Ролики тижня: Азов та Riotdivision, Atlas Festival, ПУМБ, Kyivstar та “Піарники в інших епохах та світах” Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від... Історія вихідного дняМаркетинг 20 Липень 2025 546
TA-DA! впроваджує гібридні каси: інновація, що поєднує зручність і гнучкість Українська мережа TA-DA! розпочала тестування гібридних кас, які можуть працювати як у звичайному режимі з касиром, так і... ІнноваціїНовини партнерів 18 Липень 2025 690
Кирил Попов-Черкасов, Фокстрот: У І півріччі 2025 року онлайн-продажі зросли на 80% У липні 2025 року, з нагоди 22-річчя Foxtrot.ua, команда ритейлера поділилася головними результатами оновлення стратегії у... E-commerceДосвід 18 Липень 2025 1297
Персоналізація в омніканальному світі: як Сomfy вибудовує лояльність і збільшує прибуток через розуміння клієнта Споживачі прагнуть, аби до них ставилися як до особистостей, а не як до колонки в аналітичній таблиці. Відчуття турботи,... МаркетингНовини партнерів 18 Липень 2025 744
Хто з ритейлерів увійшов до топ-100 найдорожчих брендів світу у 2025 році Міжнародна маркетингова компанія Kantar опублікувала результати щорічного рейтингу BrandZ 2025, який визначає 100 найдорожчих... АналітикаМаркетинг 18 Липень 2025 806
Prostor Джуніор: національна мережа відкрила шлях до першого трудового досвіду для підлітків У червні 2025 року компанія Prostor запустила соціальну ініціативу нового формату — програму «Prostor Джуніор», що дала... HRДосвід 17 Липень 2025 757
Як перетворити нові виклики на нові можливості – інсайти від провідних ритейлерів В ході RAU Expo 2025 власники та керівники провідних компаній обговорювали як трансформується стратегія розвитку ритейлу у... Best RAU ExpoДосвід 17 Липень 2025 800
Перезапуск та ревіталізація ТРЦ: погляд експертів на виклики та рішення Більшість українських ТРЦ мають вік понад 10 років, тоді як життєвий цикл ТЦ складає 5-15 років. Частина з них втрачає... ДосвідЛюди девелопменту 17 Липень 2025 705
Lovemarks 2025: чому українці закохуються в бренди і як це змінить ваш бізнес У сучасній маркетинговій практиці емоційна лояльність стає дедалі важливішою. Стати Lovemarks – стратегічна ціль для... АналітикаМаркетинг 17 Липень 2025 741
Корисна гра: кібертурніри в якості засібу розширення кола споживачів – кейс Moyo Заступниця директора департаменту омніканальності та клієнтського досвіду Moyo Наталія Случай в ході RAU Expo 2025... Best RAU ExpoМаркетинг 17 Липень 2025 380
«Оплата Дольками» — тепер у понад 190 магазинах Сільпо: як українці використовують сервіс Миттєву розстрочку «Оплата Дольками» від Банку Власний Рахунок масштабували: після успішного пілоту у квітні послуга... ІнноваціїАналітика 16 Липень 2025 668
Які платіжні рішення допоможуть продавати більше та швидше ПУМБ багато інвестує у розвиток платіжних рішень. Минулого року зросли на 25% в частині ритейлу. Під час свого виступу... Best RAU ExpoІнновації 16 Липень 2025 398