Сергій Коробкін, Феєрія: Плануємо відкрити 15 магазинів протягом трьох років Засновник компанії Феєрія про український ринок торгівлі піротехнічними засобами, розвиток власної мережі та... Історії компанійНовини партнерів 13 Грудень 2021 1246
Вадим Щичко, засновник Оптика 1st: Наростимо мережу до 500 магазинів в Україні за 2023 рік Засновник мережі магазинів Оптика 1st Вадим Щичко про розвиток за принципом пасивної франшизи, перші магазини у Варшаві... Історії компанійНовини партнерів 6 Грудень 2021 2420
Золота мрія: як український виробник одягу Goldi кинув виклик міжнародним брендам і що з цього вийшло Як із продавця одягу на базарі перетворитися на ефективну рітейл-мережу в непростій ніші. Історія українського... Made In UkraineІсторії компаній 19 Листопад 2021 3399
Kroger: як американська мережа робить актуальним застарілий формат супермаркетів Незважаючи на популярність формату супермаркетів, американському Kroger вдається залишатися на плаву і впевнено... Історії компанійМіжнародний досвід 10 Листопад 2021 2520
Володимир Цой, MTI та Intertop: Зрештою карма вас наздожене Співвласник, президент групи компаній MTI Володимир Цой – доволі непублічна людина, яка нечасто з’являється у ЗМІ,... Історії компанійНовини 8 Листопад 2021 4518
Формула успіху: як UTG 20 років лідирує на ринку консалтингових послуг За 20 років роботи компанія UTG стала лідером на українському ринку консалтингових послуг, здала в оренду 4,8 млн кв. м,... Історії компанійНовини компаній 5 Листопад 2021 1171
Історія H&M: як рознощик сиру створив глобального рітейлера з доступними цінами Головними принципами компанії Hennes&Mauritz AB (H&M) є широкий вибір асортименту, презентація актуальних тенденцій та... Історії компанійМіжнародний досвід 4 Листопад 2021 3265
Десять років успіху: як польська компанія Bogutti змогла підкорити закордонні ринки Вже майже 10 років продукція порівняно невеличкої сімейної компанії зі штаб-квартирою у Польщі впевнено крокує по... Історії компанійНовини 1 Листопад 2021 2544
Станіслав Устинов, Горький Espresso Bar: Займаємо в нашому сегменті до 30% частки кавового ринку на правому березі Києва Керуючий партнер Горький Espresso Bar Станіслав Устинов про історію кав’ярень, інвестиції в заклади, конкуренцію, вихід... Історії компанійНовини 29 Жовтень 2021 4470
Будьте простіші й до вас потягнуться покупці: історія успіху Lidl Адаптація асортименту товарів до місцевих споживчих особливостей, невибагливе оформлення магазинів, акцент на... Історії компанійНовини 23 Жовтень 2021 6395
Мережі Наш Край виповнюється 20 років – топ-10 фактів про компанію Як компанія VolWest Group розвиває франчайзингову мережу Наш Край, скільки інвестицій потрібно для відкриття одного... Історії компанійНовини 18 Жовтень 2021 1367
Історія Victoria’s Secret: як чоловіки прославили і зганьбили всесвітньовідомий жіночий бренд Вже у 1995 році оборот Victoria’s Secret становив $1,9 млрд, а у 2020 році цей бренд оцінили в $1,1 млрд і безуспішно намагалися продати. Історії компанійМіжнародний досвід 1 Жовтень 2021 5868