Ролики тижня: Novus, Solmar, EVA та фонд Dignitas, Google та Ескулаб
Нове позиціонуання мережі Novus, перша публічна комунікація модного бренду Solmar, новий проект для покращення санітарних умов на фронті від EVA та фонд Dignitas, навчальні курси для українців від Google та ребрендинг медичної лабораторії Ескулаб.
Novus
Мережа новус запустила нове позиціонування. Відтепер головний слоган рітейлера звучить як “Робимо, бо любимо!”, який замінив попередній слоган “Novus – вартий довіри”.
З новим позиціонуванням змінюється і стиль комунікації мережі з клієнтами – він буде емоційнішим, відвертішим і трішки з інтелектуальним гумором. “Ідея нового позиціонування зародилася всередині команди під час спілкування з нашими пекарями, продавцями та сортувальниками. Вони розповідали багато зворушливих історій про свою роботу, і відразу виникло бачення “Робимо, бо любимо”. І це дійсно так. Адже усі ці теплі історії – це не лише про бізнес, це про дещо більше. Це про турботу, підтримку, це про прояв любові через те, що ми усі разом робимо. Тому у новому позиціонуванні Novus стає ближчим, відвертішим, емоційнішим”, – розповів в інтерв’ю RAU маркетинг-директор мережі супермаркетів Novus Максим Бєлов.
З нагоди зміни позиціонування мережа запустила іміджеву відеорекламу, де по-новому та емоційно розповідає про те, що любить робити.
Solmar
Український бренд базового жіночого одягу Solmar 10 жовтня вийшов у свою першу велику публічну комунікацію. Кампейн має на меті стати маніфестом жінкам: «Змінювати одяг як настрій, але подобатися собі будь-якою — це база».
У межах кампейну, на сторінці Solmar в Instagram зокрема, з’являться короткі відео, які демонструватимуть мікроісторії кількох дівчат з роботою, подругами, митями щастя та суму, маленькими слабкостями та свободами. Усі ці ролики, як пазл, разом поєднуватимуться в один великий маніфест. Реклама бренду на білбордах, фасадах торгових центрів та сітілайтах підтримає головне повідомлення кампейну на вулицях великих міст.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Творці кампейну прагнуть закцентувати на тому, що дає жінкам енергію радіти, жити, досягати успіху, почуватися впевненими у собі та бути щасливими. Фактично, відео покликані розповісти історії про емоційний та фізичний фундаменти — базу, важливою частиною якого завжди є одяг. Ці ролики є своєрідною одою дівчатам, які приймають себе у будь-якому настрої та вбранні.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
“Ми знаємо, наскільки сучасним жінкам важливо відчувати себе, приймати власні стани та настрій. Особливо в осінній сезон, коли на вулиці холодно, але хочеться залишатися красивою. Саме тому потрібен базовий гардероб, і це про Solmar”, – розповіли засновники бренду Ольга та Сергій Костецькі.
До створення масштабного проєкту долучилися маркетингова агенція Fedoriv та PR-редакція “kirilllenka”.
Google запустив рекламну кампанію, щоб надихнути українців вчитися і розвивати свої професійні навички завдяки онлайн-курсам на платформі Google Знання.
У центрі рекламної кампанії — відео, у якому українці діляться своїми історіями, як навчання від Google допомогло їм змінити життя у непростих умовах війни, а саме: знайти нову роботу, почати власний бізнес або опанувати нові навички.
Над кампанією працювала креативна агенція Banda. Команда агенції провела багато інтерв’ю з людьми, які проходили курси від Google чи інших платформ. Ці розмови підсвітили важливу річ — зараз, коли українці перебувають у стані тривоги і стресу, складно знайти мотивацію для навчання. Але попри все людям вдається побачити в навчанні нові можливості і стимул рухатися вперед.
У кампанії зроблено фокус на шість найпопулярніших курсів, які допоможуть українцям здобути нові навички та розширити свої горизонти:
- Курс «Основи AI»
- Програма з сертифікації Google Cloud «Розвивайте кар’єру з Google Cloud: AI, ML & Data»
- Каталог курсів «Нові цифрові можливості з Google»
- Курс «Виведіть свій бізнес на міжнародний ринок»
- Курс «Startup Academy»
- Курс з кібербезпеки для малого та середнього бізнесу «Підвищте онлайн-безпеку свого бізнесу»
Усі курси і тренінги доступні в онлайн-форматі, що дозволяє навчатися у зручний для себе час і в індивідуальному темпі.
EVA та фонд Dignitas
EVA та фонду Dignitas запустили новий проект для покращення санітарних умов на фронті.
Спека, холод, бруд та дефіцит води – неочевидні вороги наших захисників і захисниць. Чистий одяг і теплий душ – те, що дуже потрібно для відновлення та мінімального комфорту, і те, чого на фронті бракує. Аби сприяти вирішенню цієї проблеми, Лінія магазинів EVA та фонд Dignitas започаткували новий спільний проект «З крамниці – до позицій».
Dignitas разом з іншими партнерами розробили та протестували в польових умовах мобільний та автономний прототип лазне-прального комплексу для Сил Оборони України. Тож фонд проводить збір коштів на їх виготовлення, а EVA – побутових та гігієнічних засобів для комплектації.
Щоб розповісти про важливість цієї ініціативи, партнери створили відео ролик, в якому показують наскільки необхідними є лазне-пральні комплекси для нашших воїнів.
Доєднатись до проекту можна у 262 магазинах EVA в усіх областях України, придбавши й залишивши засоби для прання та підтримання особистої гігієни у спеціальних кошиках. Для зручності перелік необхідних товарів розміщено над кожним таким кошиком, а з адресами залучених до ініціативи магазинів можна ознайомитись на сторінці проекту. Зібрані від клієнтів засоби мережа передаватиме до фонду Dignitas для комплектування мобільних лазне-пральних комплексів (МЛПК), які поїдуть на фронт. Також усі базаючі можуть зробити донат на сайті Dignitas для виготовлення МЛПК. Наші захисники та захисниці заслуговують на забезпечення основних потреб і гідну боротьбу!
Ескулаб
Лабораторія Ескулаб за допомогою креативної агенції Bickerstaff.799 зробила ребрендинг та запустила кампанію «Зазирни вглиб себе», яка закликає українців до самопізнання.
Ніхто не є ідеальним. Всі робили гарні та не дуже вчинки. Але для тих, хто справді хоче пізнати людину всередині себе, важливо не як, а чому? Адже достатньо сильний дисбаланс гормонів, змусить людину нагримати на когось і довести до сліз, хоча у звичайний день ту ж людину часто плутають з подорожником і прикладають до рани.
Це неймовірно цінно, знаходити причини тих чи інших своїх дій. Не звинувачувати себе у всьому на світі, а розуміти: на людей впливають сотні різних факторів. Не всі можна контролювати, але деякі можна. І можливо, це не людина зривається на всіх підряд, а просто у неї аномально завищений рівень кортизолу. Ну або хтось реально така собі людина. Зате, здавши аналізи в Ексулаб, тепер можна знати про це напевно.