Неозброєним оком: зліт і падіння найбільшої профільної мережі Оптика 1st Про те, що у мережі Оптика 1st виникли проблеми, публічно стало відомо на початку лютого. Мережа із 230 салонів, куди... Історії компанійКонфлікти 21 Лютий 2022 3804
Як мебляр став головним молочником Києва: історія успіху мережі Молоко від фермера Одинадцять років тому мебляр Тарас Мороз із партнерами вирішив створити мережу з продажу натуральних молочних... Історії компанійНовини 14 Лютий 2022 4376
Авіація Галичини: як холдинг !Fest заснував новий бренд та розкрутив його в Україні та світі Авіація Галичини перетворилася на повноцінного виробника одягу, в асортименті якого чоловічі, жіночі та дитячі речі —... Історії компанійНовини 11 Лютий 2022 2173
Оксана Саква, “мама бренду” Librarium: Ми створили унікальну бізнес-модель, яка генерує трафік “У високий сезон один наш магазин має понад 30 000 відвідувачів на місяць. Повірте, навіть для міжнародного бренду – це... Історії компанійНовини партнерів 9 Лютий 2022 2882
Засновники Foodz Ukraine: Ми будуємо модель дистрибуційної системи харчування майбутнього Компанія Foodz Ukraine надає клієнту можливість замовити їжу, натиснувши на кнопку в мобільному додатку, і протягом 25 хвилин... E-commerceІсторії компаній 9 Лютий 2022 3010
За 2022-й плануємо відкрити не менше десяти магазинів по всій Україні: як іспанський бренд Mucho gusto увірвався до рітейлу України Мережа магазинів іспанської гастрономії Mucho gusto з недавніх пір представляє свій продукт на теренах України. Компанія... Історії компанійНовини 8 Лютий 2022 2059
Анна Горкун, 46 Parallel Wine Group: Пройшли два роки, якими можна пишатися Власниця і CEO 46 Parallel Wine Group Анна Горкун про роботу з українськими супермаркетами, виробництво вина та особливості його... Історії компанійНовини партнерів 3 Лютий 2022 1984
Тайна імені: що насправді означають назви брендів, до яких усі звикли На честь якої тварини назвали бренд Reebok, в кого з рітейлерів тяга до роману “Мобі Дік”, а в кого – до класичного... Історії компанійМаркетинг 2 Лютий 2022 8286
Досвід Ашан Україна: чому бути гіпермаркетом з низькими цінами тепер невигідно – Forbes Нарощуючи частку українського ринку, Ашан ледь його не втратив. Як компанія стала збитковою та що планує робити далі. Історії компанійНовини 26 Січень 2022 7499
Федір Миронюк, Royal Toys: Ще ніхто не наздогнав нас за швидкістю поставок, але конкуренти вже дихають нам у спину Федір Миронюк у 2012 році запустив інтернет-магазин іграшок Royal Toys без досвіду в онлайн-продажах, а за кілька років став... E-commerceІсторії компаній 20 Січень 2022 1613
Магазин усіх товарів: історія успіху Amazon Amazon дотримується стратегії омніканальних рішень, яка дозволяє розмити кордони між онлайном та офлайном, підвищуючи... E-commerceІсторії компаній 19 Січень 2022 3713
Внутрішня кухня гіганта: рецензія на книгу “Світанок Samsung” Джеффрі Кейна Війни з Apple, повторювані помилки та недосконала модель управління, яка дозволяє технологічній корпорації бути однією з... Історії компанійІсторія вихідного дня 15 Січень 2022 1627