представити домашній ремонт приємним сімейним проведенням часу.

Doritos

Проект BBDO Canada – минулорічна акція для Doritos Ketchup Roses до Дня Святого Валентина – несподівано вистрілив вірусним ефектом більш ніж через рік. Тоді дівчатам пропонували замовити для свого коханого онлайн або за допомогою програми “букет” з доритос. Відео зібрало понад 4 млн переглядів по всьому світу і, як виявилося, не було забуто. Днями дівчина з Канади зробила хлопцеві пропозицію за допомогою букета з доритос під час матчу Ванкувер Кенакс. Раптом на табло з’явився напис «Ти одружишся зі мною?», під час якої вона і обдарувала хлопця букетом.

Духмяна Хата

Український виробник дріжджів ТМ “Духмяна Хата” раптово створив своїх “посіпак”. Забавні дрожжинки веселяться і готують солодку паляницю. Промальовування і атмосфера відео, орієнтованого виключно на молодшу дитячу аудиторію і домогосподарок, підготувала анімаційна студія MOKA STUDIO.

Perrier

На цьому тижні відзначилася ще одна французька компанія. В результаті ковтка мінеральної води Perrier герой ролика починає галлюцинувати і бачити незвичайні речі у буденних місцях. Наприклад, забіяк динозаврів в метро або велетенського кота, випускаючого веселку. У креативному агентстві Mazarine, ске запустило кампанію для бренду, явно щось знають про склад мінералки.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку