Ролики тижня: Varus, SOVA, Burger King, Zoom, Google

Ролики тижня: Varus, SOVA, Burger King, Zoom, Google

10.09.2023 09:00
  895
Дарія Осіїк

Рекламна кампанія з одеським колоритом від Varus, відеопроект про силу української культури від SOVA, реклама рослинного меню від Burger King, більше ніж просто Zoom – розширення функціоналу відомої платформи для відеоконференцій та реклама інновацій додадку Google.

Varus

Мережа Varus спільно з агенцією Neat name розробила рекламну кампанію з одеським колоритом для відкриття свого першого супермаркету в Одесі.

За кілька місяців до відкриття нового супермаркету Varus в Одесі було розміщено зовнішню рекламу із цікавими та грайливими сюжетами, щоб дійсно запам’ятатись і викликати усмішку у місцевих жителів. «За рибу гроші? Але зі знижкою!», «Синенькі є не тільки на привозі!», «Робіть базар у Varus – а ми вам бонус!» — знайомий жартівливий колорит ринкової толоки припав одеситам до душі.

До медійної реклами в YouTube була залучена «Родина Варусенків» – анімовані маскоти мережі, що привертали увагу до відкриття та висвітлювали запропоновані мережею бонуси для покупців.

“Ми довго готувалися до відкриття першого супермаркету Varus в Одесі. Для нашої мережі це новий регіон, тож ми провели ретельну роботу, аналізували ринок, дізнавались вподобання наших майбутніх клієнтів. І в результаті розробили ексклюзивну креативну рекламну кампанію”, – директорка з маркетингу мережі Varus Анна Луганська.

SOVA

Ювелірний дім SOVA запустив відеопроект Сила української культури, який стартував на день Незалежності України. У цьому проекті експерти з різних сфер культури говорять про те як українським брендам, кіно, музиці та моді вдається переосмислювати історичні символи, зберігати автентичність, традиції, через мистецтво відображати актуальні події в Україні.

Героями першого відео стали співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська, яка поділилась спогадами про те, як українські дизайнери змінювали виробництво шовкових суконь на пошив військової амуніції. А також про ідентифікацію української моди та трансформацію Ukrainian Fashion Week. Зворушливу історію про бандуру розповіла українська співачка Марина Круть. Також Марина розповіла про мистецтво розбивати стереотипи та підкорювати музикою. 

Крім того, господарі Дому «Майстерня» Олександра та Сергій знайомлять з традиційним українським домом та пояснюють звідки з’являються стереотипи й “шароварщина”. А автор популярного україномовного Youtube-каналу про кіно Віталій Гордієнко запевнює, що кожен сучасний український фільм саме про тебе. 

Burger King

У своїй новій промо кампанії, яка що просуває рослинне меню Burger King, бренд показав, як вибір бургера може марнувати життя.

У ролику, створеному в рамках цієї кампанії, показано як проста дегустація бургерів вийшла з-під контролю. Герой реклами намагався вгадати, який з двох бургерів є рослинним. В результаті, цим заняттям чоловік змарнував усе своє життя.

Ця кампанія проходить на національному телебаченні та в соціальних мережах у Швеції, Данії та Норвегії. Під час запуску кампанії Burger King також переобладнав деякі з своїх найпопулярніших ресторанів, щоб подавати виключно рослинну їжу.

Zoom 

Компанія Zoom, яка відома всім своєю платформою для відео концеренцій, оголосила про нове позиціонування. Відтепер Zoom з сервісу відеоконференцій перетворюється на багатогранну платформу для роботи та співпраці. З цієї нагоди було створено відеоролик, в якому розповідається, що Zoom тепер більше ніж просто Zoom, тобто більше ніж просто платформа для відеодзвінків, а повноцінний сервіс для роботи та співпраців команді.

У рекламі «More than Zoom» розповідається про різноманіття продуктів Zoom та згадується  нова функція Zoom – AI Companion — «генеративний діджитал асистент зі штучним інтелектом», що незабаром буде доступний для всіх.

У ролику обіграно ідею, що з розширенням кількості корисних функцій має зрости і назва платформи. Тому культовий футбольний коментатор Андрес Кантор, відомий своїм «гооооооол» у прямому ефірі, озвучий нову можливу назву платформи Zoooooooooooom. Але команда компанії, все ж, залишила звичне для всіх ім’я Zoom, розуміючи, що не всі мають такий об’єм лененів як коментатор Кантор, щоб вимовити цю назву.

Google

Остання кампанія технологічного гіганта Google складається з 24 коротких відеороликів, в яких розповідається про інноваційні можливості додатку Google. Кожен коротки ролик показує, як люди використовують застосунок на практиці: від пошуку необхідних речей під час прогулянок до пошуку пісні, яка грає у голові. Ідеї для цих роликів було знайдено завдяки аналізу локальному пошуку, поведінки покупців та культурних трендів. 

Рекламна кампанія розроблена творчою студією Stink Studios, Google Creative Lab та Google Brand Studio (EMEA). Виконавча продюсерка Stink Studios Кейт Сазерленд розповіла: «Було дуже приємно розвивати успіх минулорічної кампанії Google, і ми вхопилися за можливість продовжити співпрацю з Google Creative Lab, Google Brand Studio, Stink Studios та Stink Films, працюючи як одна велика команда. Кампанія є свідченням тісної співпраці, яку ми розвивали протягом усього проекту, і нашого щирого захоплення справді інноваційним продуктом».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку