
Ролики тижня: Lamel, Київхліб, SOVA, Monatik & KFC та бренд Yes


Мережа супермаркетів TA-DA! постійно вдосконалюється: розширює асортимент, створюєь вигідні пропозиції, відкриває зручні супермаркети для комфортного шопінгу — і водночас впроваджує інструменти, що формують довготривалий емоційний зв’язок із покупцем.
Одним із таких інноваційних інструментів є програма лояльності TA-DA!. Її найголовніша цінність полягає в тому, щоб створити той рівень сервісу, за який клієнти обиратимуть TA-DA! знову і знову. Програма лояльності дозволяє заощаджувати до 4% від вартості кожної покупки, а також відкриває доступ до унікальних пропозицій і партнерських програм.
Стати учасником бонусної програми TA-DA! — це просто, швидко та вигідно. Достатньо зробити покупку в супермаркеті TA-DA! від 1 грн та зареєструвати фізичну бонусну картку безпосередньо на касі, вказавши номер телефону. Також можна оформити віртуальну бонусну картку через особистий кабінет на сайті або встановивши мобільний додаток SuperTA-DA! на iOS чи Android. У додатку покупці можуть не тільки використовувати бонусну картку, а й:
Система накопичення в TA-DA! проста й зрозуміла: 1 гривня = 1 бонус. Ця формула працює ефективно, прозоро й на результат — у межах великої екосистеми метавсесвіту TA-DA!. Більше про умови накопичення та використання бонусів — за посиланням.
За підрахунками компанії, кількість клієнтів, які є активними користувачами програми лояльності, становить 70%, і лише 30% — це нові покупці. Такий показник говорить сам за себе: система лояльності справді працює і відгукується клієнтам.
Кожна покупка в TA-DA! приносить бонуси на карту: від 1 до 4% від суми чека. А для співробітників компанії TA-DA! (Топчиків) — особлива перевага: стартове накопичення починається одразу з 4%. Адже в Метавсесвіті TA-DA! цінують як друзів (так у TA-DA! називають покупців), так і команду.
Розроблено два повноцінні додатки для iOS і Android, щоб кожен покупець мав свою бонусну картку завжди під рукою. Важливо зауважити, що розробку версії для iOS TA-DA! почали в 2023 році під час повномасштабного вторгнення, вклавши значні зусилля та ресурси, щоб клієнти мали зручний і постійний доступ до бонусної картки та залишалися задоволеними сервісом навіть у найскладніші часи.
Програма лояльності TA-DA! створена з думкою про комфорт і безпеку кожного клієнта. Збереження конфіденційності — це особливо важливо в умовах підвищеної уваги до захисту персональних даних. Вона дозволяє не озвучувати особисту інформацію, зокрема номер телефону, на касі. Тому було впроваджено 3 зручні способи авторизації:
Створивши цілу екосистему — метавсесвіт TA-DA! — компанія надала бонусам справжню цінність. Накопичені бонуси за покупки в супермаркетах вже можна витрачати в інших бізнес-одиницях: у мережі кав’ярень Є!Кава by TA-DA!, дитячих кімнатах TadaRoom, а також фітнес-студіях Brosko Studio. У найближчому майбутньому система лояльності буде інтегрована й для оплати послуг охоронної компанії Явір-2000.
Окремою перевагою системи лояльності TA-DA! можна виділити їх інтеграцію з програмою лояльності Власний Рахунок: клієнти мають можливість обмінювати накопичені бонуси в TA-DA! на балобонуси Власного Рахунку. Надалі ними можна розраховуватись як під час інтернет-замовлень, так і в офлайн-магазинах партнерів Сільпо, Maudau, Loko тощо.
Для мережі супермаркетів TA-DA! бонусна програма — це не просто інструмент залучення чи утримання покупців. Це один зі стратегічних каналів комунікації бренду з клієнтами, у якому кожна витрачена гривня повертається у вигляді реальної вигоди. Саме такі підходи до побудови відкритої та ціннісної взаємодії з клієнтами формують майбутнє ритейлу.