Кругла дата: топ-20 фактів з історії мережі EVA до ювілею компанії

Кругла дата: топ-20 фактів з історії мережі EVA до ювілею компанії

15.09.2022 08:45
  2277
Іван Зайцев

Найбільша drogerie-мережа України цього року відзначає 20 років своєї роботи запуском соціальної кампанії #ДЯКУЮ. RAU приєднується до вітань і пропонує ознайомитися з найцікавішими та маловідомими фактами про лідера вітчизняного ринку товарів краси та здоров’я.

«Цього року лінії магазинів EVA виповнюється 20. Проте війна несумісна зі святкуваннями. Тому свій перший дорослий ювілей ми не святкуємо, а саме відзначаємо. Замість звичних маркетингових активностей запустили соціальну кампанію #ДЯКУЮ. Бо нам дійсно є за що і кому дякувати. Жодне досягнення EVA і саме її існування не було б можливим без лояльних клієнтів, без професійної та працелюбної команди, без надійних партнерів, без хоробрих захисників та захисниць, які боронять Україну і дають нам можливість продовжувати жити, працювати, будувати плани, з надією та вірою у перемогу дивитися в завтрашній день», – нагалошує виконавчий директор ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Ольга Шевченко.

20 фактів про EVA

1. Перший магазин EVA був відкритий у м. Дніпрі за адресою проспект Дмитра Яворницького, 40 (раніше проспект Карла Маркса). Всього за 20 років компанія відкрила 1355 магазинів. На початок 2022 року з них працювали 1119. Наразі – 952.

2. Найбільша кількість магазинів, відкритих компанією за один рік – 218 у 2019-му. Відповідно, було створено майже 2000 робочих місць, що приблизно дорівнює населенню таких українських міст, як Берестечко або Устилуг (Волинська область).

 3. З 2019 року EVA розвиває інноваційний формат магазинів EVA beauty lab, сфокусованих на асортименті товарів для краси та догляду за собою. Тут можна дізнатися про нові косметичні продукти, пройти експрес-тестування шкіри та волосся, щоб підібрати необхідні засоби індивідуально. Наразі мережа нараховує чотири магазини такого формату у Дніпрі, Чернігові, Києві та Харкові.

«Ми завжди дуже ретельно підбираємо найвигідніші локації, щоб бути ближчими до своїх клієнтів. Вибудовуємо тривалі взаємовигідні стосунки з орендодавцями. З більшістю з них пройшли вже не одну кризу і дуже вдячні за готовність чути, йти назустріч, коли цього вимагає ситуація. Тому EVA вкрай рідко закриває свої магазини. Більшість непрацюючих об’єктів сьогодні розташована на окупованих територіях та у зоні бойових дій. На звільнених територіях ми намагаємось якнайшвидше відновлювати роботу. Наприклад, в Київській області та північних регіонах заново відкрили вже майже всі наші магазини, щоб забезпечити клієнтів товарами першої необхідності», – розповідає Ольга Шевченко.

 4. Доля EVA в структурі національних мереж drogerieмагазинів сьогодні сягає 77%.

 5. За 20 років клієнти EVA зробили покупки у магазинах мережі понад 830 млн разів.

 6. 1 028 238 063,86 грн заощадили учасники програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» з 2013 року за рахунок бонусів. На ці гроші можна було б придбати розкішний маєток за кордоном або принаймні п’ять байрактарів.

«Ми безмежно вдячні клієнтам за те, що 20 років обирають EVA. Те, що магазини мережі є ледь не в кожному місті та містечку України, багато в чому – результат лояльності наших покупців. У 2002-му EVA однією з перших відкрила магазини самообслуговування у форматі drogerie. Тоді це була проривна інновація, зміна поведінки. З тих пір ми глобальним чином не міняли основний формат, але продовжуємо постійно допрацьовувати його, слідкуємо за трендами і даємо можливість бути в тренді нашій аудиторії», – підкреслює Ольга Шевченко.

 7. Наразі загальна кількість співробітників компанії становить майже 13 000 людей.

8. За 20 років у працівників EVA народилося 10 174 малюка. Отже, якби всі вони теж пішли працювати в EVA, в компанії б змогли укомплектувати персоналом ще близько 1270 магазинів.

9. EVA подарувала своїм працівникам 1,35 кг золота. З 2009 року в компанії існує традиція відзначати працівників, які показали видатні результати, ексклюзивними золотими кулонами. Щороку такі кулони отримують 15-17 співробітників.

