Десять років успіху: як польська компанія Bogutti змогла підкорити закордонні ринки Вже майже 10 років продукція порівняно невеличкої сімейної компанії зі штаб-квартирою у Польщі впевнено крокує по... Історії компанійНовини 1 Листопад 2021 2592
Станіслав Устинов, Горький Espresso Bar: Займаємо в нашому сегменті до 30% частки кавового ринку на правому березі Києва Керуючий партнер Горький Espresso Bar Станіслав Устинов про історію кав’ярень, інвестиції в заклади, конкуренцію, вихід... Історії компанійНовини 29 Жовтень 2021 4535
Будьте простіші й до вас потягнуться покупці: історія успіху Lidl Адаптація асортименту товарів до місцевих споживчих особливостей, невибагливе оформлення магазинів, акцент на... Історії компанійНовини 23 Жовтень 2021 6462
Мережі Наш Край виповнюється 20 років – топ-10 фактів про компанію Як компанія VolWest Group розвиває франчайзингову мережу Наш Край, скільки інвестицій потрібно для відкриття одного... Історії компанійНовини 18 Жовтень 2021 1389
Історія Victoria’s Secret: як чоловіки прославили і зганьбили всесвітньовідомий жіночий бренд Вже у 1995 році оборот Victoria’s Secret становив $1,9 млрд, а у 2020 році цей бренд оцінили в $1,1 млрд і безуспішно намагалися продати. Історії компанійМіжнародний досвід 1 Жовтень 2021 6056
Душ із вітамінів: як власники Salateira побудували найбільшу в Україні мережу здорового фаст-фуду Олександр Савілов з мамою, дружиною та партнером побудував найбільшу в Україні мережу здорового фаст-фуду. Щоб... Історії компанійНовини 28 Вересень 2021 2326
Імперія шуруповертів. Кому належить і як захоплює ринок мережа магазинів електроінструментів Dnipro-M Електроінструменти можна продавати в окремих брендових бутиках, як одяг або смартфони, — довели власники мережі Dnipro-М.... Історії компанійНовини 21 Вересень 2021 16374
Три мушкетери: найважливіші факти кар’єри та бізнес-шляху власників корпорації АТБ Геннадій Буткевич є неформальним лідером і головним стратегом компанії, без Євгена Єрмакова не вийшло б зробити... Історії компанійНовини партнерів 19 Серпень 2021 9596
Бізнес зі спільною точкою зору: як мережа “Оптика 1st” змогла відкрити більше 140 магазинів за два роки «Оптика 1st» за допомогою моделі пасивної франшизи змогла побудувати розгалужену мережу, істотно збільшити виторг,... Історії компанійНовини 10 Серпень 2021 1681
Олексій Шваб, власник мережі ЛотОК: Протягом останніх чотирьох років нас намагаються купити Власник мережі магазинів ЛотОк про початок бізнесу, поглинання мережі магазинів «Шереметьєвський», факапи та... Історії компанійНовини 4 Серпень 2021 5853
Сила знань: як Yakaboo довели, що продавати й видавати книги в Україні – рентабельно Компанія Yakaboo за рахунок щедрих інвестицій у пошукову оптимізацію та інтернет-маркетинг, а також пропонуючи широкий... Історії компанійДосвід 4 Серпень 2021 2178
Володимир Авраменко, власник АВК: Плануємо відкривати кондитерські кафе-магазини в Києві Як створювалася АВК, завдяки чому вдалося залучити американських інвесторів, чому довелося продавати фабрики росіянам... Історії компанійНовини 30 Липень 2021 2270