Кейс від Comfy: як рекламувати товари, об’єднані спільною ідеєю

Кейс від Comfy: як рекламувати товари, об’єднані спільною ідеєю

07.06.2023 08:30
  1188
Костянтин Симоненко

Деякі товари не потребують додаткової реклами, бо вони давно асоціюються з певною категорією і мають багато прихильників. Однак є й такі, які дійсно є кращими за свої гроші, але про це клієнтам треба розказати. Саме таку задачу вирішувала рекламна кампанія «КРАЩ — топ за свої гроші» від Comfy. Команда Promodo відповідала за її стратегію просування в Google та Facebook.

В компанії Promodo поділилися з RAU кейсом Comfy та досягнутими результатами й розповіли, як вдалося фактично автоматизувати цей процес. Як відзначають в компанії, механіка застосування інструментів для цього флайта (Flight – один з періодів рекламної кампанії – прим. ред) є універсальною та підходить для рітейлу з будь-якої ніші. Використовувати її можна для товарів, на які треба звернути увагу споживачів.

На момент запуску рекламної кампанії Comfy вже мав готову стратегію та креативну складову — «КРАЩ» від креативної агенції Banda Agency. Команда Promodo мала прокачати товари з цієї категорії за допомогою performance-інструментів.

Потужна експансія через YouTube та кампанії Google Display Network

Задачу взаємодіяти з користувачами через кампанії YouTube та Google Display Network взяла на себе медіа-команда Comfy. Це зіграло важливу роль в нарощуванні знання про «КРАЩ».

Завдяки медійним кампаніям вдалося зацікавили аудиторію. Надалі працювали з нею за допомогою performance-інструментів та конвертували увагу у продажі. Для таргетингу обрали аудиторії зацікавлених покупців товарів Comfy та спеціальні кастомні сегменти за інтересами.

Для просування товарів з кампанії «КРАЩ» розробили кастомну стратегію, унікальність якої полягала у використанні комплексу інструментів платних каналів просування та внутрішніх продуктів Promodo: G-MOS та Promodo Feed Optimizer.

Окрема кампанія у Google Performance Max

Для початку в компанії Promodo виділили товари групи «КРАЩ» в окрему кампанію Performance Max. Щоб Google міг частіше пропонувати користувачам саме обрані товари, використали пом’якшену стратегію призначення ставок: з послабленою цільовою рентабельністю та розширеним бюджетом.

Зрозуміло, що у такого великого рітейлера список товарів на сайті постійно оновлюється. Щоб активні кампанії були ефективними, залучили інструменти автоматизації. Вони забезпечили синхронізацію між наявністю товарів та їх статусом в рекламних кампаніях.

Оптимізація пошукових кампаній за допомогою G-MOS

За допомогою інструменту G-MOS створили пошукову рекламну кампанію з товарами-кращами задля автоматичного їх оновлення та актуалізації. G-MOS — внутрішній продукт Promodo, інструмент, який допомагає працювати з модельними пошуковими запитами (наприклад, Bamix Classic EO140) та показувати оголошення з актуальною ціною.

G-MOS працює наступним чином. Система бере дані з фіду та автоматично створює рекламну кампанію 一 від ключових слів до груп оголошень з відповідними адаптивними оголошеннями за заданими шаблонами. В шаблон оголошень можна додати індивідуальні особливості товару, які передаються в фіді (ціна, акція, спеціальні умови тощо).

Завдяки автоматичному оновленню в кампаніях, які створено через G-MOS, в рекламі завжди представлена актуальна інформація щодо наявності товару та його вартості.

Що є найголовнішим: G-MOS дозволяє ефективно працювати з великою кількістю пошукової реклами за модельними та категорійними запитами, які неможливо обробити вручну силами спеціалістів з контекстної реклами.

Окрема пошукова кампанія для запитів «КРАЩ»

Оскільки рекламна кампанія зростила знання про товари-кращі, користувачі почали просто їх ґуґлити. Щоб не втрачати сформований трафік та відстежувати динаміку зростання пошукових запитів, зібрали окрему пошукову кампанію за цими ключами.

Для неї підготували окремі оголошення та підв’язали актуальну сторінку з товарами-кращами. Таким чином закрили потреби користувачів у пошуку КРАЩих пропозицій.

Facebook Ads: автоматичне додавання наліпок на картки товарів

Головною метою було розказати про КРАЩ якнайбільшій кількості споживачів на найпопулярніших майданчиках. Звичайно, не оминули й Facebook. Щоб користувачі соцмережі мали змогу легко вирізняти товари-кращі з-поміж інших, використали свою внутрішню розробку — Promodo Feed Optimizer. З його допомогою додали до зображення кожного товару з певною ознакою у custom label фірмову позначку «КРАЩ».

Оскільки над просуванням кампанії «КРАЩ» в Promodo працювали у синергії з інхаус-командою Comfy, медіакоманда клієнта також запустила в рекламу окремі каталоги в Meta Ads лише з товарами-кращами у фірмових рамках зі своїми текстами.

Які результати отримали

Динаміка з Google Trends також підтвердила, що обрана стратегія сприяла зростанню знання про товарні пропозиції «КРАЩ». Протягом кампанії користувачі почали активно використовувати пошукові запити «товари кращ», «кращ комфі» тощо.

І наостанок справжня історія про любов до КРАЩів від керівниці відділу креативного контенту Comfy Олександри Лєтової.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку