5 тактик просування в соцмережах, про які варто забути інтернет-магазинам

5 тактик просування в соцмережах, про які варто забути інтернет-магазинам

04.03.2019 08:05
  1046
rau

Інтернет-магазини освоюють все нові ефективні способи реклами. Про що потрібно знати, якщо робиш ставку на соціальні мережі.

Цей текст доступний також російською мовою
Read in English

Чи всі засоби хороші в просуванні через соцмережі? Ірина Линник розповідає, які тактики роботи в соціальних мережах принесуть вам тільки головний біль і марні витрати. Переклад та адаптація EVO.business.

1. Купувати підроблені лайки

Одна з найгірших речей, яку можна зробити в інтернет-магазині – купити безліч фальшивих лайків, витратити багато грошей, а потім спостерігати нульовий ефект. Раніше компанії були впевнені: чим активніше працюєш в профілі, тим більше відгуку отримуєш. Тим не менш, є кілька важливих речей, про які власники бізнесу забувають: це EdgeRank і релевантність.

EdgeRank – це алгоритм Facebook, який визначає, які записи бачать люди у своїй стрічці. На нього впливають кілька факторів:

  • взаємодія фоловерів з постом компанії.
  • реакція інших людей на пост компанії.
  • Взаємодія фоловерів з попередніми постами компанії.
  • Скарги на пост / сторінку.

 

Наприклад, якщо фоловеру сторінки подобаються всі повідомлення компанії, Facebook буде показувати йому повідомлення частіше. З іншого боку, якщо не-фоловери проігнорують пост, падає ймовірність, що їм покажуть наступний.

Це означає, що куплені лайки збільшать EdgeRank, але з невірною аудиторією. Фальшиві шанувальники будуть взаємодіяти зі сторінкою, але не будуть купувати, але ж компанії потрібні не лайки, а реальні конверсії. Крім того, пости, які викликають найбільшу взаємодію з фальшивими фоловерами, можуть не відноситися до реальної цільової аудиторії.

Таким чином, справжні шанувальники можуть поступово втратити інтерес до сторінки компанії, а повідомлення зникнуть з їх стрічки.

Потрібно пам’ятати про психологію. Коли користувач бачить, що у сторінки компанії більше 1000 фоловерів, але в кожному пості від 10 до 15 лайків, це викликає підозру і недовіру. Сучасні користувачі часто чіпляються за чесність, а ніхто не хоче здатися фальшивкою тільки тому, що зробили дурну покупку лайків.

2. Публікувати тільки власний контент

Золоте правило будь-якого профілю в соцмережах: публікувати послідовний і якісний контент. Але одна важлива річ, про яку часто забувають – обмін призначеним для користувача контентом.

Коли клієнти відмічають продукт компанії в своєму повідомленні, вони хочуть, щоб бренд був помічений.

На жаль, не всі компанії беруть це до уваги і тому втрачають не тільки хороший контент, але і лояльність клієнтів. Користувацький контент цінний, тому що він справжній і підтверджує інтерес до бренду. Тому важливо стежити за його появою, стимулювати клієнтів створювати контент і робити репости всякий раз, коли у компанії є шанс.

Ще одна порада: інтегрувати плагін Instagram на сайт, а потім попросити фоловерів поділитися фотографіями продуктів компанії, щоб вони були включені в стрічку офіційної сторінки. Це особливо добре працює для великих компаній, які можуть пропустити пости від фанатів, але при цьому хочуть заохочувати їх до взаємодії з брендом.

3. Надсилати автоматичні коментарі та особисті повідомлення

Клієнти цінують чесність, тому підроблені коментарі, безумовно, не принесуть ніякої користі бізнесу. Підроблені коментарі автоматично генеруються іншими службами і публікуються в залежності від поставленої мети: наприклад, можна вибрати коментування всіх фотографій з певним хештегом протягом певного періоду часу.

Такі коментарі зазвичай не мають особливого сенсу: люди відразу бачать, що вони підроблені. Нещирий захват або однакові фрази відштовхують користувачів.

Багато компаній також відправляють автоматичні особисті повідомлення користувачам, які підписуються на їх сторінку. Не треба цього робити: якщо користувач цікавиться брендом, він вивчить профіль без нагадування. Краще спілкуватися з клієнтами, публікуючи чесні і щирі відповіді на їх повідомлення та коментарі.

Недавній звіт Adobe показав, що між сприйняттям реклами клієнтами і брендами існує розрив в 20%. 58% брендів вважають, що їх платна реклама виконує свою роботу, тільки 38% користувачів згодні з ними.

4. Платити величезні суми грошей за нерелевантну рекламу

Реклама в Facebook може приносити гроші – а може сприйматися негативно, якщо вона зроблена неправильно. На жаль, багато компаній продовжують вкладати гроші в рекламу в соціальних мережах, яка або неактуальна, або неефективна.

Нещодавно Instagram запустив нові купівельні функції, які дозволяють брендам відзначати свої продукти в повідомленнях, а покупцям – самим вирішувати, чи вони хочуть дізнатися більше. Pinterest слід попереду з функцією «Shop the look», а Facebook рекомендує компаніям робити більш природну рекламу, яка б органічно виглядала в стрічці користувача і не сильно відрізнялася від звичайних публікацій.

5. Залучення знаменитостей, які не мають ніякого відношення до бізнесу компанії

Користувачі бачать знаменитостей кожен раз, коли великі бренди представляють нові продукти. Але проблема полягає в тому, що 1 з 1000 брендів може дозволити собі найняти Дженніфер Лоуренс для 30-секундного відео. Що повинні робити інші 999 брендів?

Люди стають менш довірливими по відношенню до брендів та використання знаменитостей, які можуть нашкодити репутації компанії. Так що не потрібно вкладати багато грошей в рекламу з великою знаменитістю, якщо немає впевненості на 100%, що вона принесе високу ROI.

Бонусна Порада № 1: перейти на мікро-знаменитостей

За останні кілька років маркетинг «з вуст в уста» (WMM) придбав величезну популярність завдяки своїй справжній і прозорій природі. З WMM компанія буде отримувати обізнаність серед клієнтів не за оплачуваних маркетингових зусиль, а тому, що комусь дійсно сподобався бренд і він говорив про це.

Кращий варіант – звернутися до мікроінфлюінсерів, які можуть сильно вплинути на цільову аудиторію компанії, але в той же час не будуть сприйматися як фальшивка.

Мікроінфлюінсери – люди з великою кількістю шанувальників, які спеціалізуються на певній діяльності або продуктах. У той час як більшість великих знаменитостей з радістю рекламують все, за що їм платять, мікроінфлюінсери зазвичай звертають увагу лише на ті продукти, які вони вважають актуальними і цікавими. Таким чином, це допомагає людям сприймати їх як чесних, і багато клієнтів дійсно покладаються на відгуки таких авторитетів.

Бонусний Порада № 2: використовувати реальні відгуки реальних клієнтів

Відгуки клієнтів – ще один неймовірно потужний інструмент для перетворення людей в покупців і постійних покупців. Люди довіряють іншим людям більше, ніж компаніям і брендам, потрібно використовувати це в своїх інтересах.

Один із способів перетворити оголошення на Facebook в природний пост – використовувати в ньому відгуки клієнтів. Крім того, можна додавати відгуки на сторінки товарів або розміщувати на видному місці на головній сторінці (в залежності від розміру магазину і пропонованих продуктів).

Джерело: EVO.business

Читайте також

Вітер змін: топ-5 нових тенденцій в маркетингу в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку