
44% звернень без людини: як Varus досягає прориву в AI-підтримці клієнтів


За результатами оцінки провідних українських експертів компанія здобула два призових місця в ключових номінаціях – за інноваційний CX-кейс і найкращий CX-кейс у сфері employee experience.
20 червня у Києві відбулася церемонія нагородження переможців UCXE’2025 – першої Всеукраїнської премії клієнтського досвіду. Мета премії – відзначити особливі досягнення СХ-команд та експертів, які працюють над створенням визначного клієнтського досвіду в Україні та за її межами.
Серед 35 компаній-учасниць, які презентували близько 60 кейсів, омніканальний ритейлер побутової техніки та електроніки Фокстрот отримав високу оцінку експертів і, як результат, – у трійці переможців у таких номінаціях:
«Цьогоріч ми свідомо подалися у ці дві категорії і максимально сфокусувалися на підготовці презентацій. У першому кейсі прагнули показати реальний win-win, де інновації для команди стають інструментом для змін у досвіді клієнта. У другому – наш принцип «люди для людей» – як турбота про співробітника створює фундамент для якісного клієнтського досвіду. І для нашої команди це не просто нагороди, а підтвердження того, що ми рухаємось у правильному напрямку. Адже піклування про команду та впровадження корисних інновацій напряму впливають на якість взаємодії з клієнтом», – зазначила Людмила Воронецька, керівник відділу клієнтського досвіду мережі Фокстрот.
FoxyHub – це мобільний застосунок і повноцінна еко-система для продавців, який об’єднує всі ключові етапи обслуговування клієнта в одному рішенні. Він забезпечує швидку взаємодію, доступ до даних у режимі реального часу, персоналізовані рекомендації та оформлення замовлень у кілька кліків. Продукт довів свою ефективність не лише як технологія, а як важливий інструмент покращення клієнтського досвіду.
Проєкт «Шлях сенсея»: наставництво, що надихає, підтримує та відкриває двері до успіху – це формат внутрішнього менторства, який допомагає новачкам адаптуватися, розвивати компетенції та переймати експертизу від досвідчених колег. Це про людей, які вірять в людей, про підтримку та «Я буду поруч». Програма зміцнює команду і створює додаткову цінність для клієнтів, які отримують сервіс від вмотивованих і залучених консультантів.
«За кожним із кейсів – щоденна робота нашої відданої і натхненної команди у магазинах і офісі: з увагою до кожної деталі, з турботою про клієнтів і колег, та щирим бажанням зробити сервіс не просто якісним, а таким, що запам’ятовується. Ми пишаємося кожним, хто вкладає в це серце, проявляє ініціативу і професіоналізм. Дякуємо організаторам премії і експертам за визнання наших зусиль», – додав Данил Векленко, операційний директор Фокстрот.
Зазначимо, це вже не перші здобутки ритейлера у сфері клієнтського досвіду. Минулоріч Фокстрот отримав «срібло» на UCXE’2024 за кейс «Безбар’єрний Фокстрот» у номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу» – за успішну інтеграцію сервісу для взаємодії компанії з нечуючими та слабочуючими відвідувачами, які спілкуються жестовою мовою.
Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Налічує 125 магазинів у 68 містах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua.
Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності і покращення клієнтського досвіду. Значну увагу приділяє навчанню й розвитку персоналу, зміцненню корпоративної культури і реалізації соціальних ініціатив.