Просування бренду в Nimses. Кейси і хаки для бізнесу
За три тижні українська соцмережа Nimses вже перевалила рубіж в 1 млн завантажень. Крім популярності серед користувачів, бренди також зацікавилися нею і вже почали використовувати в якості маркетингового каналу.
Ярослав Циганенко, співзасновник і CEO сервісу замовлення їжі Mister.Am, поділився з AIN.UA досвідом просування бренду в Nimses.
Ми почали тестувати Nimses як маркетинговий канал тиждень тому. За цей час перевірили різні механіки взаємодії з користувачами, пропустили через себе кілька сотень тисяч німів і знайшли кілька форматів просування.
Хайп навколо всієї це історії піднявся знатний. Людей з кожним днем прибуває все більше. Ніхто до кінця не розуміє, що тут відбувається, але це, здається, ще сильніше підігріває інтерес. Німи обговорюють, за німи продають і купують, люди підсовують один одному свої промо-коди і жалкують зайвий лайк-нім для чужого поста, перераховуючи в голові свій баланс на долари за курсом лютого 2018 року (принаймні, це обіцяють творці соцмережі) .
Ми в Mister.Am ще не виробили конкретної стратегії. Все, що зараз робимо – більшою мірою тести для загального розуміння того, що і як може працювати. Як з будь-якою іншою соціальною мережею, тут можна спробувати вирішити два основні завдання – збільшити охоплення аудиторії і домогтися цільових дій, пов’язаних з вашим брендом.
Користувачі
У нас немає перевірених даних по соціально-демографічним характеристикам користувачів Nimses, але по відчуттях туди кинулися школярі-студенти (вік від 13 до 23 років). Їх по активності видно найбільше. Можливо, другою хвилею накриє покоління старше. Час покаже.
Патернів поведінки користувачів досить багато. Я для зручності розіб’ю всіх на три категорії:
- «Голодні». Це ті, хто нещодавно зареєструвався і трепетно ставиться до кожної тисячі німів на рахунку, не упускаючи першої-ліпшої можливості їх дістати. Голодних потрібно підгодовувати, конвертуючи їх інтерес в потрібні вам цільові дії.
- «Прокачані». Посидівши в Nimses тиждень-другий, награвшись в конкурси і вдало сплавивши пару трійку своїх промо-кодів, користувачі вже мають по 20-50-100 000 на своєму рахунку. На цьому етапі золота лихоманка відступає і вони починають думати більш тверезо, намагаючись знайти варіанти, як витратити свої кровно зароблені фантики. Це прагнення також потрібно використовувати для взаємодії з вашим брендом, продаючи товари і послуги.
- «Всі інші». Хтось просто гортає стрічку, хтось постить фотки, тому що це модно і тут всі друзі. Хтось тихо збирає німи в надії продати їх через три роки за курсом біткоіну. Залученість таких користувачів може бути невеликою, але за рахунок них можна отримати хороше охоплення, транслюючи меседжі бренду.
В ідеалі необхідно рівномірно розподіляти свою активність між першою і другою категоріями, стежачи за дебетом і кредитом німів на вашому особистому рахунку. Це досить просто і ми поки справляємося своїми силами. Але скоро, відчуваю, будемо шукати підмогу. Оголошення уже готове.
Як бізнесу отримати німи
Ось основні способи поповнення вашого балансу:
- Реєструйте акаунти. Кожен користувач Nimses після реєстрації автоматично отримує по 1 440 німів в день. Ми зареєстрували в Nimses співробітників, а також створили акаунти на всі номери колл-центру. В результаті кожні 10 акаунтів генерують до 144 000 німів кожні 10 днів, що вже непогано.
- Використовуйте промо-коди. Кожен користувач, який активує ваш код при реєстрації, автоматично принесе 4 320 німов. Ми робили email-розсилки і пости в соціальних мережах – і це непогано заходить.
- Проводьте акції. Результатом таких активностей має бути поповнення німами вашого рахунку іншими користувачами. Про це більш детально нижче.
- Купуйте на біржах. У мережі з’явилося багато бірж з продажу німів. Вам можуть насипати від 10 000 до 1 млн німів в обмін на реальні гроші. Зізнаюся, сам згрішив там декілька разів. Але хочу попередити, що це проти правил Nimses, притупляє вправність вашого маркетолога, та й не особливо необхідно, якщо тримати правильний баланс між надходженням і витратою.
Продаж товарів
Ми почали продавати піцу за німи. Користувачеві необхідно було перевести 10 000 на наш рахунок – ми поповнювали його піцу в особистому кабінеті (так працює наша внутрішня програма лояльності) – і він міг її замовити.
Перших 10 піц розійшлося за декілька днів. Німомани дзвонили нам в колл-центр і писали в чат підтримки, створюючи багато галасу навколо цього всього. Проаналізувавши ситуацію, ми прийшли до таких висновків:
- Є люди, які хочуть витрачати німи, і їх досить багато.
- Активності в Nimses отримують велике охоплення в онлайні і офлайні, що круто для нашого бренду.
- Для організації продажу необхідно виділяти окрему людину, яка буде в постійному контакті з аудиторією.
- Продавати піцу за 10 000 німів економічно невигідно (при поточному курсі чорного ринку, а не НБУ, 1 000 німов = $0,05). А продавати за більш високу ціну – недоцільно в плані залучення користувачів.
З урахуванням всіх за і проти ми вирішили призупинити продажі піци і переключитися на інші активності, які дають хорошу залученість і вимагають мінімальних витрат ресурcів. Зараз на роботу в Nimses витрачається по 30 хвилин вранці і ввечері. Цього цілком вистачає, щоб виконувати основні дії і отримувати результат.
Акції для отримання німів
Зараз ми продаємо наші брендовані футболки, а також цікаві дрібнички за принципом аукціону. Також влаштовуємо розіграші. Механіки можуть бути різні, основні на скріншотах нижче.
Збільшення охоплення
Тут важливо враховувати особливість соціальної мережі – кожен користувач бачить тільки ті пости, які зроблені в радіусі 2 км від нього. Всі пости сортуються за датою їх публікації, але є і загальний топ постів по району, який можна переглянути клікнувши на праву верхню іконку в стрічці. Потрапляючи в топ, ви збільшуєте охоплення.
Вартість виведення поста в топ різна в залежності від регіону. На скріншотах нижче – топ постів в центрі Києва і Чернігова:
Наші хаки по збільшенню охоплення:
- Робіть пости по районам. Підготуйте тексти і графіку для постів заздалегідь і опублікуйте їх в основних локаціях міста. Кажуть (але ми не перевіряли), що є VPN-додатки, в яких можна досить точно задавати свою псевдолокацію. Вони можуть допомогти в просуванні в великих містах.
- Виводьте пости в топ. Для цього достатньо мати пару акаунтів і німи на рахунку в кількості, достатній для виходу на перші позиції. Ви створюєте на першому акаунті пост, з другого німаєте цей пост до виходу в топ. Всі німи при цьому заливаються на рахунок першого акаунта. Після цього другий акаунт постить ще один пост, а перший підливає німів.
- Використовуйте хештеги. При кліці на хештег користувач бачить всі пов’язані з ним пости без прив’язки до локації. Це дозволяє стерти бар’єри двокілометрових районів і взаємодіяти з користувачами без обмежень.
Стимулювання цільових дій
Цільові дії – це поки найкорисніша річ у Nimses. Цінність в тому, що вони обходяться дуже дешево. Ми практикуємо роздачу німів за пости з фотографіями їжі і нашою символікою поруч:
Крім цього, почали тестувати просування нашого додатку. Просимо користувачів його встановити, зробити скріншот екрану із смачним блюдом і запостити його в стрічку з нашим хештегом в обмін на 1000 німов.
В результаті одна установка додатку обходиться нам приблизно в $0,05. Для порівняння – вартість такої ж дії через рекламний менеджер Facebook (з повним сполученням додатку з Facebook-аналітикою, вузьким таргетингом на конкретні пристрої і версії ОС) коштує близько $1.
Також можна трохи побешкетувати з рейтингом і просити користувачів ставити п’ять зірок в обмін на німи, але тут є і зворотна сторона медалі з явними ризиками, пов’язаними з політикою Google Play і AppStore.
Що в підсумку
Навколо Nimses багато галасу і цим потрібно користуватися. Правильно організувавши процес, ви можете отримати хороше охоплення і цільові дії від користувачів, витративши на порядок менше ресурсів у порівнянні з класичними каналами.
Автор: Ярослав Циганенко, співзасновник та CEO сервісу замовлення та доставки їжі Mister.Am