Київський КПК: попри війну продовжуємо роботу і забезпечуємо асортимент на полицях

Київський КПК: попри війну продовжуємо роботу і забезпечуємо асортимент на полицях

01.09.2022 08:50
  2043
rau

Один з найбільших українських виробників туалетного паперу і гофроупаковки в Україні розповів про те, з чим довелося стикнутися в роботі й на ринку з лютого 2022 року, щоб і далі забезпечувати споживачів товарами і підтримувати  економічну стабільність України.

Ринок FMCG-товарів під час війни зустрівся з рядом труднощів: по різним оцінкам, торговельні мережі втратили чи вимушені були закрити до 25% точок, дев’ять областей знаходиться під частковою окупацією. Багато компаній втратили свої склади разом із продукцією через руйнування. Майже не працював два місяці канал HoReCa, лише з травня 2022 спостерігається поступове відновлення. Через війну були зруйновані логістичні ланцюжки, як сировинні – до виробників, так і постачання готової продукції – до клієнта. Усі опинились в складних умовах. Це спричинило і ситуативний дефіцит, і дорожчання продукції на полиці.

Не стало це винятком і для роботи Київського картонно-паперового комбінату, який виготовляє картон, гофроупаковку, литу тару й санітарну продукцію – туалетний папір, паперові рушники і серветки у різних сегментах під брендами: «Обухів 65», «Обухівський», «Диво». Як працює в таких умовах компанія, RAU розповідає Руслан Дробот, директор департаменту Київського КПК.

Зміни на ринку

Перші дні війни були найбільш складними. Ми не розуміли чого чекати, зіштовхнулися з панічними настроями, обумовленими загрозою життю та окупації. Військові дії призвели до припинення роботи багатьох компаній.

У цей момент для нас на першому місці були безпека працівників та забезпечення споживачів товарами першої необхідності. Тому ми шукали баланс. Не зупинили виробництво та продажі. За можливості брали доставку на себе, шукали альтернативні шляхи доставки, аби не було дефіциту і наш товар був в магазинах вчасно і в потрібній кількості. Вдячні нашим партнерам, які пішли на зустріч та підтримали нас, так, ми досягли домовленостей з великими мережами і вантажили продукцію вагонами.

Як мультибрендовий виробник в різних цінових категоріях, ми спостерігали ситуативне зростання попиту на макулатурний туалетний папір, в базовому сегменті – «Обухів 65» та одночасно драматичне скорочення продажів целюлозної продукції.

За нашими суб’єктивними оцінками, на вітчизняному ринку, порівняно з минулим роком, у натуральних одиницях впали продажі по всім категоріям паперової продукції. Найбільше постраждала категорія столової серветки, падіння становило до 60%. Категорія паперових рушників скоротилась до 50%. Найменше постраждала категорія туалетного паперу, падіння до 20%. При цьому у грошовому еквіваленті ринок майже не скоротився.

З початку війни відбулося значне подорожчання сировини і логістики з одночасним зменшенням доходів багатьох українців. Люди змушені заощаджувати і переоцінюють свій споживчий кошик в бік дешевших категорій, багато хто зменшує споживання небазових паперових виробів (рушники та серветки).

Розуміючи соціальну відповідальність бізнесу перед людьми та знаючи, що наш продукт належить до товарів першочергової необхідності, ми не піднімали ціни до 1 травня. Наступне подорожчання прогнозуємо на ринку у вересні. Воно буде пов’язане зі зростанням курсу, що безпосередньо вплине на собівартість продукції.

На економічному фронті

Крім перших днів війни, комбінат не зупиняв виробництва і зберіг робочі місця. ККПК як найбільше підприємство регіону та містоутвоююче для міста Обухів і далі забезпечує стабільною роботою понад 2500 працівників.

Підприємство багато років поспіль очолює рейтинги сумлінних платників податків. За останні 10 років ПрАТ «Київський КПК» сплатив до бюджетів всіх рівнів понад 5,4 млрд грн податків, з яких понад 1,5 млрд грн – до місцевого бюджету. Компанія і далі продовжує сплачувати усі податки в повному обсязі, що в умовах війни особливо важливо для української економіки.

Інвестиції в вітчизняну економіку

За період з 2000 по 2021 роки компанія інвестувала в розвиток більш ніж 360 млн євро, з яких понад 103,5 млн євро тільки за останні п’ять років. Це дозволило підприємству впроваджувати нові технології, створювати нові робочі місця, а також зробило українську галузь конкурентною у світі – дало змогу забезпечувати сучасною упаковкою українських виробників-експортерів і поставляти власну продукцію самостійно у понад 35 країн світу.

Благодійність і підтримка українців під час війни

Компанія і її співробітники займалися і продовжують займатися благодійністю з перших днів війни. ККПК надає будівельну та інженерну техніку для потреб Обухівської територіальної громади, допомагає медичним закладам, благодійним і волонтерським організаціям.

Також набори першої необхідності від благодійного фонду компанії – «Картонник» з продуктами харчування і продукцією комбінату змогли отримати понад 480 родин в постраждалих регіонах нашої країни: містах Чернігів, Харків, містах та селах Київщини.

БФ «Картонник» не припиняє і далі допомагати. Так, лише з березня по червень він надав допомогу на суму понад 2 млн грн.

У перші дні війни, коли були труднощі з постачанням хліба, на підприємстві пекли і роздавали хліб. З квітня ми виготовляємо ліжка з гофрокартону для людей, які через війну втратили домівки чи вимушені знаходитись в зоні бойових дій – цей важливий і затребуваний проект «Гофроліжка для українців» набув розголосу, ми отримуємо багато вдячних відгуків.

Багато наших працівників були мобілізовані до лав ЗСУ, і захищають Україну на передовій. Ми ними дуже пишаємося. За всіма ними було збережено робочі місця, заробітну плату і соціальні гарантії. Вважаємо нашим обов’язком і далі забезпечувати стабільну роботу як для споживачів нашої продукції, так і для економіки України у воєнний час. Це допомагає усім нам не лише вистояти зараз, а й важливо для відбудови країни потім.

Довідка. Київський КПК – одне з найбільших підприємств повного циклу в Східній Європі з випуску картонно-паперової продукції. Компанія випускає на ринок продукцію за чотирма напрямками виробництва – картон, гофроупаковку різних видів, литу тару для яєць і паперові вироби як брендів «Диво», «Обухівський», «Обухів 65», так і для власних торгових марок українських і закордонних мереж. У загальному випуску целюлозно-паперової продукції в Україні частка комбінату становить близько 30%.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку