Як Будинок Іграшок використав потенціал Minecraft та збільшив попит на іграшки у 3,5 раза Minecraft вже давно є чимось більшим за гру, він став частиною культури дітей та підлітків. А після виходу однойменного... ДосвідМаркетинг 13 Травень 2025 864
Ігор Здоровяк, Перша логістична компанія контрольованих товарів (Tobabox): Наше рішення допоможе у боротьбі із сірим ринком тютюнових виробів Співзасновник та ідейний натхненник першої в Україні компанії, яка буде продавати тютюнові вироби через вендингові... ІнноваціїНовини 13 Травень 2025 1936
Як Велмарт реалізовує потенціал ВТМ Мережа Велмарт фокусується на створенні багаторівневої стратегії розвитку ВТМ, де ключову роль відіграє асортиментна... ДосвідНовини партнерів 13 Травень 2025 788
Зростання попри війну: як живе та розвивається український ринок ритейлу Співзасновник і голова правління RAU Андрій Жук в розмові з Retailnet.pl розповів про те, як українська галузь роздрібної... ДосвідНовини партнерів 12 Травень 2025 1445
Ролики тижня: lifecell, Золота країна, Ukrnafta, Галичина, Kachorovska Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від... Історія вихідного дняМаркетинг 11 Травень 2025 626
Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж) Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини... ВідкриттяНові формати 10 Травень 2025 1432
Інтерв’ю топ-менеджерок Metro Україна: як ритейлер змінює підхід до закупівель Зараз частка продажів ВТМ в Metro Україна складає понад 20%. А мета до 2030 року – досягти мінімум 30%. Як компанія розвиває... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 2242
Паковання як інструмент комунікації бренду. Кейс Half&Half від Suziria В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Максим Лесняк, засновник... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 1135
Вomond представив магазин у новому форматі у трьох столичних ТРЦ (+фото) Тут пропонують все необхідне для догляду та краси. В магазині зібрані товари всіх категорій: парфумерія, засоби для... ВідкриттяНові формати 9 Травень 2025 670
Людмила Севрюк, Brocard Ukraine: За кілька років уявити beauty-ритейл без ШІ буде взагалі неможливо Директорка компанії Брокард-Україна Людмила Севрюк розповіла про технологічні інновації, плани з розвитку та поточні... ІнноваціїНовини компаній 8 Травень 2025 926
Золота Країна – сучасний виробник саме тих прикрас Запуск власного ювелірного виробництва став важливим кроком для бренду Золота Країна, відкривши нові горизонти для... ДосвідНовини 7 Травень 2025 744
Іван Чивкін, Антошка: Як мережа адаптується до реалій повномасштабної війни Як мережа дитячих магазинів Антошка працює у повномасштабне вторгнення, як змінюється поведінка клієнтів та на чому... ДосвідНовини партнерів 7 Травень 2025 1146