Маркетологи розважаються: як креативили в рітейлі на День святого Валентина
Як розважали підписників офіційних сторінок Eldorado.ua. Епіцентр К, LeBoutique, Фокстрот, Будинок іграшок та інших рітейлерів до Дня закоханих.
Нудні знижки, одноманітні акції, типові листівки – усе це минуле століття. Настав час яскравого, дотепного креативу, коли маркетологи створюють вірусний контент, здатний привернути увагу прогресивної аудиторії до бренду. Це ж очевидно, що Facebook – не Однокласники, і занадто серйозне ставлення до себе або контенту мало кого підштовхне зробити репост або розповісти іншим про побачену пропозицію. Хіба що буде надзвичайно красиво і оригінально, чим також в епоху інформаційного достатку мало кого здивуєш, тому культура шерингу рекламного посту і не розвинена. І хоча живих, забійних прикладів все ще не так багато, вибрати є з чого. Хто як розважався з українських рітейлерів напередодні і в День закоханих – у суботньому огляді rau.ua.
“П’ятдесят відтінків помаранчевого” від мережі магазинів “Півціні на все” має всі ознаки вірусності і, незважаючи на те, що за добу ролик зібрав лише 5000 переглядів, він має шанс на довге життя. З історії про Анастейшу Стіл і Крістіана Грея, здається витягли все – від ізоляційної стрічки синьої до кубиків для льоду.
Роздрібна мережа “Море пива” теж у переддень свята звернулася до екранізації роману Е. Л. Джеймс. Мем трохи заїжджений, але все ще викликає посмішку.
У саме свято в мережі теж придумали як обіграти всюдисуще Be My Valentine – усього-навсього потрібно було додати дві зайві літери.
Фокстрот також у тренді. Чому б не використати найпопулярніший нині в мережі мем – ймовірно подумали маркетологи і, зібрали, як мінімум вище середньої кількості лайків і шерів під постом. “Не змушуйте кохану людину бути #ждуном” – йдеться в публікації. І нехай ідея посту повністю скопійована із соцмереж, зате одразу хочеться натиснути на кнопку “подарунки на будь-який смак” над зображенням. Натяк очевидний – квітів недостатньо!
У LeBoutique теж вирішили пожартувати, але не розглянули інші можливі варіанти. Наприклад, вечір з дружиною і тещею (три келихи), вечір шведської сім’ї (чотири) або вечір з дівчиною/хлопцем, що забагато п’є (на дві-три пляшки). Але все одно кумедно. Головне участь у масовому Facebook-креативі.
Те, що зробили в Епіцентр К, цілком заслуговує на звання найкращого креативу до свята, що минуло, від рітейлерів. Тільки “святий валик”, тільки хардкор!
Будинок іграшок влаштував голосування – яка мультяшна пара найулюбленіша – думки в редакції rau.ua розділилися.
У категорії “дівчата” на це свято Валентина безперечним переможцем на думку редакції стала ТМ Anabel Arto. Підпис Be my Valentine виглядає не просто закликом, а справжнім викликом, особливо після слів “ідеальна пара Anabel Arto Чекає тебе!”.
У категорії “жіночий вибір” одноголосно перемагає креатив від Eldorado.ua. Підпис говорить “А ти готовий до свята закоханих?”
А от Citrus.ua скористався “важкою артилерією” – котиками. І нехай зв’язку зі святом ніякого, але кому яка різниця?
У Master Zoo ніколи не перестають тішити кумедними звірятками. Цей “песик” цілком впишеться на противагу “котику” для тих, хто більше любить собак. Кого більше люблять у Master Zoo – тепер зрозуміло.
Київстар до свята провів спільно з компанією InMind опитування і виявив, що більшість українців прагнуть ділитися почуттями за допомогою соцмереж і месcенджерів. Як саме, показали в інфографіці.
І наостанок, креатив від кав’ярні, яка так і залишилася невідомою. Зате це фото на свята можна було не раз зустріти в стрічці Facebook – народ оцінив старання закладу. Найімовірніше, і маркетолог не знадобився – лише крейда і трохи гарного настрою напередодні свята.
Читайте також –