«Команда – найбільший скарб EVA. Ми вдячні кожному, хто доклав зусиль до побудови компанії на всіх етапах її історії. Саме люди зробили EVA такою, якою вона є – лідером, драйвером інновацій. Ми багато зусиль вкладаємо в розвиток персоналу та підтримання корпоративної культури. Зокрема тому в EVA залишаються надовго, з нею розвиваються та зростають. Наприклад, більше 100 співробітників працюють у нас вже понад 15 років, практично весь час існування компанії», – каже Ольга Шевченко.

10. Загальна площа працюючих магазинів EVA становить 133 084 кв. м. Для порівняння: площа Майдану Незалежності в Києві у шість разів менша і складає 21600 кв. м (120 м х 180 м). На ньому можна було б розмістити приблизно 135 магазинів EVA, але таких планів компанія не має, зате і надалі планує відкриватися у найзручніших локаціях для клієнтів.

11. Проте логісти EVA, мабуть, оцінили б ідею розмістити понад 100 магазинів в одній локації, бо за 20 років машини компанії проїхали 110 000 000 кілометрів, і ця цифра збільшується щоденно.

12. Загальна площа складських комплексів EVA становить 102 500 кв. м. Це майже як два стадіони Camp Nou в Барселоні (55 000 кв. м). Звісно, на розподільчих центрах не проводять змагань, але теж ставлять рекорди, бо забезпечити товаром всі магазини і обробити 12 000 інтернет-замовлень на добу – той ще спорт!

13. 1 листопада 2017 року розпочав роботу інтернет-магазин EVA.UA.

14. З літа 2021 року EVA.UA входить до топ-10 найвідвідуваніших інтернет-магазинів України, а у своїй ніші товарів для краси та здоров’я наразі займає другу позицію. З 2019 до 2022 асортимент EVA.UA виріс з близько 10 000-15 000 товарів до 185 112 SKU на теперішній момент.

15. EVA сформувала одну з найбільших мереж точок видачі онлайн-покупок в Україні – понад 735 на 1 січня 2022 року.

16. Понад 2 млн людей встановили мобільний додаток EVA і понад 480 000 з них використовують його регулярно. Він постійно поповнюється новими зручними функціями, такими як сканер товару, коли за штрих-кодом продукту можна дізнатися його ціну та наявність, або «EVA клік», коли замовлення у найближчому магазині можна зробити через додаток, а потім без черги оплатити зібрану покупку на касі.

17. З 2010 року EVA почала випуск товарів під власними торговими марками. Першою з них стала «Управдом» (побутова хімія). Наразі портфель private label компанії включає 51 власну торгову марку, а кожен третій товар, проданий у мережі – це ВТМ.

18. За роки існування EVA обличчями рекламних кампаній у мережі встигли побувати: Маша Єфросиніна, Надія Матвєєва, Світлана Тарабарова, Анна Трінчер, Алла Костромічова, Ектор Хіменес-Браво, Іраклі Макацарія, Тіна Кароль, Надя Дорофєєва.

19. Як соціально відповідальний бізнес EVA завжди була включена у вирішення важливих актуальних питань суспільства і долучала до цього клієнтів та партнерів. Протягом багатьох років компанія піклується про мам та дітей, допомагає безпритульним тваринам. З приходом пандемії COVID-19 зосередилась на допомозі медикам, а з 24 лютого активно допомагає ЗСУ, ТрО та волонтерам. Лише за останні 7 років, починаючи з 2015-го, компанія запровадила, реалізувала і підтримала понад 10 масштабних соціальних та благодійних проектів: Orange Days, «Мама року», «Здійсни мрію», проекти з допомоги притулкам для тварин, забезпечення 242 опорних лікарень необхідними засобами в розпал COVID-19, «Мрій-Читай», «Оперативний штаб», «Корзини допомоги», «Підтримай захисників», «Дитинство без війни». Загальна сума допомоги та коштів, виділених на реалізацію соціальних ініціатив, за цей час перевищила 50 млн грн.

20. З початку повномасштабного вторгнення близько 300 співробітників EVA захищають Україну в лавах ЗСУ.

«Бізнес завжди має підтримувати людей та державу. Особливо, в кризові моменти. Ми дуже тішимось, що цінності допомоги об’єднують нас з клієнтами та партнерами, кожного разу знаходять в них відгук. Ми вдячні їм за активну позицію, за готовність включатися в благодійні проєкти та дарувати свою підтримку тим, хто потребує її найбільше. Допомога, яку ми надаємо всі разом, може бути виміряна в грошах, в одиницях товарів. Але насправді це – щось більше за цифри. Це – бажання кожного з тисяч працівників, сотень партнерів та мільйонів клієнтів EVA зробити світ кращим та людянішим», – резюмує Ольга Шевченко.

Читайте також –

Галина Ободець, EVA: Як перетворити власну торгову марку у популярний бренд


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  122
Усі новини ринку