Четвертий не зайвий: як виглядає найбільший магазин Arber (фоторепортаж) Індивідуальне пошиття, величезні знижки і повний асортимент продукції: що запропонував покупцям флагманський магазин... Історія вихідного дняВідкриття 27 Травень 2017 1154
Ростислав Черевко, adidas Україна: Український ринок непередбачуваний Як adidas Україна реагує на непередбачуваність вітчизняного ринку і швидко зростаючі запити покупців. ДосвідНовини 26 Травень 2017 3188
Як російській Carlo Pazolini вдалося зберегти бізнес в Україні Російська мережа Carlo Pazolini закриває магазини не тільки за кордоном, але і на батьківщині, в Росії. Чому ця доля не... Історії компанійНовини 25 Травень 2017 1945
Антиглобалісти: чому modnaKasta закриває сервіс доставки товарів із США GlobalKasta modnaKasta була змушена закрити проект GlobalKasta, але в компанії не вважають цей проект невдалим. Чи будуть успішними інші... E-commerceАналітика 25 Травень 2017 1495
Покинуті кошики: чому автоматизація в рітейлі може призвести до відтоку клієнтів Рітейлери все більше фокусуються на впровадженні цифрових інструментів, скороченні циклу покупки, оптимізації... E-commerceІнновації 24 Травень 2017 672
Волкан Пекер, Colin’s: Щирі емоції набагато ефективніші знижок Директор з продажів Сolin’s в Україні про результати роботи та плани розвитку бренду, розширення асортименту і... ДосвідНовини компаній 23 Травень 2017 1251
Як український бізнес використовує інтернет-маркетинг: інструменти, метрики, бюджети (дослідження) Маркетингова агенція Promodo опублікувала дослідження, присвячене інтернет-маркетингу в Україні. E-commerceАналітика 22 Травень 2017 1516
Краща реклама тижня: Axe, Pepsi, Toyota, COMFY і Сен-Тропе Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.... МаркетингНовини 21 Травень 2017 1266
Час змін: як українським компаніям доведеться скорегувати SMM-стратегії Засновник агенції UaMaster Євген Шевченко про те, як українським компаніям, розкрученим у соцмережах, діяти після заборони... МаркетингНовини 19 Травень 2017 1363
Десять питань комерційному директору бренду OLKO Як з’явився і розвивався бренд OLKO, і як в компанії залучають нових покупців. ДосвідМаркетинг 19 Травень 2017 1132
Як рітейлерам зберегти лояльність клієнтів в епоху міленіум Додаткова цінність, душевні розмови, соцмережі та інші інструменти, за допомогою яких українські рітейлери можуть... АналітикаМаркетинг 18 Травень 2017 1073
Холодна весна 2017: fashion-рітейлери втрачають продажі Обороти українських операторів модних брендів у поточному сезоні «весна-літо» рекордно низькі. Усьому виною холодна... АналітикаДосвід 18 Травень 2017 859