Як підвищити ефективність бізнес-процесів в ритейлі та отримати конкурентну перевагу завдяки комплексному рішенню

Як підвищити ефективність бізнес-процесів в ритейлі та отримати конкурентну перевагу завдяки комплексному рішенню

12.10.2023 12:00
  1452
rau

В управлінні роздрібною торгівлею важливо тримати під контролем багато чинників і процесів — від функціонування ланцюжка постачань і роботи складів до відстежування ефективності програм лояльності. Кожен із цих компонентів потребує пильної уваги й, що важливо, всі вони мають бути добре налагодженими й узгодженими.

*Партнерський матеріал*

Це особливо актуально в умовах економічної нестабільності та все більш гострої боротьби за покупця. Тому зараз критичного значення набувають інноваційні інструменти, здатні максимально оптимізувати процеси ритейлу. Світовий ринок ІТ-систем для цифрової трансформації роздрібної торгівлі стрімко зростає. Якщо у 2023 році він оцінюється в $0,71 трлн, то до 2028 року має сягнути $1,72 трлн.

Прикладом таких систем є рішення від LS Retail, впровадженням яких уже багато років займається компанія SMART business — платиновий партнер LS Retail 2023.

Чим приваблює ритейлерів рішення LS Central?

  • Всі процеси на одній платформі

Основний продукт компанії, LS Central — це уніфіковане рішення, яке дозволяє ритейлерам управляти, оптимізувати всі процеси, які пов’язані з торгівлею, та контролювати їх на одній програмній платформі. Воно розширює можливості ERP-системи Microsoft Dynamics 365 Business Central і об’єднує інформацію про фінанси, точки продажів, ланцюг постачання, e-commerce та програми лояльності в єдине рішення. Більше не потрібно налаштовувати та поєднувати безліч програм і додатків, узгоджувати розрізнені дані. Усе необхідне — під рукою.

Перевагою комплексного рішення є також можливість легкої інтеграції з іншими продуктами на базі технологій Microsoft.

  • Закриває потреби різних груп ритейлерів

LS Retail пропонує рішення, які підходять компаніям різних розмірів, у різних галузях та з різними бізнес-потребами. Тобто в них врахована специфіка всіх моделей торгівлі: оптової та роздрібної, онлайн та офлайн. Наприклад, для магазинів одягу передбачена можливість керувати асортиментом, враховуючи сезонність, кольори, стиль та розміри речей. Для магазинів електроніки — можливість керувати замовленнями покупців на консультації з технічним спеціалістом або на ремонт пристроїв.

Крім власне ритейлу продукти LS Retail охоплюють і інші галузі, такі як готельний та фармацевтичний бізнес, АЗС, Duty Free, центри здоров’я та краси. Наприклад, рішення LS Booking було успішно імплементовано компанією SMART business для побудови бізнес-процесів у спортивно-розважальному комплексі LEOLAND.

Які можливості для бізнесу відкриває LS Central?

  • Підвищення ефективності обслуговування клієнтів

Використання POS-термінала як особистого асистента менеджера забезпечує оперативний доступ до інформації про характеристики та наявність продукту, акції та персональні пропозиції. Система допоможе вашим працівникам швидко надавати розгорнуту інформацію або радити покупцям альтернативний товар чи доповнення, тим самим здійснювати перехресні продажі.

Крім того, завдяки рішенню LS Central клієнти також можуть самостійно дізнатись деталі про товари, порівнювати їх, враховувати актуальні акції. Якщо ж виявилось, що товару немає у наявності, прямо на касі в системі можна замовити його в іншому магазині мережі, зі складу або у постачальника, а також обрати спосіб отримання товару.

  • Підвищення лояльності покупців

Централізоване зберігання даних покупців з багатоканальних продажів дозволяє формувати індивідуальні пропозиції для кожного клієнта, тим самим підвищуючи лояльність та гарантуючи повторні продажі.

  • Оптимізуйте управління ланцюгом постачання

Моніторинг та контроль продажів, бюджетів закупівель, наявності конкретного асортименту на складі та процесів переміщення в єдиній системі дозволяє запобігти утворенню overstock-ів та out-of-stock-ів та аналізувати причини їхньої появи.

Використовуючи систему LS Central, ви отримуєте чітке розуміння рівня запасів компанії в реальному часі в онлайн- та офлайн-точках продажів. На основі цих даних компанія приймає рішення про закупівлю тих чи інших товарів та може утримувати оптимальну кількості продукції. Це дозволяє не тільки зменшити витрати на зберігання та транспортування, а й забезпечити належну доступність товарів на торгових точках.

  • Забезпечуйте повний контроль над усіма бізнес-процесами в єдиній системі

Централізоване управління щоденними операціями сприяє підвищенню їхньої швидкості та надає комплексний контроль за всіма процесами в ритейлі.

У LS Central є вся необхідна інформація – від наявності товарів на складі до цін, замовлень, акцій та персоналізованих рекомендацій покупцям, що зберігається у єдиній хмарній базі даних, незалежно від каналу взаємодії з покупцем. Водночас дані надійно захищені шифруванням, резервним копіюванням та іншими функціями безпеки хмари Microsoft Azure, і звісно ж відповідають вимогам GDPR.

  • Керуйте багатоканальними продажами з єдиного середовища

Використання доступних в системі конекторів з e-commerce платформами та синхронізація інформації про асортимент, наявність товарів, ціни та клієнтів дозволяє надавати покупцям єдиний та цілісний досвід онлайн та офлайн.

У рішенні вже передбачені інтеграції з деякими інструментами електронної торгівлі, включно з Adobe Commerce (Magento) та Shopify. За бажанням можна налаштувати інтеграцію з будь-якою іншою платформою. Мультиканальність забезпечує покупцям максимальну свободу у виборі способу покупок, повернень, доставки тощо.

  • Приймайте своєчасні управлінські рішення

Персоналізовані аналітичні звіти на базі Microsoft Power BI та налаштування відображення звітності для різних посад дозволяють аналізувати ключові показники бізнесу в реальному часі.

Завдяки Power BI вся аналітика, отримана з LS Central, візуалізується та подається у вигляді ясних та зрозумілих дашбордів, які допоможуть віднайти закономірності та спростять прийняття вчасних бізнес-рішень. Дашборди можна налаштовувати індивідуально для різних ролей.

Так, наприклад, ви можете відстежувати найбільш та найменш популярні товари у тому чи іншому дашборді, а також порівнювати показники продуктивності за періодами, працівниками, магазинами та регіонами.

***

Рішення LS Central здатне значно спростити весь спектр завдань, пов’язаних з управлінням роздрібною торгівлею. А компанія SMART business, у свою чергу, готова запропонувати ефективне впровадження для ритейлерів, враховуючи всі специфічні побажання та вимоги бізнесу. Залишайте заявку та дізнайтесь, як можна підвищити ефективність ваших бізнес-процесів.

Отримати консультацію


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку