Ресторатор Марк Зархін: Починається золотий вік української кухні Львівський ресторатор Марк Зархін стверджує, що після епохи азіатської, середземноморської та грузинської кухні у... Історії компанійДосвід 15 Червень 2018 4893
Ресторатор Діма Борисов: Тільки 5% бізнесменів генерують ідеї, інші копіюють лідерів Київський ресторатор Діма Борисов агітує за гастрономічний патріотизм, з іронією описує, як співвітчизники реагують... Історії компанійДосвід 8 Червень 2018 1856
Дорогий e-commerce: як Helen Marlen онлайн продає речі за десятки тисяч гривень В місяць на сайті helen-marlen.com відбувається 2500 транзакцій з чеком від 8 000 до 20 000 грн. Як вдалося домогтися таких показників... E-commerceІсторії компаній 7 Червень 2018 1142
Засновники сервісу FoodEx: Для бізнесу ми шукали не гроші, а ідею Як вийти в кризу з сервісом доставки здорового харчування, і не тільки не збанкрутувати, але і розвинути бізнес і зуміти... E-commerceІсторії компаній 6 Червень 2018 2240
Перемоги та поразки керуючого партнера Salateira Олександра Савілова Як починався бізнес провідної мережі health-food України, з якими проблемами та труднощами довелося зіткнутися, як їх... Історії компанійДосвід 22 Травень 2018 980
Історія бренду SOLH: як створити франчайзингову мережу магазинів одягу Історія успіху бренду SOLH і його розвитку від однієї торгової точки в районному ТЦ до міжнародної мережи... Made In UkraineІсторії компаній 22 Травень 2018 812
Старожили ринку: найстаріші FMCG-мережі України (+інфографіка) Як склалася доля компаній, що першими почали побудову власної роздрібної мережі під своїм брендом, хто до сих пір... Історії компанійАналітика 21 Травень 2018 8537
Від мережі АЗК до суперкомплексів: як WOG вибудовує репутацію рітейлера Колонка генерального директора WOG Сергія Корецького про те, за рахунок чого паливна компанія стала одним з найбільш... Історії компанійІсторія вихідного дня 13 Травень 2018 1203
Солодкі експерименти: як український бренд LOL & POP виходив на нові ринки Кілька років тому український виробник солодощів LOL & POP вирішив вийти на європейський ринок. Однак не у всіх країнах... Made In UkraineІсторії компаній 8 Травень 2018 1290
Ксенія Кішиш’ян, RicaMare: Відкриваємо перший магазин в Польщі Топ-менеджер українського бренду RicaMare про розвиток виробництва та роздрібної мережі, вихід на європейський ринок і... Made In UkraineІсторії компаній 26 Квітень 2018 732
«Планета Кіно»: як побудувати найбільш прогресивну мережу кінотеатрів в Україні За минулий рік сім кінотеатрів мережі «Планета Кіно» згенерували більше 600 млн грн виручки. Заповнювати зали... ІнноваціїІсторії компаній 24 Квітень 2018 2610
Icторія компанії Space for ladies: від класичних костюмів до сучасного бренду SP8 Як за 20 років роботи пережити становлення, розквіт, опинитися на краю прірви, але не впасти, а відновити виробництво і... E-commerceІсторії компаній 13 Квітень 2018 1524