Справа зі смаком яблук: як киянин почав виробляти сидр і продавати його в Сільпо Український бренд сидру Bеrryland вийшов на ринок зовсім нещодавно – перша партія напою була випущена лише в 2018 році.... Історії компанійНовини 23 Жовтень 2019 1424
Все для дому: як мережа Епіцентр розвиває напрямок ДЕКО У мережі Епіцентр розповіли про розвиток сегменту товарів для будинку, зростанні обороту і частки компанії в цьому... Історії компанійНовини партнерів 21 Жовтень 2019 2758
Злети і падіння Tesco: як мережа супермаркетів пережила падіння прибутку на 92% Флагман британського продуктового рітейлу Tesco: рідкісний приклад компанії, якій після падіння прибутку на 92% і... Історії компанійІсторія вихідного дня 14 Жовтень 2019 1739
Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска Співвласник і генеральний директор компанії Барком Олег Баран про те, як виробник ковбас і м’ясних делікатесів... Історії компанійНовини 10 Жовтень 2019 4963
Павло Овчинніков, МІККІ/MYplay: Ми конкуруємо навіть із торговими наметами в парках Засновник мережі дитячих магазинів MIKKI/MYplay про те, як працювати на ринку, де діти знають про нові іграшках все ще до того,... Історії компанійДосвід 26 Вересень 2019 853
Повноліття Алло: 21 маловідомий факт про найбільшого продавця смартфонів в Україні Цікаві факти про заснування і становлення мережі магазинів Алло, поглинання основного конкурента, трансформацію... Історії компанійНовини 18 Вересень 2019 2182
Вікторія Серікова, RicaMare: Пріоритетний напрям розвитку – омніканальність і посилення онлайн-продажів Директор з маркетингу та розвитку бізнесу українського бренду RicaMare про оновлення стратегії розвитку, ставку на... Made In UkraineІсторії компаній 10 Вересень 2019 859
Засновник бренду одягу Fromus: Наші продажі ростуть на 50-70% в рік Засновник і керівник української компанії з виробництва трикотажного одягу Тетяна Ніколаєнко про те, як скористатися... Історії компанійНовини 5 Вересень 2019 925
Випічка Fornetti: нетипова історія сімейної справи Захоплююча історія бренду, який почався зі сімейної справи, для успіху використав нові продукти у дуже традиційному... Історії компанійІсторія вихідного дня 17 Серпень 2019 7468
Як з магазину взуття перетворитися в онлайн платформу люксового одягу вартістю $6,8 млрд. Історія Farfetch У вересні 2018 року компанія Farfetch вийшла на IPO на Нью-Йоркській біржі і продала 44,2 млн акцій на $885 млн. E-commerceІсторії компаній 13 Серпень 2019 1156
«У першому барі були обдерті стіни. Тепер це називають “лофт”»: Дмитро Борисов – про свої ресторани Мережа ресторанів, 3000 працівників у команді і власна академія – Дмитру Борисову є чим пишатися. Але на початку шляху... Історії компанійНовини 7 Серпень 2019 662
Три причини, чому Domino’s зростає швидше, ніж всі інші піцерії в світі Мережа піцерій Domino’s планує збільшити число торгових точок на всіх своїх ринках, щоб скоротити час доставки і... Історії компанійМіжнародний досвід 5 Серпень 2019 1241