Тренди 2019 року: топ-5 глобальних нововведень маркетингу

Тренди 2019 року: топ-5 глобальних нововведень маркетингу

13.12.2018 08:10
  1522
rau

Як зміняться принципи та підходи роботи з споживачами, які прийоми просування брендів і мереж будуть ефективними, на що звернути увагу маркетологам і чому автоматизація поступиться місцем особистому контакту.

Read in English

Портал EVO.business опублікував переклад колонки маркетолога Forbes.com, автора книги «Top of mind» Джона Хола. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Люди перестають довіряти рекламі – довіряють особистостям та просвіті

Ми вже три роки спостерігаємо, що людей все менше приваблює традиційна реклама. Дослідження Nielsen 2015 року показало: головними джерелами інформації про товари стали знайомі клієнта; сайти виробників; просвітницькі статті та огляди.

Крім того, в 2019 році вже не менше 30% інтернет-користувачів будуть використовувати блокування реклами.

Тому ми побачимо перетікання колишніх рекламних бюджетів – в просвітницький і розважальний контент-маркетинг, маркетинг за допомогою лідерів думок, партнерські відносини – тобто в методи, що створюють ту особистісну й освітню цінність, яку цінує нинішня аудиторія. Цей зсув уже не зупинити.

Люди перестають цінувати відповідність їх цінностям – цінують креативність

Нещодавно я дізнався про виробника, який використовував програмне забезпечення для отримання фізичних адрес зареєстрованих клієнтів – і почав відправляти їм повнокольорові журнали про свою продукцію з конвертами для замовлення товару поштою (в стилі клубних каталогів середини ХХ століття).

Тобто в епоху смартфонів виробник «повернув час назад» і витратив гроші, щоб залучати клієнтів старомодним способом. Я також з подивом виявив, що його кампанія була надзвичайно успішною: замовлення зробило більшість отримувачів журналу.

Я не виступаю за те, щоб компанії намагалися воскресити маркетинг в клубній журнальній поліграфії. Я говорю про те, що незвичайні ідеї залучення зараз вже перспективніше ідей, які за даними маркетологів ісоціопсіхологі чітко резонують з аудиторією.

Контент тепер – справа не тільки відділів маркетингу і піару

Компанії, які занадто жорстко поділяють функції між відділами та співробітниками, створюють бар’єри між відділами, скоро почнуть терпіти невдачі. Успішні кампанії 2019 року буде побудовано підрозділами, які працюють разом.

Наприклад, створювати привабливий контент, про який я говорив в першому пункті, з 2019 року будуть не тільки співробітники відділу маркетингу та піарники. Контент будуть генерувати й інші підрозділи – що призводить до відкриття талантів, зниження витрат, поліпшення внутрішніх відносин.

Маркетинг буде уважніше до кожної нової технології, яку використовують клієнти для комунікації

Клієнти очікують, що продають компанії будуть спілкуватися з ними по всім новим каналам. Приклад: деякі аналітики прогнозують, що 50% всіх пошукових запитів піде в голосовий пошук до 2020 року. Я не впевнений в точності таких прогнозів. Але я знаю, що ми живемо в світі, де смарт-динаміки, голосові помічники та просто голосовий пошук є модною фішкою – тому багато хто вже очікує більшої маркетингової активності продавців по цих каналах, більш заточеної під голосові запити.

Особистий контакт в маркетингу почне боротися з автоматизацією

Немає меж автоматизації маркетингу. Ці досягнення допомагають маркетологам ефективніше масштабуватися, приймати правильні рішення й економити гроші. Однак ці плюси іноді виникають за рахунок живих особистих відносин, які ті ж маркетологи раніше будували з окремими представниками своєї аудиторії.

Нещодавно я познайомився із консалтинговою компанією, яка зробила дивовижну роботу по масштабуванню й автоматизації маркетингових комунікацій. Але вони все ж недавно повернули правило: особисто відвідувати своїх клієнтів один раз на рік, щоб дізнатися, як ще компанія може бути їм корисна. Вони сказали, що коли вони це роблять, клієнти замовляють більше досліджень і витрачають більше грошей.

Висновок: хоча автоматизація може охоплювати основні завдання, з 2019 року багато маркетологів прийдуть до висновку, що необхідно повернути особистий контакт (хоча б по телефону або в соцмережі, наприклад), особисто запропонувати пряму допомогу, коли це можливо.

ДжерелоForbes.

Читайте також –

Головні тренди e-commerce-2020: експансія, цифрові платежі і бізнес-модель Online to Offline


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку