 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 669
  669
			 
                 06.04.2021 02:00
 06.04.2021 02:00 786
  786
			        Facebook и Twitter – основні канали комунікації, де рітейлери планують збільшити свої рекламні витрати.
Про це свідчить исследования компанії Smartly.io та дослідницької компанії WBR Insights, результати якого опублікував портал MMR.
Три чверті (76%) рітейлерів заявили, що в 2021 році вони будуть більше витрачати на рекламу в Facebook. Це також характерно для різних регіонів і сегментів роздрібної торгівлі. У звіті також говориться, що в 2020 році Facebook залучив інвестиції від 93% рітейлерів, в той час як аналіз даних WARC показує, що Facebook зайняв 15,1% ринку глобальної реклами.

Проте, Instagram забезпечує найвищий рівень ефективності: 42% рітейлерів відзначають, що їх рентабельність на рекламу є найкращою на цій платформі. За ним слідує Facebook з 24%.
Лише невелика частка рітейлерів заявила, що в цьому році буде більше витрачати на TikTok (10%) і Snapchat (5%). WARC Data прогнозує, що в цьому році витрати на відеорекламу в інтернеті виростуть на 12,8%, це найшвидший темп зростання для digital-медіа. Крім того, молоді люди є найбільшими споживачами онлайн-відеоконтенту, тому рітейлейри можуть упустити можливість охопити користувачів від 16 до 34 років.
Читайте також –
Як побудувати успішну співпрацю з лідерами думок. Кейс Comfy
 
									 
  
			 669
  669
			 
									 
  
			 229
  229
			 
									 
  
			 259
  259