3D-тури і онлайн-примірочні: які нові функції впроваджують інтернет-магазини Інтернет-магазини впроваджують нові функції, щоб збільшити продажі. Які технології вони використовують. E-commerceІнновації 24 Липень 2017 1028
Кращі ролики тижня: Under Armour, Walmart, IKEA, Burger King і Nestle Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 23 Липень 2017 712
Ситуативний маркетинг: бренди, які грають в Ігри престолів Як АТБ, McDonald’s, Rechi.ua, Цитрус, Domino’s Pizza, KFC, Volkswagen та інші компанії обіграють прем’єру нового сезону популярного... Історія вихідного дняМіжнародний досвід 22 Липень 2017 1482
Дискаунтери змінюють світовий рітейл: як вижити класичним форматам За рахунок чого дискаунтери завойовують все більшу частку ринку і як класичним продуктовими магазинами встояти під їх... АналітикаМіжнародний досвід 21 Липень 2017 1188
Які дані збирає про покупців Сільпо та які висновки робить на їх основі Керівник програми “Власний рахунок” в Сільпо Андрій Бондарєв розповів про те, як торговельна мережа формує... АналітикаДосвід 20 Липень 2017 2395
Бренд FINCH про результати продажів за німи: Це своєрідна гра для наших клієнтів Мережа Nimses поки що так і не запустила магазин Nimses Goods, але в Україні є ті, хто продавав за німи не лише каву, а цілком... E-commerceДосвід 19 Липень 2017 603
Флешмоб #нашпершийсайт: як виглядали перші версії сайтів українських ритейлерів Старі сайти Rozetka, Citrus, АТБ, Укрзолото, Rechi.ua, Ашан, Фокстрот та інших компаній. E-commerceДосвід 19 Липень 2017 605
Шопінг через камеру смартфона: українці створюють браузер з доповненою реальністю Українці збираються створити пошуковий браузер з доповненою реальністю. Він дозволить купити порошок через камеру... Made In UkraineІнновації 18 Липень 2017 708
У Києві запустили чат-бот для оплати рахунків у ресторанах У столиці запустили сервіс CoinyPay. Це чат-бот, який дозволяє оплачувати рахунок у ресторані через Facebook Messenger. ІнноваціїДосвід 17 Липень 2017 661
“Носіть, що купили”: як рітейлери реагують у Facebook на скарги клієнтів Як швидко в особистих повідомленнях у Facebook рітейлери вирішують проблему клієнта, хто грубіянить, а хто зовсім ігнорує... E-commerceДосвід 17 Липень 2017 1565
10 років iPhone: п’ять маркетингових секретів успіху легендарного гаджета Десять років тому, 29 червня 2007 року, у продаж надійшов перший iPhone – і перевернув те, як люди користуються гаджетами. Історія вихідного дняДосвід 16 Липень 2017 1297
Кращі ролики тижня: Starbucks-чай, Old Spice, Comfy і Сен-Тропе Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.... Історія вихідного дняМаркетинг 16 Липень 2017 798