Не обдуриш – не продаси: як виробники продуктів заробляють на довірі покупців Кілька прикладів маніпуляцій, які допомагають виробникам залізти в кишеню до споживача. ДержаваМаркетинг 20 Серпень 2018 2291
Директор по маркетингу Укрпошта: Між нашим баченням компанії та реальністю виявилася прірвою Артур Цвинтарний, директор по маркетингу Укрпошта про те, чому компанія почала змінюватися тільки зараз, чому це не... ДосвідНовини компаній 20 Серпень 2018 776
Реклама тижня: Nike, Land Rover, KFC, Danone і Простоквашино Перезапуск Простоквашино від Danone, фантомний супер-футболіст від Nike, бабуся проти чемпіона у Specialized і сітком а-ля 80-ті в KFC. Історія вихідного дняМаркетинг 19 Серпень 2018 1039
Король fast-fashion: «Феномен ZARA» Ковадонгі О’Ши Штрихи до портрету Амансіо Ортеги – людини, яка створила доступну альтернативу одягу haute couture. Історії компанійІсторія вихідного дня 18 Серпень 2018 1929
Максим Пручай, Salateira: Готові показувати, як працює наш бізнес зсередини Директор по франчайзингу мережі Salateira про те, як найкраще мотивувати франчайзі, складнощі при відкритті нових торгових... ДосвідНовини компаній 17 Серпень 2018 1175
McDonald’s почав працювати біля Південного вокзалу в Києві у форматі «досвід майбутнього» Тепер цей заклад почав обслуговувати відвідувачів за столиками, а також пропонує термінали самообслуговування і новий... ВідкриттяНові формати 16 Серпень 2018 1282
Динозаври в Novus: інтерв’ю з авторами акції «Динозаври. Епоха 3D» Партнери компанії Space Loyalty Олександр Джупина і Марія Селезньова про появу ідеї акції з доданою реальністю, розробку... ІнноваціїНовини компаній 16 Серпень 2018 2667
Дослідження Nielsen: топ-20 категорій FMCG, які купують зі знижкою Nielsen проаналізував продажу товарів повсякденного попиту (FMCG) по акціях в каналах сучасної торгівлі: супер-, гіпер-,... АналітикаМаркетинг 15 Серпень 2018 2734
Телепорт в майбутнє: як виглядає перший в Україні магазин MYplay (фоторепортаж) Що представляє собою торгово-ігровий простір для дітей MYplay, в чому його інноваційність, яка таємниця криється за... Нові форматиРегіональні новини 15 Серпень 2018 2419
Подивитися в мережі, купити в магазині: як використовувати ROPO-тренд в e-commerce на прикладі Citrus.UA E-сommerce директор Citrus.ua В’ячеслав Волоха розповідає як і навіщо в компанії використовують ROPO-аналітику E-commerceДосвід 15 Серпень 2018 1044
Директор з розвитку Top Secret: Висока оренда – основний стримуючий фактор розвитку Євген Винник, директор з розвитку українського підрозділу польського бренду Top Secret, про ситуацію на українському ринку,... ДосвідПерсоналії 14 Серпень 2018 884
Щаслива карта: секрети успіху компанії Tesco Керівництву Tesco вдалося реалізувати дуже складний задум: в основу своєї стратегії вони заклали ідею, що... Міжнародний досвідМаркетинг 14 Серпень 2018 1739