Кейс Mercadona: як перетворити сімейний бізнес в лідера ринку Як завдяки режиму жорсткої економії можна створити компанію, яка випереджає на внутрішньому ринку всіх конкурентів. Історії компанійМіжнародний досвід 16 Листопад 2019 916
7/8 Айсберга під водою: цікаві факти про лідера українського ринку холодильного обладнання Лідер серед український виробник промислового та торгового холодильного обладання – компанія Айсберг – святкує... Історії компанійНовини партнерів 15 Листопад 2019 1331
Чим менше, тим краще: як мережа Basket планує стати одним з лідерів продуктового рітейлу Харкова Засновник харківської мережі продуктових маркетів Basket про заснування та становлення компанії, помилки при... Історії компанійНові формати 13 Листопад 2019 1315
Двадцять років на ринку: топ-20 цікавих фактів про мережу Eldorado У ці дні торговельна мережа Eldorado відзначає 20 років роботи на українському ринку побутової техніки та електроніки. Як... Історії компанійНовини 11 Листопад 2019 4246
Від простого до складного і назад: як мережа М’ясторія змінює бізнес-модель Співзасновник мережі магазинів М’ясторія про пошук ефективного формату, вдалі та невдалі рішення, розвиток по... Історії компанійНовини 30 Жовтень 2019 1908
Дмитро Кримський, GoodWine: В цьому році плануємо оборот в 130 млн євро Співвласник холдингу GoodWine про початок бізнесу, пошук своєї ніші, реконцепті магазину, кризи і конфлікт із силовиками. Історії компанійНовини 29 Жовтень 2019 1626
Від ремонту квартир до створення магазинів міжнародних брендів. Кейс Synergy Construction Засновник Synergy Construction Іван Голуб про етапи розвитку будівельної компанії, особливості роботи з корпоративними... Історії компанійЛюди девелопменту 28 Жовтень 2019 2055
Історія Philipp Plein. Як за 20 років побудувати світовий одежний бренд без кредитів і інвесторів Дизайнер Філіп Плейн створив і придумав однойменний бренд Philipp Plein: для одягу, взуття та аксесуарів для всієї родини,... Історії компанійМіжнародний досвід 26 Жовтень 2019 2870
Справа зі смаком яблук: як киянин почав виробляти сидр і продавати його в Сільпо Український бренд сидру Bеrryland вийшов на ринок зовсім нещодавно – перша партія напою була випущена лише в 2018 році.... Історії компанійНовини 23 Жовтень 2019 1519
Все для дому: як мережа Епіцентр розвиває напрямок ДЕКО У мережі Епіцентр розповіли про розвиток сегменту товарів для будинку, зростанні обороту і частки компанії в цьому... Історії компанійНовини партнерів 21 Жовтень 2019 2923
Злети і падіння Tesco: як мережа супермаркетів пережила падіння прибутку на 92% Флагман британського продуктового рітейлу Tesco: рідкісний приклад компанії, якій після падіння прибутку на 92% і... Історії компанійІсторія вихідного дня 14 Жовтень 2019 1853
Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска Співвласник і генеральний директор компанії Барком Олег Баран про те, як виробник ковбас і м’ясних делікатесів... Історії компанійНовини 10 Жовтень 2019 5254